Olen ollut useilla teollisuuden työpaikoilla porissa eikä juuri koskaan kellään ole näkynyt tatuointeja. Työttömillä kyllä on tatuointeja. Mitä tämä kaikki tarkoittaa?
Tatuoidut työntekijät
95
845
Vastaukset
- 5vuottatatointijatöi
Minulla myös tatuointi, on myös työpaikka, saan myös asiakaspalvelu työssäni pukeutua niin että se näkyy, kumma kun pomonikin sanoi vanhana miehenä että kyllähän noita nyt jo näkee päivttäin?
- Polvessa proteesi.
Olen yli 60:nen pappa ja olen huomannut että maailma on muuttunut. Ennen tatuointeja oli vain merimiehillä. Sitten vankiloissa keksittiin tatuoinnit, ehkä vain ajankuluksi, tai jonkinlaisiksi arvomerkeiksi. Itselläni ei niitä ole vaikka mieli on monesti tehnyt ottaa joku siisti pieni kuva ihoon. Tatuointejakin on niin montaa sorttia. On taidokkaita, värikkäitä ja oikeassa paikassa suoranaisia taideteoksia. Sitten on niitä tuherruksia joita joskus vankiloissa tehtiin. Eräällä lääkärillä joka toimii patologina eli tutkii kuolemansyitä, on myös tatuointi. Keskellä rintaa, karvojen seassa todella pikkutarkasti tehty Tarantella. Onneksi vainajat eivät helposti pelästy jos sattuu paita olemaan hommissa auki.
Tatuoinnit oikeissa paikoissa ovat hienoja mutta,
Lävistykset, ne ovat jotain ihan muuta. Nekin ovat silti jokaisen oma asia mutta kun konditorian kahvilassa kauniilla nuorella neidolla valkoisessa työasussaan, roikkuu joku piikkipultti alahuulessa, se ällöttää. Sori vaan mutta minun mielstäni se on rumaa eikä sovi elintarviketiskin taa. - Järvettä
Ihan terve ei tuhoa ihoaan. Jos näen tatuoinnin, ymmärrän, että itsetuhoisella on jokin pahasti.Tatuointia ei saa ikinä pois, mutta en tuomitse, surkuttelen vain . Kuka järkevä laittaa tuntoelimeensä kamalaa väriä ja tuhoaa itsensä ja Luojansa kuvan?
Toivon, etteivät hoito-alalla työskentelevät sotke itseään. Se luo turvattomuutta. - kukk5
Ei ne tatuoinnit sairaiksi tee, minulla kaksi kukkaista nilkassa ja töissä olen, meillä ihmisillä on tapana ilmaista itseämme eleillä ja pukeutumisella. Se että kun minulla on tatuointi, sillä on tarina, kaksi kaunista kukkaa nilkassa kaksi kaunista tyttöä olen saanut aikaan. Miksi en heistä haluaisi jättää ikuista muistoa itseeni
- minullakintyöjatatuointi
Haista ylläpito pitkä vittu, kun poistit viestini jonka kirjoitin 02 jälkeen yöllä. Saatana mikä satakunnan kansan pohjois-korea tästäkin palstasta on tullut.
- 2+4
Etkö muuten muistaisi että sinulla on kaksi tytärtä? Eihän noilla kuvilla ole mitään tekemistä tyättäriesi kanssa , jos he eivät ole tatuoineet niitä kuvia.
- Ers työnantaja
Minä työnantajana EN PALKKAA henkilöitä, joilla on tatuointeja näkyvillä paikalla. Myös lävistykset ovat kiellettyjä.
Olen saanut asiakkailtani niin paljon negatiivista palautetta juuri tatuoinneista.
Tatuoinnit karkoittaa asiakkaat. PISTE. - RumiaKuvia
Käännän välittömästi kenkien kärjet liikkestä ulospäin kun näen myyjällä tatuoinnin. Tatuoinneista sentään tietää aina puhuvansa alemman älykkyysosamäärän omaavan kanssa, ja osaa vähän tiputtaa vaatimuksia.
- ei o helppoo
Ei oo kaikki inkkarit kanootis sulla
- eivoiollatotta3
VOI HERRAN JUMALA!.... Eipä minun pomo ollut moskiskaan kun vuoden jälkeen sai tietää tatuoinneistani, eipä myöskään vakkari asiakkaat kääntyneet ovella, kun näkivät tatuointini...
Miten se oikeasti saattaakaan ärsyttää kun yli 40vuotiaat suurimmaksi osaksi vielä naiset on niin suppea silmäisiä periaatteellisia ihmisiä...
Me ei enään eletä 1900-lukua!! kuinka ärsyttävää kun tulet ja tiuskaset naamalleni "onko mies myyjää" ja kuinka nolona olet ja suutut kun mies sanoo että tyttö osaa, onhan hänellä jo 4vuotta tästä alasta kokemusta... Nykyaikana kun naisetkin käy töissä ja voi olla hieman samalla tasolla kuin miehet.
Nyt kuiteskin elämme 2000-lukua jossa tatuoinnit ovat jo nuorison parissa aivan normaaleita, myös naiset käyvät töissä ja tietääkin ihan varmasti oman työpaikkansa asiat, myöskin me nuoret ollaan paljon suvaitsevampia kaikkia kohtaan!!!
