Ajattelin nyt pitkästä aikaa kirjoittaa tänne, koska ensinnäkin haluan kuulla muiden näkijöiden mielipidettä ja samalla kerrottua ihmisille mitä on näkijän elämä.
Olen palstaa silloin tällöin seurannut ja ihan tiedoksi, en kommentoi mihinkään ilman että olen kirjautuneena, minulla ei ole tarvetta anonyyminä kehua täällä itseäni.
Eli aloitetaan, tämä kysymys tulee näkijöille: Kun saatte tulkintapyynnön niin miten toimitte lisäkysymysten kanssa? Minä en ole pistänyt siihen mitään rajoitusta, mutta mietin että tarvisiko laittaa? Tässä oli aika jolloin monet kirjoittivat minulle "ihan huvikseen kuulumisia" välillä aloitin aamuni lukemalla kymmeniä sähköposteja ja kun niitä lukee niin pääkoppa on jo niin täynnä eri ihmisten asioita ettei sitten näkemisestä tule mitään koska ei tiedä mikä näky on kellekkin. Monasti aamulla herätessä klo 8 alan lukemaan niitä ja puolenpäivän aikaan olen saanut luettua kaikki, kun alan vastailemaan alusta ja viimiseen olen saanut vastattua niin ensimmäinen jo kysyy lisäkysymysten lisäkysymyksiä.
Siksi haluan teiltä muilta näkijöiltä tietää että miten te toimitte?
Minä ehkä olen liian kiltti ja vastailen kuuliaisesti vaikka en koko päivänä ehtisi yöpukua pois päältäni ottaa.
sitten asiakkaille, olen kyllä sähköpostin kauttakin asian kertonut. eli olen 3 lapsen äiti, ihan normaalein päiväaskarein paitsi että minulle on annettu näkemisen lahja.
Mutta missään nimessä en ole robootti joka ehtii vastata yhdeltä ihmiseltä kolmeenkymmeneen sähköpostiin joka ikinen päivä muut päälle vielä, olen vastaillut juhlapyhinäkin jopa jouluna. eli normaali ihminen käy töissä 8h/pvä ja 2 pvä viikossa vapaata sekä kesäloma(minulla ei lomia ole).
Joku täällä kertoi kuinka paljon näkijät tienaa, puhuttiin tuhansista euroista, tämä ei todellakaan pidä paikkansa, tämän laski joku ketä ei tee tulkintoja ja pakko sanoa että ne laskelmat meni ihan pieleen.
Totuus on ihan toinen jos kuukaudessa tulee noin 10 tulkintapyyntöä ja niistä maksaa verot niin ei siitä paljon palkkaa jää vielä kun miettii mikä tulee tuntipalkaksi kun aamulla aloittaa vastaamalla lisäkysymyksiin ja lopettaa illalla myöhään.
Jossain vaiheessa tein tulkintoja yöllä, koska se vaatii hiljaisuutta ja keskittymistä
Ja te joiden mielestä "tulkintani on pelkkää sontaa" olen pahoillani, ehkä on ollut päivä jolloin olen vastaillut lisäkysymyksiin niin paljon niin energiani on aivan lopussa ja olen ehkä jo koko aamun vastaillut lisäkysymyksiin.
Positiivista palautettahan ei täällä saa, mutta onneksi sitä palautetta tulee suoraan sähköpostiin asiakkailta ja muutamat ottavat aina säännöllisin väilajoin uuden.
toivon että te jotka kerrotte tulintojeni olevan täyttä kuraa niin antakaa palautetta sähköpostiini jatkossakaan en aijo viettää aikaani täällä, niin saan vastattua teille palautteeseenne
Näytteitä te haluatte, olen sellaisen antanut alkutalvesta ja minusta se riittää.
ihanaa kesää kaikille tasapuolisesti
Kysymyksiä teille näkijöille ja vähän muillekkin
42
626
Vastaukset
Piti tuohon vielä lisätä, että voisimpa pistää kisan eli kuka arvaa montako kertaa olin viime kesänä rannalla ja uimassa ja entä tänä kesänä??? en kertaakaan, vaan olen viettänyt aikani sisällä läppärin vieressä :D
- Leikkimielellä
Kiitos kun kerrot tämän. :) Tosin etkös voi ihan itse päättää, menetkö rannalla/oletko lasten kanssa/oletko tietokoneen ääressä? ;) Niinhän me kaikki valintaa elämässämme teemme. Olet minulle katsonut viime vuoden syyskuussa, vielä ei ole asiat tapahtuneet niin kuin näit. Toivon, että kyse voisi olla ehkä sitten tästä tulevasta vuodesta..
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leikkimielellä kirjoitti:
Kiitos kun kerrot tämän. :) Tosin etkös voi ihan itse päättää, menetkö rannalla/oletko lasten kanssa/oletko tietokoneen ääressä? ;) Niinhän me kaikki valintaa elämässämme teemme. Olet minulle katsonut viime vuoden syyskuussa, vielä ei ole asiat tapahtuneet niin kuin näit. Toivon, että kyse voisi olla ehkä sitten tästä tulevasta vuodesta..
Hei. nyt alkuunsa unohdin taas salasanani. mutta sinulle leikkimielellä.
Kyllä varmaan päätän, mutta omatuntoni soimaa jos minulla on lisäkysymyksiä sähköpostissani niin ensin työ ja sitten huvi.Mutta et nyt ymmärtänyt pointtiani tästä kirjoituksesta.
todella harmi, mutta niinkuin moni täällä kertookin että aika on rajaton käsite. Mutta pistähän minulle ihmeessä sähköpostia niin katsotaan tilannettasi, miksi ihmeessä et ole ottanut yhteyttä minuun jos asia on näin?
Haluatko että alan tässä latelemaan henkilökohtaisia asioitasi? voin senkin tehdä.Nimittäin kyllä minä näen kuka parjaa ja mollaa ja kuka niiden nimimerkkien takana on.
terkuin: salasanan unohtanut Nina - Leikkimielellä
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Hei. nyt alkuunsa unohdin taas salasanani. mutta sinulle leikkimielellä.
