Haluaisin kysyä tätä lestiksiltä. Saatteko nautiskella seksistä lainkaan? Ja tästä seuraakin toinen kysymykseni: voikohan nainen nauttia seksistä, kun pelkää tulevansa 15. kertaa raskaaksi?
Saako lestis nauttia seksistä?
89
7685
Vastaukset
- ex-vl
Vaikka en enää olekaan vl niin vastaan sinulle, että kyllä saa nauttia.
Ja toiseen kysymykseesi, jotkut nauttii jotkut ei. Riippuu niin ihmisestä. Mutta jos ei nauti sen vuoksi, että pelkää tulevansa raskaaksi niin ei se välttämättä ole aina nainen joka sitä asiaa pelkää. Voi olla mieskin, joka ei haluaisi uutta raskautta saada aikaiseksi. - vl feikki
No hö, ei tietenkään saa. Kaikki nautinto on ankarasti kielletty. Täällä ajassa pitää kärsiä, kärsiä ja vielä kärsiä, taivaassa sitten nautitaan. Vai oletko joskus nähnyt vl:n suupielissä hymyntapaista? Suun asento kertoo paljon ihmisestä.
- ice cream fun
Tämä oli hyvä yleistys!
Jäätelöönkin on ennen sen syömistä lisättävä suolaa, ettei se olisi liian makoisaa. - vl-tyttö
olen nähnyt erittäin monen vl:n hymyilevän, mutta sitä AITOA hymyä
- Anonyymi
Miksi halusit paljastaa tyhmyytesi?
- ex-veeällät
HEI
Meille ainakin opetettu,että seksi on syntiä,ja siitä ei pidä nauttia.Yhdyntä(sekään ei saa sisältää irstautta tai seksiä) on tarkoitettu vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten.Yhdyntää ei ole tarkoitettu lihallisten himojen tyydyttämiseen,sillä se on syntiä.Toki saa nauttia toimesta jos siltä tuntuu,mutta kaikki ylimääräinen on kielletty.Meille opetettu,että seksuaalista himoa ei saa tuntea,ja jos tuntee pitää rukoilla siitä eroon pääsyä.Näin meillä!- acimlainen
Yhdyntä ilman "himoa"?
- naimisissa
"Meille opetettu,että seksuaalista himoa ei saa tuntea, ja jos tuntee pitää rukoilla siitä eroon pääsyä. Näin meillä!"
Kirjoittanut: ex-veeällät
Kannattaisiko tulla vl:ksi jälleen, että saisi siitä aviosexistä taas ruveta nauttimaan?
Ei nimittäin olisi kiellettyä! - Mies
Taidatte puhua omianne.
- VL-perheenisä
LAINAUS:
"HEI
Meille ainakin opetettu,että seksi on syntiä,ja siitä ei pidä nauttia.Yhdyntä(sekään ei saa sisältää irstautta tai seksiä) on tarkoitettu vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten.Yhdyntää ei ole tarkoitettu lihallisten himojen tyydyttämiseen,sillä se on syntiä.Toki saa nauttia toimesta jos siltä tuntuu,mutta kaikki ylimääräinen on kielletty.Meille opetettu,että seksuaalista himoa ei saa tuntea,ja jos tuntee pitää rukoilla siitä eroon pääsyä.Näin meillä!"
Teille on sitten kyllä opetettu todella väärin. Ei tällainen opetus ole lainkaan Raamatun mukaista, lukekaapa sieltä esim. Laulujen laulua (entinen Korkea veisu). Ne tekstit ovat suorastaan erootisia. Ei ihme että olette EX-veeälliä. Kyllä meidän perheessä seksistä todella nautitaan muutenkin. Jos näin ajateltaisiin, silloinhan seksi pitäisi lopettaa, kun puolisot otulevat siihen ikään, että lapsia ei enää tule. Entäs ne parit, jotka eivät saa lapsia jopa epätoivoisesta yrityksestä huolimatta vaikka haluaisivatkin. Työni puolesta myös tiedän, että näin ei seksistä yleisesti VL-liikkeessä ajatella. Toivon todella että kirjoituksenne oli vain provo! - Anonyymi
Lestat on se harhaoppi kirjaimellisesti vanhan liiton mukaan hammasten kiristelyä uhrataan lampaita otetaan kirjaimellisesti moosesta luetaan lakia uudesta testamentista eikä armoa. Ehkäisy ei voinut olla edes syntiä 2000 -4000 vuotta sitten kun sitä ei oltu keksitty vielä jotain rohtoja on ollut.Vai mikä auton merkki Moosekselle oli siinailla entä millä asuntovaunulla / junalla Jeesus matkusti.
- Anonyymi
acimlainen kirjoitti:
Yhdyntä ilman "himoa"?