JA RUMIAKUVIA, MITEN SAATAT JA KEHTAAT VÄITTÄÄ ETTÄ MEILLÄ TATUOIDUILLA ON ALEMPI ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄ?!?!?!? tippuuko ihmisellä heti ÄÖ kun hän kävelee tatuointi liikkeeseen. EI! minä tatuoituna, olen somistanut omaa itseäni ja "pukenut itseeni tatuoinnin" EN MINÄKÄÄN PIDÄ SINUA IDIOOTTINA jos kävelet vastaan vaatteille jotka ovat jo 1970-luvulla poistuneet muodista
HÄVETKÄÄ VANHEMMAT SUPPEA SILMÄISET IHMISET ITSEÄÄNNE!- Pikmenttiä päässä
Hih-hih, älykkyysösamäärä... häh-häh.
- Polvessa proteesi.
"HÄVETKÄÄ VANHEMMAT SUPPEA SILMÄISET IHMISET ITSEÄÄNNE! "
Mikäs fitun kana sinä olet vanhempia arvostelemaan. Minä olen 62 vuotias ja satun hyväksymään tatuoinnit. Ihmeellistä yleistystä joka ei todellakaan anna hyvää kuvaa älykkyysosamäärästäsi joka on pienempi kuin vasemman jalan tretorn vauvansaappaassa. - doctor007
Eikös tatuoinnit ole vielä nykyaikanakin vähän alamaailman ja "roskaväen" juttu. Omassa työpaikassa huomaan, että mitä vähemmän koulutettu niin sitä enemmän tatuointeja. Mikään ei säälitä kuin aikuiset ihmiset joilla ryppyisiä ruusutatuointeja. Hävettää. Vaikka sääliminen on sairautta.
- IDIOOTIT!!!1
KUULES VOIN KERTOO ET TAIDAN TIÄTÄÄ KUKA OOT! OOT YKS MUN KAVERI JOKA ON KATEELLINENN SIIS NIIIIIIIIIIN KATEELLINEN MUN TRIBAALI TATUoINNISTA JA SIITÄ ET MUN HYVÄSSÄ KROPASSA ON MUN LAPSEN NIMI! T: KOULEUTETTU TATTUOITU TYTTÖ!
- lukioo
itse olen 20 vuotias, ja kyllä mun kavereilla/tutuilla on todella monella tatuointi ja nyt ei katsota koulutusta, kasvatusta, tai ikää.
- varmaantatuoitu
Itse olen 20 ja kyllä mun kavereilla tai ehkä kutsun tutuiksi on monella tatuointi enkä katso heidän koulutusta, kasvatusta tai ikää. MIKÄ VITTU OLI SUN KOMMENTTISI POINTTI? Kakskymppinen ja noin sekaisin. Ettei edes omasta ulosannista tajua mitään.
- lukioo
Niin sitä vaan että ne tatuoinnit on ihan normaaleita ja 2010-luvulla =D. Mut mä kykenen ihan asialliseen kommentointiin täällä =) ja ei ole tattoota, mut ei se minua haittaa vaikka olisi =)) mut kerrotko mitäs toi "omata ulosannista" tarkoittaa?
- Hähä-häh-hää
lukioo kirjoitti:
Niin sitä vaan että ne tatuoinnit on ihan normaaleita ja 2010-luvulla =D. Mut mä kykenen ihan asialliseen kommentointiin täällä =) ja ei ole tattoota, mut ei se minua haittaa vaikka olisi =)) mut kerrotko mitäs toi "omata ulosannista" tarkoittaa?
Urpo :D
- lukioo
Hähä-häh-hää kirjoitti:
Urpo :D
Jos sulla ei ole tohon mitään muuta komentoitavaa kuin urpo. ei taida sinunkaan äö:si olla mikään maailman huikein vaikka et omaakkaan tatuointia =)
- Hä-hät-te-li-jä
lukioo kirjoitti:
Jos sulla ei ole tohon mitään muuta komentoitavaa kuin urpo. ei taida sinunkaan äö:si olla mikään maailman huikein vaikka et omaakkaan tatuointia =)
Sulla pukkaa kirjoitusvirheitä, vaikka olet olevinasi niin ketjun fiksuin ihminen.
- MIreikka
Tatuoitu pyrkii ilmaisemaan jotain, mutta mitä se voisi olla? Tyhmyydestä se ehkä ainakin kertoo koska se on hetken ilmiö. Normaalit ihmiset tuskin koskaan tatuoivat itseään kuin villit.
Kun huume/huuma menee ohitse, milläs sen poistat? Eräs tuttava nimittäin pyrki poistamaan ja jälki on kauhea, kuin palovamma.Hänen vanhempansa vaativat poistamista.
Jos näen tatuoidun julkisella tai yksityiselä puolella yleisönpalvelijana, käännän heti takapuoleni tatuoituun päin ja poistun ovesta ulos. Valinta on minun.- mitä pahaa
Minkä takia käännät selkäsi? sen takia että joku nuori on tyhmyyttän pistänyt tatuioinnin itteensä? vai siksi että epäilet kaikkien tatuointi omistajin olevan huumeiden käyttäjiä? jos on perhoinen nilkassa pyrinkö olemaan jotain mitä en ole?