Kyllä varmaan päätän, mutta omatuntoni soimaa jos minulla on lisäkysymyksiä sähköpostissani niin ensin työ ja sitten huvi.Mutta et nyt ymmärtänyt pointtiani tästä kirjoituksesta.
todella harmi, mutta niinkuin moni täällä kertookin että aika on rajaton käsite. Mutta pistähän minulle ihmeessä sähköpostia niin katsotaan tilannettasi, miksi ihmeessä et ole ottanut yhteyttä minuun jos asia on näin?
Haluatko että alan tässä latelemaan henkilökohtaisia asioitasi? voin senkin tehdä.Nimittäin kyllä minä näen kuka parjaa ja mollaa ja kuka niiden nimimerkkien takana on.
terkuin: salasanan unohtanut NinaKiitos kun kommentoit vielä. Minä en parjaa täällä ketään, kerroin vain asian niin kuin se minun kokemana on. En ole ketään muutakaan täällä parjannut. Olen ihan kiltti, lasten kanssa elävä nainen. Olen itse kysellyt paljon näkijöiltä elämääni ja rahaa menettänyt. Tulin onneksi joku aika sitten järkiini näiden kanssa ja rahaa on säästynyt. :) Uskon kyllä, että jotain tulevasta voi nähdäkin mutta aikoja on varmasti vaikea kenenkään sanoa. Ja minäkin vain siitä rakkaudesta, pysyvästä haaveilen mutta tulee kun tulee. Lupasin palautetta antaa kun kuvaamasi mies on elämässä ja annan kun sen aika on. :)
Harmi että olet rahaa menettänyt. Annahan vaan palautetta. Mutta todellakin en ala tällä palstalla "roikkumaan". Ensinnäkin haluan saada muilta näkijöiltä kuulla miten he toimivat. Mutta niin kuin tiedämme kato on käynyt ennustaja palstallakin, kukaan ei jaksa ottaa sontaa niskaansa koko aikaa.
Ja siinä vaiheessa loppuu myös nämä hyväntekeväisyys tulkinnat näilläkin palstoilla.
mutta on todella ikävä kun korviin kantautuu asioita joita ei ole tehnyt ja muuta väitetään.
siksi rekisteröidyin tänne ja katsotaan saanko palautetta vai en.
mukavaa kesää sinulle: leikkimielellä pienenä vinkkinä että pidähän silmäsi auki ja viehän tässä lapset hoitoon ja anna itsellesi oma ilta. pienenä vinkkinäKannattaisi varmaan vetää joku raja, päivätyösi lienee kuitenkin jokin muu kuin tulkintojen tekeminen. Ehkä 1-2 lisävastausta per asiakas korkeintaan ? Niin ymmärtääkseni suurin osa niistä tulkitsijoista jotka vastaavat jatkokysymyksiin tekevät. Niin jää sitten ehkä aikaa omalle elämälle myös :-). Tiedän tuon "työt kulkeutuvat kotiin"-oireyhtymän..
Nimimerkille "Leikkimielellä": Ei varmaankaan ole kuitenkaan hukkaan menneet rahasi täysin. Itse olen ainakin monelta tulkinnan ottaneena oppinut itsestäni ja psyykestäni paljon jos en muuta! Ja joskus sitä itselle oikeaa näkijää täytyy vähän etsiä ennen kuin sellainen löytyy. Ja mikä onkaan jännempää kuin odottaa josko edes jonkun näkemä käy toteen!harmonia71 kirjoitti:
Kannattaisi varmaan vetää joku raja, päivätyösi lienee kuitenkin jokin muu kuin tulkintojen tekeminen. Ehkä 1-2 lisävastausta per asiakas korkeintaan ? Niin ymmärtääkseni suurin osa niistä tulkitsijoista jotka vastaavat jatkokysymyksiin tekevät. Niin jää sitten ehkä aikaa omalle elämälle myös :-). Tiedän tuon "työt kulkeutuvat kotiin"-oireyhtymän..
Nimimerkille "Leikkimielellä": Ei varmaankaan ole kuitenkaan hukkaan menneet rahasi täysin. Itse olen ainakin monelta tulkinnan ottaneena oppinut itsestäni ja psyykestäni paljon jos en muuta! Ja joskus sitä itselle oikeaa näkijää täytyy vähän etsiä ennen kuin sellainen löytyy. Ja mikä onkaan jännempää kuin odottaa josko edes jonkun näkemä käy toteen!Hei Harmonia
Kyllä jokin raja on vedettävä, se on totta. Ja päivätyöni on tämä vaikka se ei tälle palstalle kuulu. mutta päivätöissä olessa iltaisin sekä viikonloput vielä tulkintoja niin loppuunhan siinä menee.
Olen ehkä liian tunnollinen siinä kun tiedän vaikka läppärini on kiinni että minulle on postia, en pysty jättämään sitä. Mutta taidan myös ottaa käytäntöön tuon 1-2 lisävastausta.
Tulkinnoista sen verran vielä. että ei näkijän tehtävä ole sanoa mikä on oikein ja mikä väärin tai mitä pitää tehdä. voi antaa suuntaa elämälle.
Minulta usein kysytään että tulevan miehen nimi,harrastus,työpaikka onko lapsia, minun mielestäni nämä eivät ole edes tärkeitä asioita, jos tapaa ihmisen jota rakastaa onko noilla asioilla väliä.?
Myös todella harmi että monet tulkinnan ottajat jättävät elämän elämättä ja odottavat siellä kotona että alkaa jotain tapahtumaan. minäkin opin uusia asioita joka päivä, että mitä voin sanoa ja onko vaarana että ihminen jämähtää sinne kotiin. Minä en myös edes ota joka tulkintaa vastaan.
Koskaan en ole ymmärtänyt sitä että asiakas yrittää peitellä tai jekkuilee, mitä iloa he siitä saavat.
Minä en näe joka hetki (onneksi) näyt tulevat kun tykkäävät ei sormia napsauttamalla, toisille näen unessa. Mutta se että katsominen on niin henkisesti kuin fyysisesti raskasta jonka jälkeen on todellakin vedettävä happea.
olen oppinut rajaamaan etten tee kuin yhden päivässä jos sitäkään sillä myös lisäkysymykset vievät aikaa, jopa enemmän kuin itse tulkinnan tekeminen
"työt kulkeutuvat kotiin" oireyhtymä :D hauska sanonta
aika on myös tietynlainen käsite tapahtuuko joku kuukauden päästä vai vasta vuoden. Eräälle näin syky aikaan tapahtuvia ja ne onkin tapahtunut nyt jo. Joillekkin toisinpäin. Mutta aina voi oppia uutta
Se missä mielestäni ei ole järkeä joka tulee valitettavan usein vastaan on asiakas joka ottaa juuri niin monelta tulkinnan että kuulee sen mitä haluaa. minusta on väärin kertoa asioita vain toisen mieliksi. Jos ottaa tulkinnan siinä on riski että kuulee jotain mitä ei halua.
