aikoinaan Parkanoon muutettuani(ja aikoinaan myös sieltä pois), olen miettinyt mikä tämän Blue Moonin kohtalo on ollut? se on siis ollut siellä 10 vuotta(?) sitten about? Onko tila vapaana nykyään vai miten on?
Blue Moon?
9
1167
Vastaukset
- toinen poismuuttanut
Taitaa ol vapaata tilaa, omistajaa tosin en tiiä. Moon loppu ku siel myytiin pirtua.
- kanssa muuttanut
eikös siellä myyty pontikkaa??
- toinen poismuuttanut
Käsittääkeni venäläistä pirtua, voin ol väärässäkin, joka tapauksessa laitonta viinaa.
- restel1
restel omistaa... kaikki muu huhdanpään..
- humpalle1
onko parkanossa siis enää mitään baaria, jossa nuoriso käy?!
- tikitiki
Tiki ;)
- as aukko
tikitiki kirjoitti:
Tiki ;)
Tiki on p*rseestä
- juooppo2
as aukko kirjoitti:
Tiki on p*rseestä
..todellakin!
- Siiderihai 10
Roihan Raitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849