Miehellä kun seisoo mulkku seisoo järki kivekset on tyhjennettävä mutta eihän noiden kirjoitusten aikana mitään tietoa ollutkaan siittiöt siemenet munasolut et niinku vuotoa ja niinkuin tavallisesti on rabbien mietteitä. Nykyään on lääkkeet tippuriin tuberkuloosiin mut te ette voi niitä käyttää koska niistä ei ole mitään mainintaa mooseksessa. 🤡
- Anonyymi
Tietysti tämä ei saa tuntea himoa koskee vain naisia koska miehen on pakko tuntea himoa muuten ei seiso.
- Anonyymi
acimlainen kirjoitti:
Yhdyntä ilman "himoa"?
Ne on taas ottanut vanhan liiton tyyliin kirjaimellisesti kohdan joka katsoo KATSOOOOO naista himoiten on jo tehnyt huorin hänen kanssaan. Nyt ne luulee että tämä tarkoittaa avioparia.
- Anonyymi
VL-perheenisä kirjoitti:
LAINAUS:
"HEI
Meille ainakin opetettu,että seksi on syntiä,ja siitä ei pidä nauttia.Yhdyntä(sekään ei saa sisältää irstautta tai seksiä) on tarkoitettu vain ja ainoastaan lapsen tekoa varten.Yhdyntää ei ole tarkoitettu lihallisten himojen tyydyttämiseen,sillä se on syntiä.Toki saa nauttia toimesta jos siltä tuntuu,mutta kaikki ylimääräinen on kielletty.Meille opetettu,että seksuaalista himoa ei saa tuntea,ja jos tuntee pitää rukoilla siitä eroon pääsyä.Näin meillä!"
Teille on sitten kyllä opetettu todella väärin. Ei tällainen opetus ole lainkaan Raamatun mukaista, lukekaapa sieltä esim. Laulujen laulua (entinen Korkea veisu). Ne tekstit ovat suorastaan erootisia. Ei ihme että olette EX-veeälliä. Kyllä meidän perheessä seksistä todella nautitaan muutenkin. Jos näin ajateltaisiin, silloinhan seksi pitäisi lopettaa, kun puolisot otulevat siihen ikään, että lapsia ei enää tule. Entäs ne parit, jotka eivät saa lapsia jopa epätoivoisesta yrityksestä huolimatta vaikka haluaisivatkin. Työni puolesta myös tiedän, että näin ei seksistä yleisesti VL-liikkeessä ajatella. Toivon todella että kirjoituksenne oli vain provo!LAULUJEN LAULU ON JUUTALAINEN VANHAN LIITON vertauskuva Jumalan suhteesta luomassa ihmiseen mutta ei liity mitenkään UUDEN LIITON JEESUKSEN MESSIAAN AIKAAN EIKÄ KRISTITTYIHIN. KAKSI ERI LIITTOA SUORASTAAN JA TOINEN ON UUSI JA IKUINEN. Itseasiassa laulujen laulu ei liity naimiseen vaan suhteeseen. Vanha liitto on ulkokultaa fariseusta uusi liitto on vapautta ja sisäistä rauhaa.Vanhan testamentin tooran sulttaanin monivaimo jutut päättyi uudessa liitossa Jeesuksessa alkoi yhden puolison aikakausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LAULUJEN LAULU ON JUUTALAINEN VANHAN LIITON vertauskuva Jumalan suhteesta luomassa ihmiseen mutta ei liity mitenkään UUDEN LIITON JEESUKSEN MESSIAAN AIKAAN EIKÄ KRISTITTYIHIN. KAKSI ERI LIITTOA SUORASTAAN JA TOINEN ON UUSI JA IKUINEN. Itseasiassa laulujen laulu ei liity naimiseen vaan suhteeseen. Vanha liitto on ulkokultaa fariseusta uusi liitto on vapautta ja sisäistä rauhaa.Vanhan testamentin tooran sulttaanin monivaimo jutut päättyi uudessa liitossa Jeesuksessa alkoi yhden puolison aikakausi.
Vanhassa testamentissa on monipuoliset haaremit ja monijumalat myös Salomon vaimojen jumalat jne.Jeesuksessa on vain yksi Jeesus Jumala ( vaikka on vääriä jeesuksia eksyttäjiä vääriä opettajia ).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti tämä ei saa tuntea himoa koskee vain naisia koska miehen on pakko tuntea himoa muuten ei seiso.