Ja kyllä näkijäkin on ihminen, syö,nukkuu,siivoaa, käy kylässä, katsoo televisiota. monet unohtaa sen että täällä päässä ei ole mikään vastaaja robootti vaan ihminen jota myös elämä voi välillä potkia päähän, voi olla sairaana, kyllä uskomatonta että näkijäkin voi sairastaa. Yhtenä vuotena sairastin vuoden aikana 3 pahaa keuhkokuumetta ja yritä nyt siinä asiakkaalle selittää että olen nyt sairaana joten en voi katsoa. mutta näin elämä vain menee
Olet harmonia oikeassa jokaiselle on se oma näkijä johon tykästyy. mutta olisi suotavaa silti olla mollaamatta muita, sillä pitää ajatella että ehkä joku muu tarvitsee tuota näkijää ennenkuin potkii sen ihan suolleninakallio1972 kirjoitti:
Hei Harmonia
Kyllä jokin raja on vedettävä, se on totta. Ja päivätyöni on tämä vaikka se ei tälle palstalle kuulu. mutta päivätöissä olessa iltaisin sekä viikonloput vielä tulkintoja niin loppuunhan siinä menee.
Olen ehkä liian tunnollinen siinä kun tiedän vaikka läppärini on kiinni että minulle on postia, en pysty jättämään sitä. Mutta taidan myös ottaa käytäntöön tuon 1-2 lisävastausta.
Tulkinnoista sen verran vielä. että ei näkijän tehtävä ole sanoa mikä on oikein ja mikä väärin tai mitä pitää tehdä. voi antaa suuntaa elämälle.
Minulta usein kysytään että tulevan miehen nimi,harrastus,työpaikka onko lapsia, minun mielestäni nämä eivät ole edes tärkeitä asioita, jos tapaa ihmisen jota rakastaa onko noilla asioilla väliä.?
Myös todella harmi että monet tulkinnan ottajat jättävät elämän elämättä ja odottavat siellä kotona että alkaa jotain tapahtumaan. minäkin opin uusia asioita joka päivä, että mitä voin sanoa ja onko vaarana että ihminen jämähtää sinne kotiin. Minä en myös edes ota joka tulkintaa vastaan.
Koskaan en ole ymmärtänyt sitä että asiakas yrittää peitellä tai jekkuilee, mitä iloa he siitä saavat.
Minä en näe joka hetki (onneksi) näyt tulevat kun tykkäävät ei sormia napsauttamalla, toisille näen unessa. Mutta se että katsominen on niin henkisesti kuin fyysisesti raskasta jonka jälkeen on todellakin vedettävä happea.
olen oppinut rajaamaan etten tee kuin yhden päivässä jos sitäkään sillä myös lisäkysymykset vievät aikaa, jopa enemmän kuin itse tulkinnan tekeminen
"työt kulkeutuvat kotiin" oireyhtymä :D hauska sanonta
aika on myös tietynlainen käsite tapahtuuko joku kuukauden päästä vai vasta vuoden. Eräälle näin syky aikaan tapahtuvia ja ne onkin tapahtunut nyt jo. Joillekkin toisinpäin. Mutta aina voi oppia uutta
Se missä mielestäni ei ole järkeä joka tulee valitettavan usein vastaan on asiakas joka ottaa juuri niin monelta tulkinnan että kuulee sen mitä haluaa. minusta on väärin kertoa asioita vain toisen mieliksi. Jos ottaa tulkinnan siinä on riski että kuulee jotain mitä ei halua.
Ja kyllä näkijäkin on ihminen, syö,nukkuu,siivoaa, käy kylässä, katsoo televisiota. monet unohtaa sen että täällä päässä ei ole mikään vastaaja robootti vaan ihminen jota myös elämä voi välillä potkia päähän, voi olla sairaana, kyllä uskomatonta että näkijäkin voi sairastaa. Yhtenä vuotena sairastin vuoden aikana 3 pahaa keuhkokuumetta ja yritä nyt siinä asiakkaalle selittää että olen nyt sairaana joten en voi katsoa. mutta näin elämä vain menee
Olet harmonia oikeassa jokaiselle on se oma näkijä johon tykästyy. mutta olisi suotavaa silti olla mollaamatta muita, sillä pitää ajatella että ehkä joku muu tarvitsee tuota näkijää ennenkuin potkii sen ihan suolleOnhan se ihan totta että äärimmäisen fiksu ihminen ei koskaan arvostelisi ketään yhtään. Mutta tämän palstan tarkoitus on mielestäni mm.tuoda esiin kokemuksia eri näkijöistä. Ok, näkijä haluaa palautteen s-postiin mutta onhan suotavaa että myös tätäkin palstaa lukevat saavat tietoa siitä miten tietty näkijä on onnistunut. Tieto kuuluu kansalle niin kuin telkkarimainoksessa todetaan.
En myöskään ymmärrä miksi en saisi kysyä tulkintoja useammalta. Ei se sitä ole että haluan kuulla kivoja asioita. Tällä hetkellä pidän realistisena erään sellaisen näkijän tulkintaa joka ei ole minulle mieluinen.
Mutta jos näkijällä tulee selkeitä virheitä sen suhteen mitä hän kertoo nykyhetkestä tai menneestä niin en kovin luottavaisesti
suhtaudu hänen tulevan näkemiseensä.
Maksan liikuntakeskuksen jäsenyydestä. Jos en saa itsestäni jonkun ohjaajan tunnilla mitään irti niin saatanpa kokeilla seuraavalla kerralla eri ohjaajan tuntia. Jos hieroja ei saa lihaksiani laukeamaan niin voinpa kokeilla jotain toista ammattikunnan edustajaa. Ei tässä sen kummemmasta mielestäni ole kyse.