Minulla on tatuointi, äitini tai isäni ei todellakaan hyljeksy minua sen takia, juoksen joka toinen päivä 10km, en tupakoi, Olen jokainen arkipäivä töissä, asun yhdessä insinöörin kanssa, ja olen itselleni omilla rahoilla ostanut -04vuoden auton...
Mikä tekee minusta nyt niin pahan?
- BUHAHAHAAHHAA
Eiköhän tämä riittänyt. Olet löytänyt työttömän insinöörin ja olet omalla rahoitusella ostanut kymmenen vuotta vanhan peltilehmän. "Elämäsi saavutukset" BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAa. Sinulle sopii hyvin perhonen nilkkaan. Olet sen ansainnut noilla puheillasi.
- mitä pahaa
Kateellinen huutaa
- Total Mente
Tämä BUHAHAHAHAAHHAA on häiriköinyt palstaa matalaälyisillä kommenteillaan. Jos, et parempaan pysty, tunge se läppäri hanuriisi ja katsele tukevaa oksaa leukakeinua varten!
- Säälittävät
Tatuoinnin ottaminen näyttää olevan kuin auton osto. Kun on oma hankittu niin ei millään viitsitä myöntää että vituikshan se hankinta meni.
Tatuoinnin ottaneet ovat niin "vapaamielisiä" kaikkea kohtaan. Mutta kun sanot että ompa naurettavaa touhua niin alkaa kauhea itku. Kannattaisi opetella arvostamaan myös puhdas ihoisten mielipiteitä, eikä luulla aina että oma mielipiteesi on ainoa ja oikea.
Onhan nuo tatuoinnit nyt aika lapsellisia ja naurettavia. - Hyiihyiii
Ihmiset joilla on tatuointeja, ovat henkisesti alempana, kuin ne, jotka ei tatskoista välitä.
Sehän jo näkee esim. naisista. Tatuoidut naiset ovat kuin Reeperbaanin munahaukkoja ja miehet kuin Kakolasta lomalla olevia.
Karttakaa kaukaa noi tatskapellet.. - ei porilainen
Porilaiset olis muuten täydellisiä, niiltä puuttuu vain se vika
Se on ihan sama minkälainen ihminen porissa on niin niitä tarii karttua, Kunnollista kansaa täällä ei ole.
Mä lyön vetoa siittä että jos joku kiinnostuu toisesta henkilöstä, ei se sitä minkään tatuoinnin takia jätä.
voi teitä raukkoja kun tuomitsette ihmisen pinnan perusteella, siksi täällä kaikki miehet itkee kun kunnollisia naisia ei löydy. - ei löydy ei
Ei kunnollista naista todellakaan porista löydä. Kaikilla on tatuointeja.
- elämää muuallakin
Teille pikkupilteille pori on näemmä koko maailma.
- Kuvat piiloon
Aika erilaista tuntuu olevan suhtautuminen tatuointeihin eri aloilla. Käsittääkseni asiakaspalvelualalla tatuointeja ei hyväksytä ja ketjun aloittajan mukaan teollisuuden alallakaan ei tatuoinnit saa näkyä. Tatuoituja vartijoita olen keskustassa nähnyt, mutta se ihmetyttää kyllä suuresti.
- tri mengele
Tatuoiden joukossa on enemmän rikollisia, kuin puhtaiden joukossa.
Että näin.. - Hurimanni
Tatuoitu ei osaa ajatella, että loukkaa lähimmäisiään jopa asiakkaitaan. On vähän sama kuin esiintyisi hautajaissa uikkareissa tai sinuttelisi 90-vuotiasta vanhaa rouvaa, joka tottunut teitittelyyn.
Nykynuorisossa on se vika, etteivät osaa huomioida lähimmäisiään, eivät ota huomioon kuin oman pään suppeat ajatukset eivätkä tajua, että he kehittyvät. Kun kehityspiikki tulee, millä se tatuoinnin poistaa. Yhteiskunnan piikkiin jonottamaan ja maksattamaan veronmaksajille sitä poistamista niinkuin kaikkea muutakin.
MInäkin asun insinöörin kanssa ja auto on todella vanha. Insinööri on hyvä laskemaan.- onaboy
taidat nyt ottaa vain oman pääsi suppeat ajatukset huomioon etkä hyväksy ihmistä sellaisena kuin hän on :) jos vähänkään perehtyy tatuointien historiaan niin muinaisessa kiinassa ylimystö koristeli itseään tatuoinneilla ja maorikulttuurissa on tatuoinneilla viestitetty mm. urheudesta taistelussa ym...
- Jeppistäjeejee
Eiköhän se ole niin, että jokainen saa keholleen tehdä mitä vaan? Ja jos sattuu olemaan asiakaspalvelutyössä niin asiakkaiden täytyy mennä itseensä ja ajatella, että tuokin tuossa on vain ihminen ja sillä on oma elämä, eikä se jätä sitä tatuointia ottamatta sen takia jotta minä en pahoittaisi mieltäni.
Itselläni ei ole mitään tatuointeja eikä lävistyksiä, enkä ainakaan näillä näkymin aio ottaakkaan, mutta en lakkaa käymästä sairaalassa tai ruokapaikoissa sen takia että "Siellä on se tyttö töissä jolla on se hirveän kamala kukkanen piirretty käsivarteen, hyi olkoon, varmaan tosi epähygienistä". Tatuoinnit on oikeassa paikassa ja hyvin tehtyinä todellakin hienoja.