Onneksi en tunne mitään tiettyjä ämmiä kohtaan, ei henkisesti eikä fyysisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en tunne mitään tiettyjä ämmiä kohtaan, ei henkisesti eikä fyysisesti
Enkä tuu niitä koskaan rakastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tuu niitä koskaan rakastaa
Rakastaminen on synti paitsi jos rakastaa niitä joirta rakastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaminen on synti paitsi jos rakastaa niitä joirta rakastaa
Eikä niille siksi voi saarnata evankeliumia. Vaan pyydän sitä kaverilta. Ettei syntiset pääse koskettelemaan. Syntiset on pedodiillihuoria ja homoja jotka naivat keskenään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä niille siksi voi saarnata evankeliumia. Vaan pyydän sitä kaverilta. Ettei syntiset pääse koskettelemaan. Syntiset on pedodiillihuoria ja homoja jotka naivat keskenään
sekin pitää olla taivaasta lähetetty eikä pervon suusta
- Anonyymi
maailman perkeleet
- MIETTELIÄÄMPI
Kysyitkö ,onko lestis ihminen......, vai miten se sun kysymys olikaan......?
- Anonyymi
Tuosta ei ole vielä päästy 100% varmuudella selville.
- Anonyymi
Lestat on synnytys robotteja kuin ääri judet tai ääri muslimit mormonit
- reinhard
Vaimoni ei ole erikoisemmin nauttinut seksistä koskaan. Itse nauttisin, jos kumppanin sais syttymään. Osasyyn haluttomuuteen voisi langettaa tosikkomaiselle uskovaisuudelle.
On totta, että jotkut uskovaiset voivat tuntea syyllisyydentunteita monipuolisesta seksielämästä.
Samalla kun he tuntevat nautinnon olevan syntiä, he myös ovat huolestuneita raskaaksitulemisesta.- vl-äiti
Tiedoksi vaan että seksistä saa nauttia oman aviopuolison kanssa. Minä ainakin nautin, ja samoin mieheni, emme tunne tehneemme mitään väärää kun omassa aviovuoteessamme tuotamme toisillemme mielihyvää!Meillä on muutama lapsi ,jumala ei ole meille enempää siunannut vaikka enempikin olisi vastaan otettu ja seksistä olemme nauttineet aina.
- Viika
vl-äiti kirjoitti:
Tiedoksi vaan että seksistä saa nauttia oman aviopuolison kanssa. Minä ainakin nautin, ja samoin mieheni, emme tunne tehneemme mitään väärää kun omassa aviovuoteessamme tuotamme toisillemme mielihyvää!Meillä on muutama lapsi ,jumala ei ole meille enempää siunannut vaikka enempikin olisi vastaan otettu ja seksistä olemme nauttineet aina.
Jos saa nauttia monipuolisesta seksistä/rakastelusta, niin saako käyttää seksileluja? Entä masturbaatio?
Anteeksi, en vain oikeastikaan tiedä.. - Keke
Viika kirjoitti:
Jos saa nauttia monipuolisesta seksistä/rakastelusta, niin saako käyttää seksileluja? Entä masturbaatio?
Anteeksi, en vain oikeastikaan tiedä..mutta outoja kamppeita uskovaiselle. Miksi kysyt? Vaikuttaako elämääsi? Käytätkö itse ja miksi? Lähtikö se kokeilusta. Onko Viika yksinäinen vai parisuhteessa?
- Anonyymi
Viika kirjoitti:
Anteeksi, en vain oikeastikaan tiedä..Totta kai saa käyttää leluja ja masturbaatiohan on todettu lääketieteessäkin erittäin terveelliseksi vaikkapa monia syöpiä vastaan. Ja onhan se muutenkin mukavampaa kuin nu* ia jotain vanhaa eukon kääkkää.
- Anonyymi
Raiskatut ei voi nauttia ovat aivan jääneet järkytykseen shokkitilassa. On myös huumeita ja hormoneja mitkä aiheuttaa tunteettomuuden tilan maallisesta vartalossa. Homomiehet ovat traumoissa eivät voi koskea naiseen ollenkaan.
- Anonyymi
Viika kirjoitti:
Anteeksi, en vain oikeastikaan tiedä..Seksileluja käyttää usein yksinäiset tai joku mies haluaa kokeilla naiset ei välitä mutta arabinaiset käyttää paljonkin tiedetään niitä myyvistä liikkeistä myyjät kertoo.
- eräs
Minä ainakin menisin heti nauttimaan seksistä ukkokultani kanssa, jos saatais nuo lapset nukkumaan. Raskaaksitulemisen pelkoa ei ole, kun olen jo raskaana.
- Anonyymi
Ilmeisesti sitä on seksiä harrastettu kun lapsia on ja raskaana ollaan heti synnytyksen jälkeen harrastetaan taas niin uusi raskaus alkaa.
- Santa88
Kyllä saa nauttia. Olen opistossa, rehtori puhui juuri seksistä, joka on Jumalan lahjaa AVIOPARILLE. Jokainen lapsi on myös Jumalan lahjaa. Siksi säännöstely on kiellettyä. "Joka ottaa vastaan lapsen, ottaa vastaan myös Jeesuksen", Raamattu muistuttaa uskovaisia, joilla on ollut kiusausta ehkäsiyyn.