Ja mitä tulee asioiden tapahtumiseen noin yleensä niin joillekin ihmisille ei vaan tunnu tapahtuvan mitään vaikka eläisi 24/7 oman kodin seinien ulkopuolella. :-D Ehkä se on sitten se henkisesti tyhjä sielu tai jokin, niin kuin eräs hlö ystävällisesti toiseen ketjuun kommentoi !harmonia71 kirjoitti:
Onhan se ihan totta että äärimmäisen fiksu ihminen ei koskaan arvostelisi ketään yhtään. Mutta tämän palstan tarkoitus on mielestäni mm.tuoda esiin kokemuksia eri näkijöistä. Ok, näkijä haluaa palautteen s-postiin mutta onhan suotavaa että myös tätäkin palstaa lukevat saavat tietoa siitä miten tietty näkijä on onnistunut. Tieto kuuluu kansalle niin kuin telkkarimainoksessa todetaan.
En myöskään ymmärrä miksi en saisi kysyä tulkintoja useammalta. Ei se sitä ole että haluan kuulla kivoja asioita. Tällä hetkellä pidän realistisena erään sellaisen näkijän tulkintaa joka ei ole minulle mieluinen.
Mutta jos näkijällä tulee selkeitä virheitä sen suhteen mitä hän kertoo nykyhetkestä tai menneestä niin en kovin luottavaisesti
Maksan liikuntakeskuksen jäsenyydestä. Jos en saa itsestäni jonkun ohjaajan tunnilla mitään irti niin saatanpa kokeilla seuraavalla kerralla eri ohjaajan tuntia. Jos hieroja ei saa lihaksiani laukeamaan niin voinpa kokeilla jotain toista ammattikunnan edustajaa. Ei tässä sen kummemmasta mielestäni ole kyse.
Ja mitä tulee asioiden tapahtumiseen noin yleensä niin joillekin ihmisille ei vaan tunnu tapahtuvan mitään vaikka eläisi 24/7 oman kodin seinien ulkopuolella. :-D Ehkä se on sitten se henkisesti tyhjä sielu tai jokin, niin kuin eräs hlö ystävällisesti toiseen ketjuun kommentoi !...ja toivottavasti nyt myös joku näkijä vastaa ketjuun. Taitaa Keskiyökin lomailla kun ei ole palstalla näkynyt..
harmonia71 kirjoitti:
Onhan se ihan totta että äärimmäisen fiksu ihminen ei koskaan arvostelisi ketään yhtään. Mutta tämän palstan tarkoitus on mielestäni mm.tuoda esiin kokemuksia eri näkijöistä. Ok, näkijä haluaa palautteen s-postiin mutta onhan suotavaa että myös tätäkin palstaa lukevat saavat tietoa siitä miten tietty näkijä on onnistunut. Tieto kuuluu kansalle niin kuin telkkarimainoksessa todetaan.
Ja mitä tulee asioiden tapahtumiseen noin yleensä niin joillekin ihmisille ei vaan tunnu tapahtuvan mitään vaikka eläisi 24/7 oman kodin seinien ulkopuolella. :-D Ehkä se on sitten se henkisesti tyhjä sielu tai jokin, niin kuin eräs hlö ystävällisesti toiseen ketjuun kommentoi !Siis tottakai saa arvostella. Mutta sellaista "kuraa" mitä välillä niskaansa saa niin onko se hyvän käytöksen mukaista. muistan joskus että joku kirjoitti minun sanoneen että "ottakaa koira" vaikka perheessä on kuulemma allergiaa. En ole koskaan tälläistä sanonut. yleensäkään en katso lemmikkiasioita. tietääkseni näitä lemmikkiennustajia on myös. Siinä oli paljon muuta, täysin keksittyä. tätä ajan takaa että jos joku menee pieleen kestän sen ja moitteet siitä, mutta se että keksitään minun tehneen ihan päättömän tulkinnan menee jo yli minunkin hilseeni.
Se että itselleni en näe, paitsi enne unina, minäkin otan tulkintoja, koska ne kiinnostaa minua. sekä minulla on erittäin pätevä ystävä jonka kanssa vaihdetaan ajatuksia ja asioita. Olen hänelle erittäin kiitollinen. me näkijätkin tarvitaan joskus energiaa tai huonon energiakentän putsaamista.Sitten jaksaa taas.
Olet harmonia äärettömän lahjakas kirjoittamisessa, niitä on hieno lukea, olet äärettömän fiksu.
Toivoisin kanssa että joku näkijäkin tähän osallistuisi. Olisi erittäin mielenkiintoista lukea muidenkin kokemuksianinakallio1972 kirjoitti:
Siis tottakai saa arvostella. Mutta sellaista "kuraa" mitä välillä niskaansa saa niin onko se hyvän käytöksen mukaista. muistan joskus että joku kirjoitti minun sanoneen että "ottakaa koira" vaikka perheessä on kuulemma allergiaa. En ole koskaan tälläistä sanonut. yleensäkään en katso lemmikkiasioita. tietääkseni näitä lemmikkiennustajia on myös. Siinä oli paljon muuta, täysin keksittyä. tätä ajan takaa että jos joku menee pieleen kestän sen ja moitteet siitä, mutta se että keksitään minun tehneen ihan päättömän tulkinnan menee jo yli minunkin hilseeni.
Se että itselleni en näe, paitsi enne unina, minäkin otan tulkintoja, koska ne kiinnostaa minua. sekä minulla on erittäin pätevä ystävä jonka kanssa vaihdetaan ajatuksia ja asioita. Olen hänelle erittäin kiitollinen. me näkijätkin tarvitaan joskus energiaa tai huonon energiakentän putsaamista.Sitten jaksaa taas.
Olet harmonia äärettömän lahjakas kirjoittamisessa, niitä on hieno lukea, olet äärettömän fiksu.
Toivoisin kanssa että joku näkijäkin tähän osallistuisi. Olisi erittäin mielenkiintoista lukea muidenkin kokemuksiaJoo, nuo eläinkommentit on aika outoja. Kun olen nyt sattumoisin useamman tulkinnan ottanut niin tiedän ettei kenenkään tyyliin kuulu puhua sillä tasolla.
Toki joku näkijä ehkä ehdottaa että "sinulle voisi sopia vaikka eläinten kanssa puuhastelu " tms. Ja sitten se tulkitaan täytenä totena, esim. että ottaa koiran.