Ne ketkä muuta väittää katsovat maailmaa sodanaikaisen putken läpi ja haluavat vain provosoitua kaikesta.
En asu insinöörin kanssa, autoni on 98 vuodelta ja käyn töissä. - Huimitäkamalaa
Minulla on tatuointi ja minä olen työssäkäyvä ihminen. Minä vaan, kun en esitä mitään perkeleen rockabillyä tai muuta väsynyttä elvistä.
On tällä ihmisillä ongelmat" - Faktaa ......
Vankiloissa on lähes kaikilla tatuoinnit.. rikollisuus ta tatuoinnit kuuluvat yhteen.
Vain päästä pipit hommaavat tatuoinnin.
Karttakaa kaukaa näitä ihmisiä !- ...äläpuhupaskaa...
Lyö faktaa pöytään äläkä jauha paskaa "PISTEPISTEPISTEPISTE"
- FAKTAAAAAAAAA
Kuule, jos tehtäs tilasto, niin rikollisilla on enemmän tatskoja.
Se on varmaa se.
Kuule sekin on faktaa, et lähes kaikki huumeidenkäyttäjät polttavat tupakkaa..- Tilastoatilastoa
Mieti nyt mitä puhut.
Jos tilastollisesti rikollisilla on enemmän tatuointeja tämä tarkoittaa sitä, että rikollisia on koko maailmassa enemmän, kun niitä joita ei ole luokiteltu rikolliseksi. Eli toisin sanoen suuri todennäköisyys on, että sinäkin olet tauoitu rikollinen, kuin se ettet olisi.
- Fakkkktaaaa
Tilastollisesti tatskahemmo tekee rikoksia eniten Suomessa.
Tämä todistaa sen, että mieli on sairas tatskahemmoilla.- en tunne
Kuka tää tatskahemmo on?
- Faktaa!
S********TANA!!
- Habamaja
Ohimenevä ilmiö mitä todennäköisimmin. Nämä kehonsa tuseeranneet ja tussanneet ihmettelevät, että millä sotkun saa pois ja yhteiskunnan tietenkin pitää se poistaa, hankkia laserit ja välineet. SE huutaa nappulaa.
Itsensä saa sotkea monella tavalla, eihän sille mitään voi, mutta onko se moraalista. Eikö itseään voi tehostaa kauniimmalla tavalla? On aika tyhmää vetää aina se lyhin tikku, siitä tulee helposti tapa.- ekstiä mettäs
"Ohimenevä ilmiö mitä todennäköisimmin. Nämä kehonsa tuseeranneet ja tussanneet ihmettelevät, että millä sotkun saa pois ja yhteiskunnan tietenkin pitää se poistaa, hankkia laserit ja välineet. SE huutaa nappulaa."
Ei yhteiskunta maksa mitään kosmeettiseksi luokiteltavia toimenpiteitä.Oletkohan nyt luulotellut ihan keskenäsi taas jotain ja uskot omat harhasi todeksi kun tarpeeksi kauan niitä itsellesi toistelet? - joopss2
Ohimenevä?? Et sattumoisin oo googlettanu koska tatuointeja on alettu ensimmäisen kerran tekemään?
Eikä tatuoinneissa ole kysymys mistään moraalista. Jotkut vaan haluavat ikuistaa tietyn elämäntapahtuman OMALLE iholleen (ei siis kenenkään muun). Tai haluavat muuten vain koristaa itseään. Moraalista voidaan puhua siinä kohtaa kun te, joilla ei tatskoja ole, alatte saarnaamaan niiden rumuudesta. Kaivakaa silmänne ulos kuopistaan ja heittäkää roskiin. Joka päivä tulee lisää tatuoituja ihmisiä ja sekös teitä jurppii.
Tatuoiminen on nykyään yhtä normaalia kun talon maalaus, minkä ihmeen takia siitä nyt nähdään vaivaa. SIIRTYKÄÄ 2000-LUVULLE nukkavierut mamikset. - tietolisäätuskaa
joopss2 kirjoitti:
Ohimenevä?? Et sattumoisin oo googlettanu koska tatuointeja on alettu ensimmäisen kerran tekemään?
Eikä tatuoinneissa ole kysymys mistään moraalista. Jotkut vaan haluavat ikuistaa tietyn elämäntapahtuman OMALLE iholleen (ei siis kenenkään muun). Tai haluavat muuten vain koristaa itseään. Moraalista voidaan puhua siinä kohtaa kun te, joilla ei tatskoja ole, alatte saarnaamaan niiden rumuudesta. Kaivakaa silmänne ulos kuopistaan ja heittäkää roskiin. Joka päivä tulee lisää tatuoituja ihmisiä ja sekös teitä jurppii.
Tatuoiminen on nykyään yhtä normaalia kun talon maalaus, minkä ihmeen takia siitä nyt nähdään vaivaa. SIIRTYKÄÄ 2000-LUVULLE nukkavierut mamikset.Onhan tatuoiduista tehty jos jonkinlaisia tutkimuksia varsinkin ulkomailla. Tuloksia ovat olleet mm.
- Käyttävät yleensä alkoholia enemmän
- Syyllistyvät rikoksiin todennäköisemmin
- Omaavat yleensä alhaisemman koulutustason
- Tatuoidut naiset ovat avoimempia seksin suhteen ("kevytkengäisempiä")
Noiden tutkimusten paikkansa pitävyyteen en ota kantaa, sitä voi jokainen varmasti arvioida omassa lähipiirissään ja tutuissa tatuoiduissa kavereissa.