- Paitsiossa
Katkeraa, kun vain avioparit saavat nauttia seksistä. Miksi Jumala ei muista, että meillä naimattomilla, leskillä jne. on myös seksuaaliset halut?!
- Anonyymi
Jumalan lahja jutut on vanhan testamentin tooraa kirjaimellisesti otetaan taas vanhoja kirjoituksia aikojen alusta. Meidät on kaikki luotu tänne halusimme tai emme mutta kun Jeesus JO TULI niin nyt onkin tärkeintä julistaa evankeliumia eikä paneskella vaikka lutterikin innostui nunnaa naimaan.
- Anonyymi
Taas väärin . Joka ottaa lapsen Jeesuksen luokse! Jeesuksen luokse Jeesuksen luokse ! Päästä lapset Jeesuksen luokse älä käy panemaan
- Anonyymi
Paitsiossa kirjoitti:
Katkeraa, kun vain avioparit saavat nauttia seksistä. Miksi Jumala ei muista, että meillä naimattomilla, leskillä jne. on myös seksuaaliset halut?!
Tietysti kaikissa lahkoissa on seksiä myös raskaana ollessa.
- Mikke
hyvin tiukoin reunaehdoin (vain eri sukupuolta olevien kesken, pitää olla naimisissa, ei saa käyttää ehkäisyä jne.) mutta käytännössä eivät nauti.
- vl-äiti
toki nauttii, miksi ei nauttisi Mikke??
- ehkä
vl-äiti kirjoitti:
Olet kyllä ihmenainen, jos vaikean synnytyksen jälkeenkin olet heti uuteen nautintoon valmis etkä ajattele lainkaan mahdollisia seurauksia...
Olet vahva ja terve. Oikea superäiti. Onnittelut! - Ei VL
vl-äiti kirjoitti:
Taitaapa olla niin, että lasten ulos-pukkaamisen alkumetreillä seksistä voi jopa nauttiakin, jonkun ajan kuluttua tuskin enää nauttii.. paitsi mielenterveysongelmista. Järkyttävää, kaikkea kun on vl-piireissä nähty.
- vl-äiti
Ei VL kirjoitti:
Taitaapa olla niin, että lasten ulos-pukkaamisen alkumetreillä seksistä voi jopa nauttiakin, jonkun ajan kuluttua tuskin enää nauttii.. paitsi mielenterveysongelmista. Järkyttävää, kaikkea kun on vl-piireissä nähty.
nauttinut, nyt jo yli 40 vuotias ja lapset otettu vastaan mitä tulee, eikö te epäuskoiset tajua että ei meille vl:llekään aina tule lapsia joka rakastelun jälkeen, niitä tulee tasan tarkkaan niin paljon kun jumala on itsekullekin tarkoittanut ja ei yhtään enempää kenellekään kun jaksaa vastaan ottaa, itse me ei päätetä paljonko lapsia tulee, vaan jumala. Me vl:llät nautimme seksistä, uskoakseni enemmän kun monet epäuskoiset.
- ehkä
vl-äiti kirjoitti:
nauttinut, nyt jo yli 40 vuotias ja lapset otettu vastaan mitä tulee, eikö te epäuskoiset tajua että ei meille vl:llekään aina tule lapsia joka rakastelun jälkeen, niitä tulee tasan tarkkaan niin paljon kun jumala on itsekullekin tarkoittanut ja ei yhtään enempää kenellekään kun jaksaa vastaan ottaa, itse me ei päätetä paljonko lapsia tulee, vaan jumala. Me vl:llät nautimme seksistä, uskoakseni enemmän kun monet epäuskoiset.
Millaisessa umpiossa oikein elät, kun pystyt yleistämään veeällien nautinnot? Eikö sinulle kukaan koskaan ole uskaltanut kertoa ongelmistaan ja peloistaan?
Annat itsestäsi aika omituisen kuvan, kun noin rajoittunein käsityksin katselet muita.
Minä olen sinua vanhempi ja keskustellut noista asioista sekä veeällien että muiden kanssa. Omia kokemuksia on useamman lapsen kanssa ja monen vuosikymmenen ajalta.
Ei kannattaisi kovin varmana puhua muiden puolesta! Enempi uskon itseäni ja omia korviani kuin sinun yleistyksiäsi. - vl-äiti
ehkä kirjoitti:
Millaisessa umpiossa oikein elät, kun pystyt yleistämään veeällien nautinnot? Eikö sinulle kukaan koskaan ole uskaltanut kertoa ongelmistaan ja peloistaan?
Annat itsestäsi aika omituisen kuvan, kun noin rajoittunein käsityksin katselet muita.