Eläinennustaja..eipä ole tullut törmättyä sellaiseen. Mulle se varmaan sanois että "Et voi ottaa miestä, olet niille allerginen". Tai: "Oletko kuullut sairaudesta joka on vielä lääketieteelle toistaiseksi tuntematon? Se vaivaa useimpia miehiä ja sen nimi on Harmonia-allergia"... :-Dharmonia71 kirjoitti:
Joo, nuo eläinkommentit on aika outoja. Kun olen nyt sattumoisin useamman tulkinnan ottanut niin tiedän ettei kenenkään tyyliin kuulu puhua sillä tasolla.
Toki joku näkijä ehkä ehdottaa että "sinulle voisi sopia vaikka eläinten kanssa puuhastelu " tms. Ja sitten se tulkitaan täytenä totena, esim. että ottaa koiran.
Eläinennustaja..eipä ole tullut törmättyä sellaiseen. Mulle se varmaan sanois että "Et voi ottaa miestä, olet niille allerginen". Tai: "Oletko kuullut sairaudesta joka on vielä lääketieteelle toistaiseksi tuntematon? Se vaivaa useimpia miehiä ja sen nimi on Harmonia-allergia"... :-DHarmonia-allergia..ihana
- oolero...
laitoin säpöön palautetta :)
- neuvontaa yms..
Nina, olen sitä mieltä että kirjoitit tänne varmaan hyvästä syystä eli maineesi takia. Minustakin on huono asia se, että kirjoitellaan näitä arvosteluja näkijöistä tänne miettimättä esimerkiksi sitä että kunnianloukkaus ja maineen pilaaminen julkisesti ovat ikäänkuin laittomia tekoja, ketäänhän ei saa näissä kirjoitteluissa kuvailla noin kuin olen lukenut että sinua on kuvailtu eli netiketin vastaisestikkin, jopa. Tämä kannattaa arvostellessa pitää mielessä, että pysyy asialinjalla. Sanat "en pitänyt/ei nähnyt minulle" eivät loukkaa ketään.. mutta sanat "ihan täyttä pas..., ja täys huijari" yms menevätkin jo herjan puolelle.Totta tuokin että positiivinen palaute tulee yleensä suoraan itselle ja negatiivinen kuulutetaan joskus muualle.
Itse vastaan kaupan päälle yleensä muutamaan kysymykseen, otan lisämaksun jos lisäkysymyksiä nousee sen jälkeen. Olen todennut kyllä, että aikaa menisi liikaa muutoin.
Tosiaan myös se, että palautetta jokainen näkijä ottaa varmaan ihan suoraan vastaan itselleen mieluiten. Tällöin on myös mahdollista koettaa katsoa uudelleen. Aina asiakas ei hyväksy itse sitä mitä hänelle näkyy. Hankalia ihmisiä on joskus tässäkin vastassa.
Itse en koe saaneeni niskaan kuitenkaan mitään kuraa. Olen varmaan asennoitunut siten että arvostelu kuuluu tähän työhön, samoin se että jos jollakulla on ongelmaa liikaa, voin vaan todeta itsekseni että teen parhaani. En ota itseeni, enkä päästä ihon alle.
Sinun kannattaakin Nina sulkea näkyjä ja maadoittaa itseäsi enemmän. Muutoin käy niin että näkeminen hallitsee sinua, ja näet silloin kun et halua.
Terv. Eräs näkijäHei
Veit sanat suustani. Sanat huijari,rahastaja jne... se on kunnianloukkaus.
Kaikille en näe ja se on henkimaailman juttuja, heille myös kerron etten näe ja että energiat eivät vain kohtaa.
Minusta tuntuu tätäkin palstaa seuranneena, että ihmiset luulee, että näkijät tappelevat asiakkaistaan että kuinka monta saa jne.. minulla ei koskaan ole ollut tämä periaatteena ja siksi en kaikkia otakkaan. nämä kyllä tietävät kun olen kieltäytynyt ja samalla neuvonut ottamaan muihin yhteyttä.
Se on sama asia ja minusta näkijöiden pitäisi hieman tehdä yhteistyötä. vertaan nyt vaikkapa vaatekauppoihin meillä on tänään tarjouksessa mutta jos se ei sovi teille niin mielestäni naapuri kaupassa olisi juuri teidän näköinen pusero :)
Eli olisi yhteistyötä. jos minuun ottaa yhteyttä asiakas ja energiat ei kohtaa niin voisin ystävällisesti ottaa vastaan jos joku olisi halukas tekemään kanssani näin, että voisin ohjata sen toiselle.
Myös näin kesäaikaan olisi ihan mahtava tilanne jos haluaa lomailla niin pyytää ottamaan yhteyttä johonkin tiettyyn näkijään. Onko ajatus ihan hullu teidän mielestä?
Jos minulla on mennyt katsominen "pieleen" väsymyksen tai sairastelun takia, haluan kyllä katsoa uudestaan, ilman veloitusta. Mutta niinkuin sanoit näitä on jotka eivät halua kuulla sitä asiaa. sille ei voi mitään.
Minä haluan olla myös kuuntelija ja henkinen tuki jos joku sitä haluaa ja sit on jonkun verran olenkin. nämä ihmiset ovat minulle hyvin tärkeitä ja voin joskus jopa laittaa viestiä että mitä sinulle kuuluu, siis ystävänä, en missään nimessä kalasta uusia tulkintoja vaan heistä on tullut ystäviä minulle.
Kiitos neuvosta :) yritän hillitä näkyjäni. mielummin pidän tätä lahjana kuin "kirouksena" minulla on myös mennyt isoäiti joka onneksi ohjailee minua, pienellä hipaisulla tai tuulenhenkäyksellä hän antaa voimia ja koskettaa koska pitää rauhoittua
Ihanaa kesää kaikille ja todellakin jos joku on kiinnostunut yhteistyöstä niin ilmoittele ihmeessä :)
- neuvontaa yms..
Minäkään en usko kenekään oikean näkijän täällä jaksavan toisiaan parjata. Tunnen monta näkijää, ja kaikilla on suunnilleen sama tahto: auttaa muita ihmisiä ratkomaan nykyisiä ongelmia ja näkemään tulevan ongelmakohdat.