- Mirumarukki
Kun tatuoitu iho vanhenee ja nahka alkaa retkottaa, siitä voi tulla joku muu kuin Adalmiinan helmi siitä kuvasta ja ruususta voi tulla rusinapulla leveimmillään.
Kun esim. selkää tautoitu kuva venyy, kuvanb alku on vyötärön kohdalla ja yläpää lavassa, jos anatomiaa tunnet.
Kun nilkat paksuuntuvat kukkien piirtelijällä, kukka venyy poikkisuunnassa, se muistuttaakin jänistä yhtenä päivänä ja lääkäri kysyy vastaanotolla miksi on jänösen jalkaan piirtänyt.
Tatuoituja vankeja ja merimiehiä on aina ollut , mutta normi-ihmisellä se on minustakin ohimenevä ilmiö.
Odotan koska hampaita aletaan viilata sahalaitaisiksi, sellaistakin näkyy joillain alkukantaisilla roduilla esiintyvän ja jotkut venyttävät korvanlehtensa. Oh, sorry, se taitaa olla jo täälläkin. - Jassooo!!!
:(
Rihanna, Britney Spears, Dicabrio, Tom Cruise, Mr T on rikollisia kaikki. Alkoholisteja, ovat alhaisesti koulutettuja.......................................................
Tosin ne tienaa vain 5,0milj enemmän kuin yksikään tällä palstalla kirjoittava räkänokka- 10+14
Jassooo!!!: Edustavatko nuo mainitsemasi nimet mielestäsi keskiverto tatuoitua kaveria? Toki voit hieman kertoa mainitsemiesi henkilöiden koulutustasosta ja alkoholinkäytöstä. Minulla ei ole niistä mitään tietoa.
Mites ne sinun tulosi ja koulutuksesi, ettet vaan olisi samanlainen räkänokka kuin ne joita haukuit? - hilikunkilikun
Mutta surkean onnettomia ihmisiä silti tuntuvat olevan. Ei se rahan ja tatskojen määrä vaan se elämänilo ja ruusuilla tanssiminen..
- MUHAHAHAHAaa
10+14 kirjoitti:
Jassooo!!!: Edustavatko nuo mainitsemasi nimet mielestäsi keskiverto tatuoitua kaveria? Toki voit hieman kertoa mainitsemiesi henkilöiden koulutustasosta ja alkoholinkäytöstä. Minulla ei ole niistä mitään tietoa.
Mites ne sinun tulosi ja koulutuksesi, ettet vaan olisi samanlainen räkänokka kuin ne joita haukuit?Nuohan kuvastavat loistavasti tatuoituja. Rihannalla ei ole mitään esiteltävää pottuotsassaan tai pienissä tisseissään, niin näytellään edes tatuointeja. Prötney Spiars Leikkasi hiuksensa kaljuksi ja sekosi, eli sopi myös tatuoitavaksi. Ja Tom Cruise on aivan sekaisin ufo-skientologiansa kanssa, jopa nainen lähti kakaran kanssa karkuun. Kaikki sopivat täyRellisesti tatuointavaksi. Kuvastuu älykkyys.
- Antitattoo
On surullista, kuinka nuoret naiset tekevät kauniista ihostaan ruman, ottamalla tatuoinnin. Mikä suomalaisia oikein vaivaa? Joku on keksinyt, että tämä on nyt muotia ja sitten jonotetaan kaikki ottamaan tatuointia. Toiset laittavat lapsensa nimen tai syntymäajan ihoonsa, eikö sitä muuten muista??
On kiva käydä välillä länsinaapurissa, siellä naiset ymmärtävät olla pilaamatta ihoaan tatuoinneilla ja lävistyksillä. Toki niitä sielläkin on, mutta ei läheskään niin paljoa, kuin täällä. - häähähähäähähhh
Kohta me fiksut tatuoimattomat lopetamme mielipiteiden kirjoittamisen tähän keskusteluun. Ja täällä alkaa järkyttävä tattoopellejen mekastus mikä ei lopu vuosiin xD
- Tatskat
Tais tuo ketjun aloittaja olla provo ja moni nielaisi syötin.
Mut hyvän keskustelun sai aikaan. Itsellä tatuointi ja toimin esimiehenä asiakaspalvelutyössä. Työyhteisössä kymmenkunta työntekiää ja taitaa yhdeltä tatska puuttua. Jos nyt sen vuoksi asiakas kääntyy ovelta niin harmi, koska olemme saaneet kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta. Toivottavasti tatuoimaton kilpailia pystyy samaan.
Työhaastattelussa tatuoinnella ei ole väliä jos hakia fiksu ja sosiaalinen. Itse katson enemmän miehillä armeija historiaa. Jos ei armeijasta selvinnyt, niin miten voisi selvitä nykyelämässä.- "heittomerkkiheikki"
Ei sinun paskanjauhantasi muuta ihmisten mielipiteitä suuntaan eikä toiseen. Olkoot vaikka kaikki teidän mäkkärin myyjät naama tatuoituja.