Minä olen sinua vanhempi ja keskustellut noista asioista sekä veeällien että muiden kanssa. Omia kokemuksia on useamman lapsen kanssa ja monen vuosikymmenen ajalta.
Ei kannattaisi kovin varmana puhua muiden puolesta! Enempi uskon itseäni ja omia korviani kuin sinun yleistyksiäsi.kuinka monelta prosentilta vl-aviovaimoilta olet kysellyt, no enpä väittele, mutta minun tuttavapiirini on laaja ja seksi ongelmia heillä ei ole, ja itse lienen onnellisessa asemassa koska olen nauttinut seksistä koko avioliittoni ajan. En koe eläväni umpiossa, teen työtä jossa olen paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja minulla on paljon ystäviä vl-lliä ja ei vl-lliä , joten mikä sinä olet arvostelemaan minun ajatuksiani ja mielipiteitäni, kirjoitan mitä tiedän omasta kokemuksesta ja kuulemistani kokemuksista. Hyvää jatkoa , nautiskelkaa ihmiset...
- 2-lapsen äiti
vl-äiti kirjoitti:
..kun et ole joutunut synnyttämään joka vuosi. Tunnen vl-naisia, joiden kohdalla asita eivät ole näin hyvin, vaan elävät ylisuuren taakan alla, masentuneina yrittävät jaksaa hoidella lapsiaan-eivätkä takuulla nauti seksistä uuden raskauden pelossa. On naiivia ajatella, että lapsia syntyy juuri sen verran kuin Jumala on tarkoittanut. Raamattu kehoittaa ihmistä huolehtimaan terveydestään..jonkun naisen kohdalla olisi mielenterveydestä huolehtimista ehkäistä uusi raskaus.Ihmettelen, jos mielestänne kaikki voi jättää Jumalan huolehdittavaksi, kuten lasten syntymisen,eikö myös sairaudet ja kuoleminen ole tähän verrattavia asioita, kuinka näitä sallitaan ehkäistävän?? RISTIRIITAISTA.
- ehkä
vl-äiti kirjoitti:
kuinka monelta prosentilta vl-aviovaimoilta olet kysellyt, no enpä väittele, mutta minun tuttavapiirini on laaja ja seksi ongelmia heillä ei ole, ja itse lienen onnellisessa asemassa koska olen nauttinut seksistä koko avioliittoni ajan. En koe eläväni umpiossa, teen työtä jossa olen paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja minulla on paljon ystäviä vl-lliä ja ei vl-lliä , joten mikä sinä olet arvostelemaan minun ajatuksiani ja mielipiteitäni, kirjoitan mitä tiedän omasta kokemuksesta ja kuulemistani kokemuksista. Hyvää jatkoa , nautiskelkaa ihmiset...
Omista kokemuksistani ja kuulemistani asioista minäkin kirjoitin. Sinun yleistyksesi eivät vain täsmenneet minun ajatusteni kanssa.
Minäkin pystyn ja haluan nauttia avioelämästä. Mutta aina se ei ole ollut mahdollista heikkouteni, pelokkuuteeni ja voimattomuuteni takia. Onneksi olemme löytäneet siihen apua. Nyt voimme ja saamme nauttia... - vl-äiti
2-lapsen äiti kirjoitti:
..kun et ole joutunut synnyttämään joka vuosi. Tunnen vl-naisia, joiden kohdalla asita eivät ole näin hyvin, vaan elävät ylisuuren taakan alla, masentuneina yrittävät jaksaa hoidella lapsiaan-eivätkä takuulla nauti seksistä uuden raskauden pelossa. On naiivia ajatella, että lapsia syntyy juuri sen verran kuin Jumala on tarkoittanut. Raamattu kehoittaa ihmistä huolehtimaan terveydestään..jonkun naisen kohdalla olisi mielenterveydestä huolehtimista ehkäistä uusi raskaus.Ihmettelen, jos mielestänne kaikki voi jättää Jumalan huolehdittavaksi, kuten lasten syntymisen,eikö myös sairaudet ja kuoleminen ole tähän verrattavia asioita, kuinka näitä sallitaan ehkäistävän?? RISTIRIITAISTA.