Tästä ollaan "näkijäpiireissä" samoilla linjolla oltu: kukaan ei näe jokaiselle tulkittavalle "ihanteellisen hyvin", toiselle hankala tulkittava on toiselle helppo.. Vaikka kilpailua on: kukaan ei yleensä halua päälleen huonoa karmaa haukkumalla tai alentamalla toista näkijää..
Nina, olen suht samoilla linjoilla ollut eli en katso ellen näe jollekulle- ja kerron sen. Otan yhteyksiä luultavasti jossain vaiheessa.Hei
Ota ihmeessä yhteyttä jos näin käy, samoin minä voin tehdä.
Missään nimessä en myöskään halua kenestäkään pahaa sanoa vaan se että tässä puhallettaisi yhteiseen hiileen. Mielestäni aika reilua.
- -N-
Luin jutun ja pyydän anteeksi tätä kautta, kun purin omaa oloani monin viestein sinulle.. en ymmärtänyt, että niin moni muukin taitaa tehdä niin.
Olen niin rypenyt omassa tuskassani.
Jaksamista sinulle. :)Hei
En tarkoittanut tätä kenellekkään henkilökohtaisesti. Joten ei sinun tarvitse olla pahoillasi. Mutta on tietysti hyvä tietää että en ole 24/7 tavattavissa.
Minulla ainakin välillä on pakko ottaa happea välissä, katsominen vie voimia ainakin minulla.
Haluan auttaa , ilman muuta. Toiset asiakkaat tietävät että tulkinnat tulee yöaikaan, se on yleensä se aika kun katson, koska on hiljaista, pystyn näkemään silloin paremmin kunnei ole häiriötekijöitä.
Ja minulla toistaiseksi ei näyt tule sormia napsauttamalla vaan silloin kun ne haluavat tulla
-N- jaksamista sinullekkin ja tiedät kyllä että vielä se aurinko pilkoittaa.
- Palaan alkuperäiseen
kysymykseen, eli paljonko lisäkysymyksiä. Kyllähän se oma ihmetyskin on merkki, että onko nyt toisessa päässä kaikkia kotona. Tunnen kyllä myötätuntoa ihmistä kohtaan, koska omasta epävarmudestaan hän kertoo, kun jää jauhamaan turhia kysymyksiä kerta toisensa jälkeen. Esimerkkinä mm. onko minulla riita sen ja sen ihmisen kanssa tai otanko koiran lemmikiksi. Jos tällaisia pitää näkijältä kysyä, näkijä voi ystävällisesti viheltää pelin poikki.
Minulle jokainen asiakas on arvokas. Otan asiat jopa aika henkilökohtaisesti ja suren että ihminen on epätoivoinen. Vaikka näen heille valoa tunnelin päässä ja toinen on niin epätoivoinen ettei usko, hän ei siis saa mitään iloa vaan on kovin epätoivoinen.
Mutta kyllä, niinkuin joku näkijä kirjoitti että aika on rajallinen, niin meille näkijöillekkin.
Se oli hienosti kirjoitettu.
Teen aina parhaani ja keskityn siihen, mutta esim. ajat voivat hieman heittää. en pysty tarkalleen sanomaan että minä päivänä tapahtuu mitä. Joillekkin näen numeroita joka tarkoittaa että menee sen verran päiviä tai viikkoja.
Joskus peli on pakko viheltää poikki ja sanoa että nyt on aivan turhaa katsoa samoja asioita uudestaan ja kirjoittaa niitä uudelleen.
Tähän kuuluu myös lohduttaminen ja tsemppaaminen että ei kannata hosua, asiat tapahtuu kyllä. tietysti jos ihminen jää kotiin passiiviseksi niin asiat menee toisin.
monesti sanon kun näen että on vaarana että jää passiiviseksi, esim. mies asioissa kun kysytään että kuka, nimi,onko lapsia jne... silloin jos näen vaarana passiivisuuden niin sanon että onko niillä asioilla väliä missä on töissä jne. pääasia on rakkaus ja hyvä olo.
Meidän näkijöiden ei kuulu kertoa mitä pitää tehdä mutta voidaan antaa suuntaa elämälle ja kertoakkin mitä tulee tapahtumaan. Henkimaailma ei kaikkea näytä, silloin niitä ei kuulu näyttääkkään.
Rakkaussurut vie voimia ja tekee ihmisen epätoivoiseksi tai ero. Se on hyvin valitettavaa. Mutta kokemuksesta tiedän että siitäkin voi nousta vielä ylös.
Lämpimin halein kaikille: Nina- 1 toinen ennari
Hei!
Ylseensä sallin sen pari lisäkysymystä, mutta jos esim halutaan unientulkintaa tai tarottia, niin niistä otan eri hinnan.
JA kyllä sieltä joukosta aina löytyy ne jotka jankkaavat saadakseen "oikean" vastauksen, eivät siis usko ettei ennustaja voi määrätä kenenkään toisen puolesta tee näin tai tee näin...
Niin ja tuo ilmaiseksi...aina kysytään ilmaista ennustusta.hmmm...tekeekö lapsenvahtikaan ilmaista työtä, tai ompelija?
Jos apua kyselee pitää valmistautua maksuunkin, ja todella, ei tällä rikastu, ehei.,,,
alina face ät g mail piste com 1 toinen ennari kirjoitti:
Hei!
Ylseensä sallin sen pari lisäkysymystä, mutta jos esim halutaan unientulkintaa tai tarottia, niin niistä otan eri hinnan.
JA kyllä sieltä joukosta aina löytyy ne jotka jankkaavat saadakseen "oikean" vastauksen, eivät siis usko ettei ennustaja voi määrätä kenenkään toisen puolesta tee näin tai tee näin...
Niin ja tuo ilmaiseksi...aina kysytään ilmaista ennustusta.hmmm...tekeekö lapsenvahtikaan ilmaista työtä, tai ompelija?
Jos apua kyselee pitää valmistautua maksuunkin, ja todella, ei tällä rikastu, ehei.,,,
alina face ät g mail piste comHeippa
mä olen vastannut jopa puolenvuoden päästä.