Itse toimin porissa maanlaajuisen konsernin yksikössä päällikkönä. Yhdelläkään viidestä "vahdittavasta" ei ole tatuointeja. Vaikka olimme helsingissä yrityksen kesäjuhlilla ja monet lyhyt hihaisissa, niin en havainnut yhdelläkään työntekijällä tatuointeja. Mutta toimimmekin "älyä" vaativissa hommissa.
Ps. Älä ota itseeni niin herkästi. - "heittomerkkiheikki"
"heittomerkkiheikki" kirjoitti:
Ei sinun paskanjauhantasi muuta ihmisten mielipiteitä suuntaan eikä toiseen. Olkoot vaikka kaikki teidän mäkkärin myyjät naama tatuoituja.
Itse toimin porissa maanlaajuisen konsernin yksikössä päällikkönä. Yhdelläkään viidestä "vahdittavasta" ei ole tatuointeja. Vaikka olimme helsingissä yrityksen kesäjuhlilla ja monet lyhyt hihaisissa, niin en havainnut yhdelläkään työntekijällä tatuointeja. Mutta toimimmekin "älyä" vaativissa hommissa.
Ps. Älä ota itseeni niin herkästi.* itseesi
Armeijan arvostus on tietenkin hyvä asia. Mutta nykypäivän kapitalistisessa markkinataloudessa meille ei ole mitään merkitystä työntekijän asepalvelus taustoista. Myynti ja ahkeruus ratkaisevat, ja sen näyttää 4kk lakisääteinen koeaika nykypäivänä. - Sirkkeliskalle
Koirakoulullako mittaat? Mitähän ylijäämävarastoa ylläpidät? Ei normaali ihminen ole mikään villi, joka kehonsa sotkee ja repii. Mitä oikein haluat sanoa kun et Luojan töitä arvosta?
- Kuivanokka
Hahahaa.
Eihän tänne ole muut kuin tatuoimattomat kirjoittaneet!
Muutama tatuoitu menettänyt hermonsa ja kirjoittanut asiallisia viestejä. loput on jotain huutomerkeillä, hymiöillä ja muulla paskalla varustettuja kirjoituksia.
Komppaan tuota edellistä. Voi räkänokkia teitä. Kyllä muuttuu keskustelupalstan anti taas, kun koulut alkaa ja häpykarvattomat pääsee pulpettien taakse.- hähähä-hähääh-ähähäh
Kannattaa lukea jokainen postaus, niin huomaat että on aivan toisin. Tatuoidut ovat vetäneet kunnolla herneet nenään kun heitä on arvosteltu. Ja kuinka olematonta tatuoitujen ulosanti onkaan ollut. Ei ole voinut kuin nauraa. On kuin alakoululainen kirjoittaisi.
- hihihihihihohiho
hähähä-hähääh-ähähäh kirjoitti:
Kannattaa lukea jokainen postaus, niin huomaat että on aivan toisin. Tatuoidut ovat vetäneet kunnolla herneet nenään kun heitä on arvosteltu. Ja kuinka olematonta tatuoitujen ulosanti onkaan ollut. Ei ole voinut kuin nauraa. On kuin alakoululainen kirjoittaisi.
Noh. Syksyllä pääset jo yläasteelle sieltä ala-asteelta! Onnea yhteishakuun 3, 5 vuoden päästä!
- Tiopee
Niinpä. Yksikin "esimies" puhui kilpailioista. Ei tarvita paljoakaan älyä, että tietää sen olevan oikeinkirjoitettuna kilpailijoista.
- happy6
facktaa lisää, Mulla on tatuointi, ja mun elämä on helvetin täydellinen!
ja eipä ole asiakkaita haitannut tatuointi, ja miettikää kuinka rumia oli ne nikotiinilaastarit niitäkin liimailin itseeni kun kuljin 9viikkoa ne esillä, eipä haitannut toikaan asiakkaita - hahhhaaaaaaa
Valkilassa kaikilla on tatuointi ja niiden elämä on helvetin täydellistä.
hihhiiiiiiiiiiiiiiii- happ6
Miten osasitkaan yhdistää viestissä että olen vankilassa, sinunaolisin ylpeä jo tuosta päätelmästä
- !!!!!!!!11
happ6 kirjoitti:
Miten osasitkaan yhdistää viestissä että olen vankilassa, sinunaolisin ylpeä jo tuosta päätelmästä
Ei siinä niin sanottu..yleistettiin, et vankilassa kaikilla on tatska.
Äly hoi ja lukutaito.
- VeivaaVaivaa
Tatuointi tai ei. Mitä väliä?
Miksi ihmisten pitää aina nähdä vaivaa kanssaeläjiensä asioista?
Se joka kitisee jonkin tietyn asian rumentavan ihmistä voisi katsoa peiliin.
Pitää varmaan aloittaa keskustelut liian laihoista, liian lihavista, liian sopivista, liian haisevista, liian rumista, liian blondeista, liian bruneteista, liian kaljuista, liian valkoisista, liian tummista, liian ruskettuneista, liian suurista vaatteista, liian pienistä vaatteista, liian luomisista naamoista, liian suurista korvista, liian punaisista polkupyöristä, liian matalista koroista, liian tyngistä sääristä, liian tuuheista pulisongeista, liian kirkkaasta kynsilakasta, liian karheista viiksistä jne. Toivon todella, että nämä arvostelijat ovat äärimmäisen kauniita ihmisiä! Ja tässäkin kohtaa on syytä muistaa vanha totuus: Kauneus on katsojan silmissä ja opaskoira siinä vieressä. - tatska ja töis
Kyl o varmaa oma elämä täydellist ku o aikaa nähr vaivaa jonku tatskoist :P
- yhhyyh
mulla on tatuoint enkä ole vankilas =´(
Menempä ryöstää lähimmän siwan kun näyttäisi mun kohtaloni nyt olevan pelkästään vankila! - Hehehehehehehe!