Minä olen niin naivi että haluan olla jumalalle kuuliainen ja uskoa oman vakaumukseni mukaan, joka
kehottaakin ottamaan lapset vastaan jumalan lahjana, niin minun tuntemani vl-ihmiset ottavatkin, olen myös niin naivi että uskon että jokaiselle äidille on jumala antanut ja antaa vain sen määrän lapsia kun hänelle on tarkoitettu,
minun uskoni on tälläinen, omalle kohdalleni jumala ei ole antanut kuin muutaman lapsen, enemmän olisin halunnut. Uskon että tämänhetkinen
maailman meno tekee mielenterveysongelmia myös muille kuin vl-äideille, maailma on kova ja ihmiset heikkoja.Haluan edelleen uskoa syntini anteeksi ja pitää oman uskoni teidän maailman ihmisten viisaista mielipiteistä huolimatta , ja oikeasti en koe olevani naivi vaan uskovainen. - 2-lapsen äiti
vl-äiti kirjoitti:
Minä olen niin naivi että haluan olla jumalalle kuuliainen ja uskoa oman vakaumukseni mukaan, joka
kehottaakin ottamaan lapset vastaan jumalan lahjana, niin minun tuntemani vl-ihmiset ottavatkin, olen myös niin naivi että uskon että jokaiselle äidille on jumala antanut ja antaa vain sen määrän lapsia kun hänelle on tarkoitettu,
minun uskoni on tälläinen, omalle kohdalleni jumala ei ole antanut kuin muutaman lapsen, enemmän olisin halunnut. Uskon että tämänhetkinen
maailman meno tekee mielenterveysongelmia myös muille kuin vl-äideille, maailma on kova ja ihmiset heikkoja.Haluan edelleen uskoa syntini anteeksi ja pitää oman uskoni teidän maailman ihmisten viisaista mielipiteistä huolimatta , ja oikeasti en koe olevani naivi vaan uskovainen.Itseasiassa siis perustat uskosi vl-oppiin, itse haluan perustaa raamattuun, eivätkä mielipiteeni sodi raamatun sanaa vastaan.
- reinhard
vl-äiti kirjoitti:
maailman meno tekee mielenterveysongelmia myös muille kuin vl-äideille, maailma on kova ja ihmiset heikkoja.Haluan edelleen uskoa syntini anteeksi ja pitää oman uskoni teidän maailman ihmisten viisaista mielipiteistä huolimatta , ja oikeasti en koe olevani naivi vaan uskovainen.Onnitteluni sinulle jaksamisesi ja positiivisuutesi johdosta suurperheen äitinä.
Oikein ihmettelen, että joku haluaisi lapsia vielä enemmän kuin on saanut.
Itselläni on vain muutama lapsi ja oikein rehellisesti sanottuna en olisi missään nimessä halunnut enempää.
Nytkin on jo täysi työ näittenkin huoltamisessa.
Kaikki vl.äidit eivät kuitenkaan ole yhtä onnellisia ja jaksavia, kuin sinä superäiti olet.
Monet voivat tosi huonosti ja ovat nääntyneet.
Jaksaa voi huonostikkin, eli jos on iso perhe, kaikki sanoo, että onhan tuosta selvinnyt.
Jollakin lailla kaikki tietysti selviää, mutta ei kiitettävästi.
Kasvatus epäonnistuu, ja kaikista ei tule kunnon kansalaisia. On tullut rikollisia, jopa murhaajia.
Kukaan suurperheen äiti ei ole päässyt helpolla, vaan sitä vaan tavataan sanoa, että hyvinhän se on mennyt.
Kukaan ei kehtaa tunnustaa, että se on tavattoman työläistä ollut ja yhtä tuskaa ja vaivaa.
Toivoisin jonkun suurperheen äidin kirjoittavan realistisen kirjan omasta rankasta perhe-elämästään. Kaunisteltu kertomus ei anna oikeata kuvaa siitä, kuinka valtavan rankkaa ison perheen kasvatus voi olla. - ehkä
reinhard kirjoitti:
Onnitteluni sinulle jaksamisesi ja positiivisuutesi johdosta suurperheen äitinä.
Itselläni on vain muutama lapsi ja oikein rehellisesti sanottuna en olisi missään nimessä halunnut enempää.
Kaikki vl.äidit eivät kuitenkaan ole yhtä onnellisia ja jaksavia, kuin sinä superäiti olet.
Jaksaa voi huonostikkin, eli jos on iso perhe, kaikki sanoo, että onhan tuosta selvinnyt.
Kasvatus epäonnistuu, ja kaikista ei tule kunnon kansalaisia. On tullut rikollisia, jopa murhaajia.
Kukaan suurperheen äiti ei ole päässyt helpolla, vaan sitä vaan tavataan sanoa, että hyvinhän se on mennyt.
Kukaan ei kehtaa tunnustaa, että se on tavattoman työläistä ollut ja yhtä tuskaa ja vaivaa.
Toivoisin jonkun suurperheen äidin kirjoittavan realistisen kirjan omasta rankasta perhe-elämästään. Kaunisteltu kertomus ei anna oikeata kuvaa siitä, kuinka valtavan rankkaa ison perheen kasvatus voi olla.Lohduttavaa lukea tuollaista, miehen kirjoittamaa viestiä.
Rehellisyys ja avoimuus ei aiheuta mitään pahoja reaktioita muiden taholta. Ei se ole sama asia kuin "maailman kiitos"! Hyvä kun sen ymmärrät.