Se on harmi että jos ei saa tulkintaa joka miellytä niin siitä saa kyllä nuhteita. minä en katso vain miellyttääkseni, se on väärin koska sitten tulee pettymyksiä.Kerron mitä näen
tuo maksuasia on myös sellainen, kun joku tänne laittoi että tienataan 100 000-200 000 vuodessa. Se ei kyllä todellakaan pidä paikkansa. Jos ihminen on oikein epätoivoinen niin kyllä olen katsonut hieman ilmaiseksi, mutta lisäkysymyksiä tulee aina lisää joten siinä vaiheessa vedän pelin poikki.
meidänkin täytyy sitä ruokaa saada ja näillä tuloilla ei makseta edes vuokraa. mutta kuitenkin haluan auttaa. Sanotaanko keskimäärin että puolenvuoden tulkinnan hinnalla istun katsomassa ja kirjoittamassa noin 30-40 tuntia. Ja siitä verot ja muut pakolliset maksut. niin tuntipalkka on jotain muuta kuin tuo mitä puhutaan.- joku roti
1 toinen ennari kirjoitti:
Hei!
alina face ät g mail piste comaika TÖRKEET tulla laittamaan mainos toisen viestiketjuun.nina on hyvä näkijä eikä ansaitse tuollaista että tulet ja laitat oman osoitteesi hänen ketjuun. ninalta saa lisäkysymyksiä mutta sulta ei. voi luoja mikä pässi
- Naisihminen
ninakallio1972 kirjoitti:
Heippa
mä olen vastannut jopa puolenvuoden päästä.
Se on harmi että jos ei saa tulkintaa joka miellytä niin siitä saa kyllä nuhteita. minä en katso vain miellyttääkseni, se on väärin koska sitten tulee pettymyksiä.Kerron mitä näen
tuo maksuasia on myös sellainen, kun joku tänne laittoi että tienataan 100 000-200 000 vuodessa. Se ei kyllä todellakaan pidä paikkansa. Jos ihminen on oikein epätoivoinen niin kyllä olen katsonut hieman ilmaiseksi, mutta lisäkysymyksiä tulee aina lisää joten siinä vaiheessa vedän pelin poikki.
meidänkin täytyy sitä ruokaa saada ja näillä tuloilla ei makseta edes vuokraa. mutta kuitenkin haluan auttaa. Sanotaanko keskimäärin että puolenvuoden tulkinnan hinnalla istun katsomassa ja kirjoittamassa noin 30-40 tuntia. Ja siitä verot ja muut pakolliset maksut. niin tuntipalkka on jotain muuta kuin tuo mitä puhutaan.Hei,
Miten Nina sinuun saa yhteyden? - SILIMÄ NÄPPIIN!
joku roti kirjoitti:
aika TÖRKEET tulla laittamaan mainos toisen viestiketjuun.nina on hyvä näkijä eikä ansaitse tuollaista että tulet ja laitat oman osoitteesi hänen ketjuun. ninalta saa lisäkysymyksiä mutta sulta ei. voi luoja mikä pässi
"Ylseensä sallin sen pari lisäkysymystä,"
joku roti kirjoitti:
aika TÖRKEET tulla laittamaan mainos toisen viestiketjuun.nina on hyvä näkijä eikä ansaitse tuollaista että tulet ja laitat oman osoitteesi hänen ketjuun. ninalta saa lisäkysymyksiä mutta sulta ei. voi luoja mikä pässi
Toivoisin ettei tästä tule taistelutannerta. Kiitos
1 toinen ennari kirjoitti:
Hei!
alina face ät g mail piste comMinun on kyllä nyt ehdottomasti otettava käyttöön myös lisämaksu lisäkysymyksistä jotka paisuu vaan ja aina niitä tulee enemmän
Minulla on pääsääntöisesti myös niin että tulkinnan keston aikana voi kysyä. Mutta se peli ei vetele että sen jälkeen jopa puolen vuoden päästä kysytään lisäkysymys.
Myös nämä jankkaajat. ei se tulkinta muutu vaikka kuinka jankkaisi tai kirjoittaisi viikon välein. Minulla menee 2-3 tuntia tulkinnan tekemiseen ja lisäkatsominen vie myös aikaa. Olisikin suotavaa että laittaisi kaikki kysymykset samaan aikaan eikä yksi kysymys ja monena päivänä peräkkäin.
Tulkinnan ottajille: lukekaa tulkinta rauhassa. Kun samana päivänä "hyökkää takaisin" että ei minulle näin tule menemään jne...niin odottakaa nyt muutamia viikkoja että alkaa tapahtumaan asioita. Tai jos ei jotain halua kuulla niin se kannattaa kirjoittaa tulkinta pyyntöön erikseen. Esim. en halua tietää parisuhteestani
- omenaooompompoo
Anteeksi vaan "Joku Roti" Se ei ollut mainos vaan varmaan niin että jos Joku Kanssa Ennustaja haluaa jatkaa keskustelua yksityisesti. Siksi. Ei siinä mitään mainosta ollut, lueppas uudelleen, ota silimä näppiin.
Ja on hyvin epäkohteliasta nimitellä ihmisiä, eikös äitisi ole sinua opettanut.
Vanha sanonta sanoo että " joka toista haukkuu, sen napa pyörii ja paukkuu ja joutuu sitten räkälaukkuun" - serafelle
minä itse olen koko ikäni nähnyt, parantanut ja olen sukuni opissa ollut. Minulla on 2 lasta pojalleni selvännäkö periytynyt. Otan kotona vastaan ajoittain vaikeampia parannettavia, ja he välillä uuvuttavat päiviksi. Itsellä tapa että vastaan muutamaan lisäkysymykseen mutta joku tolkku oltava tietysti. ja koska sähköpostitse/ teen yritän tehdä sopivan kokoisen. otan vastaan niin monta kuin kerkeän ottamaan vastaan ja sovin ensin tarkemmin viestein ennen kuin alan tekeään. Lauantaisin ja Sunnuntaisin on minulla lepopäivä ja en ota ainakaan montaa ennustusta vastaan
Hei
Minun on kanssa syytä alkaa nyt rajoittamaan valitettavasti. Muutamia on ollut että kymmeniä sähköposteja päivässä, joten puolenvuoden saldona yli 4tuhatta lisäkysymystä(siis yhdeltä ihmiseltä) joihin kyllä kuuluu osaltaan kertomukset mitä päivän aikana on tapahtunut.