Käykää koivulan shellillä. Sielä on asenteella varustettu TATUOITU mimmi töissä.
USKOMATONTA!!!!
Luokaa joku nopeasti nettiadressi tai jakakaa tietoa facebookissa niin lähtee sekin kuin leppäkeihäs. TAI VIELÄ PAREMPAA! Tehkää siitä iltalehteen uutinen.
Joku vaaleatukkainen sliippatukka lippisvinossa surullisen näköisenä kommentilla "minä en saanut tänä kesänä töitä. Olen kuluttanut aikaani tyhjänpäiväisillä kirjoituksilla suomi24 palstoilla. Suomessa ei ole oikeudenmukaisuutta" - M.O.T.
Siellä missä rikos, siellä myös tatska...että näin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013071217259493_uu.shtml - postmanpat505
Melkoisen ahdasmielistä porukkaa näyttää pyörivän täällä?
Itselläni ei ole yhtään tatuointia tai lävistystä, mutta en koe että se minulta olisi pois jos jollain muulla on.
Parhaalla kaverillanikin on tatuoitu koko selkä, kaula ja kädet ranteisiin asti. Silti se on se sama kaveri johon tutustuin 31 vuotta sitten. Ja on ihan työssä käyvä 3 lapsen isä ja hyvä ja huolehtiva sellainen.
Jos jossain liikkeessä minua palvelee tatuoitu henkilö, niin en sen takia pois käänny. Monta mielenkiintoista tarinaa olen kuullut erilaisten tatuointien merkityksistä kyseisille henkilöille. - Häkä Mikkinen
Tässä ne köyhät ja kouluttamattomat poseeraa tatskoineen:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013071217259033_vi.shtml- muhahahahaaa
Muija entinen persaukinen strippari, ja mikakaan mikään koulutettu. Eikä varmaan monenkaan suomalaisen arvossa, kun erjan tuollaiseen vaihtoi. Sopivat hyvin tatuoiduiksi molemmat.
- oivoivoi
Itse aloin miettimään, kenellä meidän töissä EI OLE tatuointeja..... Tulee ehkä vaan pari mieleen ja hyvin iso teollisuuden työpaikka kyseessä, eipä niitä tatskoja pahemmin näy työvaatteet päällä ellei kääritä hihoja jne.. Minullakin on, joten pitäisikö nyt kaikille sanoa että ruvetkaa ihmeessä työttömiksi ja rikollisiksi koska olette ihoonne kuvia ottaneet? Niin ja että me kaikki ollaan nyt huonoja ihmisiä?
Tatuoimattomat taitaa muuten olla nykyään harvemmassa kuin ne joilla kuvia on ja kyllä saa olla aika pienet murheet jos näkee vaivaa siitä, että joku nyt on sattunut koristamaan ihoaan. Ei kaikilla ole elämä noin hyvässä mallissa :)- Mirrimurri
Sivistyneitä on aina vähemmän kuin moukkia, ikävä tosiasia. Eiköhän ihminen pärjää elämänsä tärvelemättä kehoaan noin pahasti ja rumasti.
Mielelläni erotun joukosta ja olen irti tatuoidusta laumasta. Mitähän seuraavaksi. Halkaisetteko piankin kielenne?
- noutatz.
Rikollisilla ja juopolla/narkkareilla on enempi tatskoja, kuin rehellisillä ihmisillä.
Näin tilastot menee ja se kertoo kaiken.- Hemorroiri
Kyllä noutazinkin olisi aika hakea oikeat lääkkeet. Siis peräpukamalääkkeet kun noilla kirjoituksilla on varmasti mahtavat peräpukamat. SUUSSA.
- palkkatyönantaja
Jos on tatuointi tai lävistys muualla kuin korvassa (miehellä ei saa olla edes korvassa) niin en varmasti ota töihin.
- myyjätär
Lopeta juominen. Ei työttömät muutenkaan ota ketään töihin.
Itse jos nään asiakkaalla tatuoinnin, tiedän että voi vedättää korkeamman hinnan. Tatuoidut ostaa melkein aina osamaksu lainalla verrattuna puhdas ihoisiin.
- noutatz
--Kyllä noutazinkin olisi aika hakea oikeat lääkkeet. Siis peräpukamalääkkeet kun noilla kirjoituksilla on varmasti mahtavat peräpukamat. SUUSSA.--
Lueppa tilastoja..niin asia valkenee sulle.. niin ja tietkö, et tilastollisesti kaikki narkkarit polttavat tupakkaa.. jos esim. lapsen pystytään kasvattamaan niin, et ei koskaan ala röökaamaan, ni ei siitä koskaan edes nistiä tule.
raadollista faktaa kun nää tilastot..
eniten näkkee tatskoja vankiloissa..... - lääkäreilläkin voi
Mitäs sanot siinä vaiheessa kun joudut psykiatrille ja psykiatrilla onkin tatuointi?
