Olen siis 27-vuotias ja 3 lapsen isä. Sain ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana ja päätettiin pitää taapero. Olemme englantilaisia, mutta opettelimme suomea. Lapsemme ovat Dale, Peeta ja Saul. Iät, 10, 8 ja 3. Tässä nyt vaan mietin, että olenko liian nuori isä? Osaanko olla juhlimatta ja vaihtaa sen sijaan vaippoja. Oliko virhe pitää lapsi niin nuorena? En kuitenkaan oisi halunnut olla 40v isä. Kertokaa mielipiteenne asiasta, niin olo helpottaisi. Kiitos!
Liian nuori isä(kö)?
DylanBella
4
189
Vastaukset
- Koita jaksaa...
Kyllä olit.
- Elatusapujuristi
Kysymys on 10 vuotta ja 9 kuukautta liian myöhässä. Jos epäilyttää olisit vetänyt ulos. Mutta taidat tietää vastauksen jo tuohon kysymykseesi.
Ja jos elät tarpeeksi pitkään olet isä myös 40 vuotiaana. Ikävä tuottaa pettymys. - Opi elämään virheinesi
Kyllähän olet tehnyt elämäsi virheen. Lapset pitää hankkia 30 - 40 vuotiaana....!
- ......
No, osasitko? Enää kysymys ei taida olla kovin ajankohtainen, koska eiköhän lapset ole jo päässeet vaipoista tuohon ikään mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1354625- 1643821
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1123550Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?431184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183