Vain tuolla tavalla päästään käsiksi ongelmiin ja antamaan apua heikoille ja uupuneille.
Sitähän Jeesuskin haluaa, että olemme laupiaita ja armollisia lähimmäisiämme kohtaan. Erityisesti silloin, kun hän nääntyy taakkansa alle. Silloin meidän kristillinen uskomme ajaa meitä auttamaan ja keventämään hänen kuormaansa. Ihan oikeasti keventämään, ei vain saarnaamalla VÄSYMYS anteeksi! Sekö muka on syntiä?
Voihan sitä omaa kantamustaan osoitella ja leuhkia, kuinka se on keveä. Kuinka se on kaikilla veeällillä keveä, koska se on minulla keveä! - Ihmettelen minäkin
reinhard kirjoitti:
Onnitteluni sinulle jaksamisesi ja positiivisuutesi johdosta suurperheen äitinä.
Toivoisin jonkun suurperheen äidin kirjoittavan realistisen kirjan omasta rankasta perhe-elämästään. Kaunisteltu kertomus ei anna oikeata kuvaa siitä, kuinka valtavan rankkaa ison perheen kasvatus voi olla.esim. viiden alle kouluikäisen lapsen äiti voi oikeasti haluta tulla raskaaksi? Lapset ovat ihania, mutta...OK, annettujen lasten vastaanottaminen on vielä eri juttu, mutta kuka voi oikeasti TOIVOA lasta joka vuosi? Vastaatteko VL-äidit? Voimia teille!
- Anonyymi
Uudessa testamentissa on kohtia asuvat yhdessä ei olla puolisoita mutta asutaan yhdessä kuten eri uskoisen kanssa
- Anonyymi
Ei VL kirjoitti:
Monet 3 lasta synnyttäneet jo kertoo miten emätin revennyt vagina levinnyt niin entä 6-10 lapsen jälkeen peräpukamat repeämät valuu jo lattialle asti suonikohjut.
- Anonyymi
vl-äiti kirjoitti:
Juu bordellit on miehiä täynnä
- Anonyymi
2-lapsen äiti kirjoitti:
Itseasiassa siis perustat uskosi vl-oppiin, itse haluan perustaa raamattuun, eivätkä mielipiteeni sodi raamatun sanaa vastaan.
Raamatun ohjeet on muuten erikseen rahvaalle kuin papeille rabbeille ja muille on erilaiset ohjeet kovemmat niille jotka tekee työtä EVANKELIUMIN ILO SANOMAN KERTOMISESSA KUIN MUILLE. ILO SANOMASTA TULEE ILO. Ennemminkin n ortot menee taivaaseen kuin fariseukset terveisin Jeesus Nasaretilainen KOSKA JEESUS TUNTEE SYDÄMET.
- Apila
No ilman muuta saa nauttia ja pitääkin nauttia!!!Mutta se kuuluu ainoastaan avioliittoon.
Kylläpä ihmiset on tällä palstalla huolissaan toisten nautinnoista... Miksiköhän? - saanut
juuri kun tuntuu hyvältä pitää palvelussäännön mukaan purasta itseään kieleen. ;-)
- punttusfrånrödsö
tykkään kattoa isorintaisia naisia niitä on paljon vl piireissä
- SrkSiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta.- Anonyymi
Jos MULKKUSI viettelee sinut leikkaa se poikki. Mutta tämäkin oli ennen ristiä. Ristillä tämäkin ongelma sovitettiin häneen uskovien kohdalla mutta nämä kun kieltävät ristin ovat kyllä ikävässä asemassa kuten muslimit vaikka tai judet budhat
- SrkSiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SrkSiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SrkSiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SrkSiveysValiot
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SrkSiveysValiot
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - SiveysValiokunta
Aloittajalle.
Jos penikses tai vaginas tai tisulis sinua viettelee niin parempi hakata se pois kuin mennä niitten kanssa kavotukseen...jos soveltaa sitä raamatun ohjetta. - rakastat
Siveysvaliokunta on hiukan muuttanut tekstiä: kyseessä oli oikea silmä tai oikea käsi. Kumpikaan ei niistä sellaisenaan pysty viettelemään, vaan ovat vain kielikuvia.
Vietteleminen tarkoittaa että vieraantuu uskosta. Vieraantuminen tapahtuu ihmisten mielissä, aletaan kulkea muuta tietä kuin rakkauden tietä. Rakkaus on lain täyttymys, koska se ei tee lähimmäiselle mitään pahaa.
Jos ihminen alkaa himoita jotain, se on pahasta. Sen sijaan nauttia saa. Kun sinulle tarjotaan jäätelöä, ole kiitollinen ja nauti. Jos et saa jäätelöä vaikka toiset sitä syövät, sinä saatat hyvinkin ruveta himoitsemaan sitä ja kenties katkeroidut, tai otat ilman lupaa.
