Kun peliriippuvainen rahvas pääsee perjantai-iltana koneelle, niin kasinoilla alkaa armoton rahastus. Peliohjelmat on säädetty uudelleen ja palautusprosentti pienenee, koska pelaajia on moninkertainen määrä normaali arki-irtaan verrattuna.
On ihan turha luulla, että peliä vaihtamalla voisi alkaa saamaan voittoja. Ei saa. Jos pelaajia on normaalia vähemmän eetterissä, niin pelistä kuin pelistä saa helpommin voittoja.
Uskokaa minua, niin voitte välttää turhat päänsäryt. Tosin riippuvaisillehan ei järkipuhe tehoa vaan sulkeminen pakkopaidassa hullujenhuoneelle.
Kun perjantai koittaa nettikasinot alkavat pihtailemaan!
10
186
Vastaukset
- edsheje
Lopettaminen on ihan helppoa. Ei vaan pelaa enää.,
- .............
niin moni pelaa perjantaipullo kumppaninaan ja häviö on taattu
- real winner
Teorialle tuli konkreettista vahvistusta äsken kun pelasin Gonzos Questia. Voitin useita kymmeniä ilmaisia kierroksia ja voittoja napsui yli 5000 coinsia. Voitolle jäin 4000 coinsia. Eipä perjantaina napsunut ilmaisia kierroksia, eikä varsinkaan niitä voittoja.
Teoria on luultavasti täysin paikkansa pitävä. Eli mitä enemmän pelaajia linjoilla, sitä todennäköisemmin häviää kaikki rahansa. Nyt verkossa on varmasti vähemmän nettikasinopelaajia ja heti tuli potti. Ei hyvää päivää mitä ufo juttuja teillä taas.
- nyt loppui peluut
Arvio: pelaajat profiloidaan ja jokaiselle laitetaan oma palautusprossa. Pelaat sitten missä tahansa kasinolla.
Kummasti eräät voittavat...ntjaah...onhan sitä ..virka-päättäjätaustaa jne perheessä. Hyvin antavat...eräille.- Ding dong ota lääke
Nyt alkoi kiinnostamaan.. kerro ihmeessä lisää! Ei kasinot kyllä mistään pelaajan pankkitietoja voi saada. Väitkätkö muka, että ennestään rikkaat kahmivat kasinoilta parhaat potit? Miten ne mun varallisuutta voisivat tietää? Eivät taatusti tiedä kaikista rahajemmoista mitä mullakin on. Hieman vainoharhaisen tuntuista pohdintaa..
- Olet hoidon tarpeess
Ding dong ota lääke kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostamaan.. kerro ihmeessä lisää! Ei kasinot kyllä mistään pelaajan pankkitietoja voi saada. Väitkätkö muka, että ennestään rikkaat kahmivat kasinoilta parhaat potit? Miten ne mun varallisuutta voisivat tietää? Eivät taatusti tiedä kaikista rahajemmoista mitä mullakin on. Hieman vainoharhaisen tuntuista pohdintaa..
kas kas tais tulla täysosuma....pelottaako noin paljon että nimittelet ? Todistat käytökselläsi olevasi moukka ja nilkki joka saa elantonsa muilta huijatuilta rahoilla.... Mitä tulee asiakastietoihin, valtion omistaa pelitoimet ja saavat aivan taatusti kaiken tiedon kaikista, pankkitiedoista ehkä ei.
Todistat itse olevasi vainoharhainen joka vainoamisen kohteena....eli kun joku kertoo havainnoistaan, koet tulevasi vainotuksi. Olet siis hullu! - otappa lääkkeesi
Ding dong ota lääke kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostamaan.. kerro ihmeessä lisää! Ei kasinot kyllä mistään pelaajan pankkitietoja voi saada. Väitkätkö muka, että ennestään rikkaat kahmivat kasinoilta parhaat potit? Miten ne mun varallisuutta voisivat tietää? Eivät taatusti tiedä kaikista rahajemmoista mitä mullakin on. Hieman vainoharhaisen tuntuista pohdintaa..
nim. Ding dong ota lääke8.7.2013 19:54
vainotaanko sua kun kerrotaan epäilyttävän kuvan antavasta pelitoiminnasta? Kysyikö joku sun pankkitiliäsi täällä? Anna vaan numerot ja tunnusluvut niin päästään asiaan hehehehee
- arvuuttelua
valtio eu hallinto voisi ainaskin teorissa yhteisen edun nimissä esittää rahapelien tarjoajia pidättäytymään voittojen jakamisesta rahapelejä pelaavien kesken sillä tarkoituksella että saisi nopeaa lisärahoitusta Kreikalle muuta puskuri rahastoa.
- blokkijäänne
Tekniikka (autom. tai manual.) mahdollistaa kai jo nyt voittojen kohdentamisen tietyille pelaajille kuin myös voittojen tulon jarruttamisen taas toisille pelaajille. Sen vaikutelman saa kun pelaa kasinolla. Ilmankos pelaaja toisensa jälkeen lopettaa pelaamisen ja jäljelle jää vain 'maksettavat silmää tekevät ' pelaajat...esim. valtion virkamiehet jne. Valtion on parasta kohta budjetoida rahaa sinne voittojen maksuun kun muut rahastettavat asiakkaat häipyy ja ovatkin sankoin joukoin jo häipyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502