laukeamisen vaikeus seksissä

vaimoke elsa

Mieheni käyttää masennulääkkeitä näistä hänelle on tullut sivuvaikutuksena se,että hän ei meinaa laueta seksinaikana millään vaikka antaisin hänelle suuseksiä ja hän panisi minua pilluun.
hän yrittää kyllä pinnistellä,että saisi tulemaan mutta se on kovan työn takana.
Onko jotain keinoa joll saisi laukeamista nopeutumaan?

1

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gckigöpiöug

      On,

      Ainoa keino nopeuttamiseen on se että hänen pitää kertoa siitä lääkärille ja lääke pitää vaihtaa toiseen.

      Masennuslääkkeiden aiheuttama anorgasmia, eli orgasmin puute, heikkous tai orgasmin vaikea saaminen on hyvin yleinen ongelma. Lääkevaihto saattaa auttaa.

      Pahimmassa tapauksessa lääkkeiden pitkäaikainen käyttö, tai jokin tietty lääke voi aiheuttaa myös täydellisen anorgasmian, joka ei korjaannu vaikka lääkkeen käytön lopettaisikin. Sellaiset tapaukset ovat kuitenkin hyvin hyvin harvinaisia ja olen kuullut Suomesta vain yhden tapauksen, muutaman vuoden takaa.

      Omakohtaisia kokemuksia noista lääkkeistä on vuosikymmenen takaa. Ensimmäinen lääke vei orgasmit täydellisesti koko sen ajaksi kun lääkettä käytin, eli noin reilu puoleksi vuodeksi. Lopetin itse lääkkeen käytön itse koska lääkäri ei silloin suostunut uskomaan sen vaikutusta ja vaikka kahden kuukauden kokeiluraja meni reilusti rikki, hän silti ehdotti vain odottelemaan jos tilanne helpottuisi. Ei helpottunut. Käytön lopettamisen jälkeen kesti vielä kaksi vuotta ennenkuin sain orgasmin yhdynnässä, ja silloinkin se oli kovan työn takana. Masturboimallakin piti pinnistellä kovasti ennenkuin laukesin.

      Toinen lääke vei orgasmit kahdeksi kuukaudeksi sillä tavalla että sain orgasmin ainoastaan kerran viikossa, kun paineita oli kertynyt tarpeeksi. Senkin saamiseksi täytyi masturboida yli tunti! Lopetin sen käytön kun kaksi kuukautta oli mennyt rikki.

      Seksissä orgasmittomuuden syynä oli alkuun lääkitys, vaikka lääkäri väitti että lääkeaineen piti poistua elimistöstä parissa viikossa kokonaan (ja siis orgasmikyky palautua normaaliksi) Toisena vuotena mukaan tuli myös psykologiset ongelmat, jotka johtivat heikentyneeseen erektioon ja vaikka kyse ei ollutkaan varsinaisesti impotenssista, yhdyntä kävi löysällä peniksellä mahdottomaksi.

      Ymmärsin kuitenkin tuon psykologisen puolen ja taistelin sitä vastaan. Syynä impotenssiin oli tietenkin se turhautuneisuus ja epävarmuus siitä alkaako pippeli toimimaan kunnolla ja tulenko herkemmäksi. Voit kuvitella etteivät sellaiset ajatukset ole kovinkaan seksikkäitä ajatuksia rakastellessa, joten ei mikään ihme että kun ajatukset olivat muualla, ei seksiin huomannut keskittyä ja erektio kaikkosi väistämättä.

      Myöhemmin käytin myös masennuslääkkeitä, mutta kun nekin aiheuttivat orgasmivaikeuksia, olen lopettanut niiden käytön täysin ja tukeutunut pelkästään terapiaan.

      Nuo ovat siis omia kokemuksiani ja aika samanlaisia kokemuksia olen kuullut muilta masennuslääkkeitä käyttäneiltä.

      Lääkärin tehtävä on etsiä potilaalle sellainen lääke joka toimii ja orgasmittomuudesta TÄYTYY lääkärille kertoa, koska se ei vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä, vaan myös sinun.

      Potilaalla ei ole velvollisuutta käyttää lääkettä joka aiheuttaa hänelle haittaa ja lääkärille voi sanoa että ei kiitos.

      Ei saa myöskään hyväksyä mitään kahden kuukauden koeaikoja jos vaikka orgasmi tulisikin takaisin. Kokemukset muilta kertovat karua tosiasiaa siitä että kun orgasmi lääkkeen käytön vuoksi häipyy tai heikkenee, se ei palaa takaisin kahden kuukauden sisällä, eikä lääkkeen käytön aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      4848
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      115
      2096
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      42
      1382
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      81
      1250
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      959
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      38
      820
    7. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      23
      786
    8. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      90
      742
    9. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      39
      741
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      739
    Aihe