Varmaankin juokset karkuun ja torjut tarjotun avun ja viillät kotona ranteet auki.- haaahhhhh
eniten tatskoja eduskunnassa on kommareilla.. no sehän on selvä. krimi porukkaa koko sakki. hahhhaaaaaaa
- noutatz
En käytä psykiatrisia palveluja. Tatskahemmot niitä käyttävät. Mitä tämä taas kertoo ?
- Ei johda mihinkään
Tää nyt tällästä turhaa väittelyä joka ei johda mihinkään.
Vähän niin kuin porvarit vs duunarit tai Bemarit vs Fiiatit. Kaikille löytyy omat kannattajansa ja kukaan ei voi sanoa mikä on oikein tai väärin.
Mutta se on fakta että tatskat yleistyy kovaa vauhtia ja sille nyt ei vaan voi mitään, koska ihmisillä on kuitenkin oma tahto ja vapaus päättää lyökö niitä vai ei.
Itse hyväksyn tatskat, mutta hyvän maun rajoissa. Enkä ala täällä jänkkäämään mikä tuo raja on. - aivovammaiset itkee
Käväisin perheen kanssa ikeassa ja hämmästelin tatuoitujen 50v ihmisten määrää. Mummoilla oli olkapäässä ilvestatuointeja yms.
Tissivaoissa, niskassa,nilkoissa ja jokapuolella tatuointeja.
Niin se maailma muuttuu, mummot ja vaarit ottaa tatuointeja persposket täyteen, turha näistä on aivovammaisten itkeä jos itsellä ei ole kanttia ottaa.- 12323234
Se tässä kuviossa naurattaa, ku tatuoidut ihmiset luulee, et ne tatskat on kaikkien silmissä kauniita. Asia ei vain niin ole..minusta ja monen muun mielestä ne ovat tosi rumia ja kertovat ihmisen henkisestä tasosta.
hyi.....tulee oksennus
- Pahoillani
Kun havaitsen jollakin takapuolella kakan mallisen tatuoinnin, se on lopun alkua, jos on sitä nytkin. Monella on sellainen lävistys nenässä tai huulessä, että valuu kuin räkä. Olen monesti luullut sen olevan rkää. Ei tuollaiset merkatut ihmiset sovi nähtäville eikä palvelualoille.
Kai se finninaamoille ja arpisille sopii, mutta ei kai kukaan siistiä ihoaan pilaa. - Subee
Joo, kyllä mullakin jää Subi ostamatta Iccosta, kun tiskin takana olevalla änkeää posken läpi jotain piikkiä. Menee ruokahalut samantien.
- Mulla menee
ruokahalu jos näen ravintoloissa rumia tai lihavia ihmisiä, tekisivät itselleen jotain :( En varmana ottaisi rumaa tai lihavaa ihmistä töihin. Tai asennevammaista.
- Mihariitta
Kai nämä makuasioita ovat, mutta minä pelkään, että yhteiskunta joutuu maksamaan vielä nämä tatuointien poistot. Poistaminen on hankalaa ja kallista.Tatuointi on minusta yhtä rivo ja ruma kuin lävistyskin. Jos kuulisi jonkin motiivin tälle lehinsa sotkemiselle.
En minäkään tykkää hirmulihavista, mutta tunnen ihmisiä, jotka ovat laihoja ja syövät enemmän kuin siat. Joku tuttu laiha syö suklaatakin useita levyjä joka päivä eikä liho. Kaikki lihavat eivät ole syömälihavia ja ne jotka tunnen, ovat pahuksen kivoja ihmisiä. LIhavuus ei minua haittaa ja vanhemmilla ihmisillä on terveellistä olla pullea eikä laiha.Luut eivät katkea. - viisas...!!!
Kyllä lihavuus tullee syömällä.. pösilö.
- ei esteettistä
Erikoinen ajatustapa on etenkin joillakin lihavilla naisilla, jotka tatuoittavat puhelinpylvästä muistuttaviin nilkkoihinsa huomiota herättäviä kuvioita. Luulisi, että ihminen haluaisi kiinnittää katseet mieluummin muualle kropassaan.
Muutaman kilon laihduttaminen olisi monelle enemmän eduksi. Sitä ihmettelen, että miten työttömillä on tatuointeihin varaa..? Ei oo halpaa lystiä =/ Mul on kaksi pientä ja haaveilisin isommasta kukkaisesta taideteoksesta vielä. Joku täällä herjasi, että ovat rumia sitten kun on vanha ja ryppyinen...Nimenomaan, kuka kattoo mua enää "sillä silmällä" kun olen vanha, ryppyinen ja kaikki vaan roikkuu =D Kyllä mä ainakin luulen, että vanhana niitä tatuointeja katsoo vielä ihaillen ja muistelee, kuinka kivaa nuorena oli ja mikä on ollut tatuoinnin merkitys/tarina.
Ja sitten kun meidän sukupolvi on taas vaipoissa jossain vanhainkodissa ja meitä kylvetetään, niin uskon, että tatuointien näkeminen on ihan yleistä arkipäivää tuolloin =b- Tatuoinnit
ei saa olla näkyvissä paikoissa,esim.käsivarsissa.Jos oilsin työnantaja,en palkkaisi sellaista henkilöä.Sama koskisi lävistyksiä kasvoissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829