Olen itse myös uuvuksissa tulkintojen jälkeen ja silloin on pakko sitä happea vetää
ja kerätä voimia. Välillä kyllä olisi syytä viettää lepopäivä itselläkin ja koitan siihen pyrkiä. aika se on meilläkin rajallinen. Minä ehdottomasti haluan vetää happea välissä että tulkinnasta tulee mahdollisimman hyvä.
En halua loukata ketään ja sydäntäni särkee jos en vastaa lisäkysymyksiin ja olisikin ihmisten hyvä ymmärtää se että ei yksinkertaisesti pysty tekemään 24/7 töitä. Ja kyllä 4tuhatta postia, kyllä pystyy uskomattomiin suorituksiin.
Halusin vaan kuulla miten muut toimivat koska voimia tämä vaatii enkä halua palaa loppuun.
- Rankkaa99
Heips oon 13 ja näkijä mutta se on minulle rankkaa...
- Rankkaa99
ja tähän vielä että kykyni alkaa ehkä katoamaan koska haluaisin unohtaa tietyt henkiasiat mutta se on hankalaa..
- henkkuli1
Minä myös epätoivossani Nina sinua liian usein vaivasin ja olenkin siitä onnellinen, että "vihelsit" pelin poikki ja sitäkautta palautit minutkin maanpinnalle. Totta on se, että kun tulkinta on tehty, niin ei se siitä tule muuttumaan, pitää vaan yrittää olla kärsivällinen ja odottaa että asiat joita näin tulevat toteutumaan. Kiitos sinulle vielä tulkinnoistasi ja monista lisävastauksista. Aurinkoista loppukesää ja muista pitää huolta myös itsestäsi.
- Kaimaseni
No minä ainakin annan positiivista palautetta. Olet niin oikeassa, että ttoinen näkijä pitää toista helppona, kun toiselle se on vaikeampaa. Olen myös huomannut, että kronologinen aika ennusteissa vaihtelee. Toiselle se voi olla puoli vuotta, kun toiselle saman näyn toteutumiseen menee vuosi. Pääsääntöisesti ainakin minä otan siihen pienen varauksen.
Ennustit minulle keväällä, että expoikaystäväni kanssa ajaudun kesällä uudelleen tienhaaraan. Piti niin paikkansa. En vain osannut arvata tekstistäsi, miten se minulle toteutuu, mutta päätin olla jatkamatta, vaikka tuo mies halusi aloittaa uudelleen. Se meni niin nappiin ja juuri niinkuin kuvailit, vaikket kertonut, millaisen päätöksen teen. Tuo flirttaileva tuttavuus on edelleen kuvioissa ja tosiaan on flirttaileva ;) Sekin piti paikkansa flirttailun suhteen, mutta ennustuksestasi päätellen sen ei kauaa pitänyt kestää. Itse tulkitsin, että pari kk max, mutta nyt on 6kk jo mennyt. Saa nähä milloin loppuu sekin ihastukseni. Työasia ei vielä ole toteutunut, mutta kerroitkin, että alkusyksyllä. Nyt pian sen pitäisi toteutua. Odottelen parhaillaan vastausta yhdestä työpaikasta, josta olen kovin kiinnostunut. Pidä peukkuja, että se tärppää.
Pääsääntöisesti enteet menevät juuri kuten kirjoitat. Kirjoituksen sisällöstä ei välillä meinaa saada selvää, mutta toteutuessaan niin järkeen meneviä. ensi keväänä sitten taas kirjoittelen uudestaan. Jospa se työ olis jo silloin plakkarissa ja se vilkkusilmä vaihtunut turvallisempaan.Aika todellakin on vaihteleva käsite. Toisille tapahtuu nopeammin mitä olen nähnyt ja toisilla menee kauemmin. Se onko ajan käsite paranneltavissa että oppisin katsomaan sen vielä tarkemmin niin...no aina oppii tässäkin uutta. Ihan joka päivä.
Hyvä että kirjoitit tuon, että välillä siitä ei saa selvää, kun asiat totetuu senkin asian ymmärtää.
Monesti tulee kysymys että mitä sillä tarkoitan, siksi onkin hyvä kun tulkinnan saa niin lukee sen rauhassa ja ajatuksella, antaa sen pölyn hieman laskeutua ja lukee vaikka uudelleen :)
Kiitos sinulle palautteestasi. Kun tässä nyt kukaan ei tiedä kenestä on kyse, niin uskallan varmaan sanoa että kyllä ne työasiat siitä muuttuu :) Onnea jo etukäteen.
Vilkkusilmätkin on joskus sitkeitä :)
Ihanaa alkavaa syksyä...sieltä se syksykin meille hiipii, ei ihan vielä rajuna mutta enteet on jo kaikinpuolin ilmassa
- empäuskosanaakaan
Mitä lyödään vetoa että tämä ketju nostetaan 2-4 x viikossa jatkossakin ylös? Oma panos olisi tässä jo melekoosen korkeella.. ;)
- oletkyllätyhmä
sinäpä tämän ketjun nyt nostit ylös ääliö
- kyvynmetsästäjä
oletkyllätyhmä kirjoitti:
sinäpä tämän ketjun nyt nostit ylös ääliö
Ninaa tarkempaa näkijää ei varmasti ole useita.
kyvynmetsästäjä kirjoitti:
Ninaa tarkempaa näkijää ei varmasti ole useita.
Kyvynmetsästäjä: Kiitos kehuista. Mutta onhan niitä muitakin näkijöitä jotka näkee, minä en näe kaikille, mutta joku muu voi sitten taas nähdä sellaiselle jolle minä en näe. ja kerron kyllä jos en näe.
nämä on niitä henkimaailman juttuja :)
Mutta olen otettu ja kirjoituksesi kannustaa jatkamaan :)
- ahdistunut olen
Hei Nina,
täällä yksi epätoivoinen ahdistunut nainen. Laitoin sähköpostiisi viestiä tänään (itseasiassa 2 viestiä), jos haluat katsoa viestin niin vastaisitko minulle. - TyyTyVäinen
Kiitos sinulle Nina, minulle olet nähnyt hyvin, jopa pelottavan hyvin. Olet myös miellyttävä ja empaattinen. Jaksamista työhösi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222470Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512197Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191440Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491313- 991302
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621091Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise861074Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle81066Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035