Paras tapa himoa vastaan on nauttia kun saa ja olla kiitollinen. Jumalan tarkoitus ei ole että kukaan jää vaille ilon lähteitä,, ja aina voi lohduttautua sillä että on saanut oppia tuntemaan pelastuksen tien ja tulee kerran saamaan onnea moninkertaisesti. Meidän tulee osoittaa rakkautta kaikille, ettei kenenkään tarvitse tuntea itseään hylätyksi, vaikka emme rakastelekaan kaikkien kanssa.
Uskovien seksi on siitä erinomaista, että kumpikin pyrkii antamaan toisilleen suurimman mahdollisen nautinnon. He eivät etsi omaa tyydytystään, mies ei kiirehdi oman orgasminsa saamisessa, vaan odopttaa että vaimo ehtii nautintoon mukaan ja mieluummin saa orgasminsa hiukan ennen kuin mies, koska mies ei yleensä pysty käyttämään penistään moneen tuntiin kun on lasti tullut. Mies voi kylläkin käyttää kieltään tai sormiaan sellaisessa tapauksessa, hänhän haluaa vaimonsa myös saavan tyydytyksen.
On hyvä rakastella rauhassa, aloittaa ensin hyväilyllä, ja sitten kun nainen kostuu voi alkaa itse rakastelun. Jälkeenpäin on hyvä levätä ja hyväillä toisiaan kunnes hormoonit ovat rauhoittuneet, muutoin tuntuu että asia jää kesken.
Jos nainen ei ole nopeaa tyyppiä, pitäkää taukoja välillä ja hyväilkää toisianne käsillä tai suulla.
Miksi naisen täytyy pelätä raskautta? Eikö siksi että ei osata muuta kuin yksi tapa rakastella, eikä ajatella muuta kuin itseään. Ei siemennesteitä tarvitse laskea naisen emättimeen, ei ne lopu vaikka ne laskisi suuhun tai rinnoille. Eihän kukaan ota talteen munasolujakaan vaan antaa niiden valua vessanpönttöön kuukautisten yhteydessä.
Nautinnollisia hetkiä ja lisääntyvää rakkautta teille! Juu, ei saa nauttia seksistä.
Vanhoillislestadiolaisen opin mukaan seksi on ainoastaan lapsen tekoa varten.- Anonyymi
hyvinkö siellä äkvässä nauttiutuu, varaudu kuitenkin että sekin ilo loppuu aikanaan yhtä varmasti kuin eilinen auringonnousu !
- Anonyymi
Mites vajiksilla, tulppaavat lapsenteon?
- Anonyymi
Kyllä ne VL-naiset ovat nauttineet seksistä vaikken aviopuoliso olekaan. Toki suuri osa on halunnut käyttää kortsua.
- Anonyymi
Oletko saanut naimisissa olevilta vai sinkuilta ? Minkä ikäistä ?
- Anonyymi
juupe nauttii seksistä myös landia nimisten firmojen pomot
- Anonyymi
Seksi kuuluu vain puhtaasti uskossa oleville,
- Anonyymi
Tietysti saa nauttia rakastelusta. Varatkaa aikaa toinen toisillenne, hyväilkää ja suudelkaa toisianne ja tehkää molempia samanaikaisesti.
On varsin mukavaa tuntea toisen sormet intiimilla alueellansa , ja kun hyväilee hellästi ja kysyy mikä tuntuu hyvältä, ei tarvitse edes pelätä raskautta, vaan voi nauttia.
Ei meidän tarvitse välttämättä ruiskuttaa siemeniä toisiimme. Paavalikin sanoo, että naimisissa olevienkin on hyvä olla niinkuin ei olisi naimisissa, jos on taloudellisia tai muita vaikeuksia, toisin sanoen lapset tulisivat vain lisärasitukseksi.
Itsekin nautin hyväilyseksistä niin kauan ja paljon, etten kaipaa edes orgasmia, kunhan saan tulla tarpeeksi hyväillyksi.
Jos haluaa lapsia, se pitää perustua yhteiseen päätökseen.
Naisilla valmistuu noin neljäsataa munasolua, miehille miljoonittain siemensoluja. Joten ainakin 99 prosenttia menee hukkaan joka tapauksessa, ei kannata siitä huolestua tai säästää siemennestettään.- Anonyymi
SRK n oppien mukaan minuutin lähetyssaarnaaja asento, jos vaimo ei anna, loput tyttären perseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SRK n oppien mukaan minuutin lähetyssaarnaaja asento, jos vaimo ei anna, loput tyttären perseeseen
Ei kai kukaan vaimo nauti yhden minuutin seksistä. Parempi kun tunget vehkeesi pölynimuriin, jos on niin kiire.
Jos haluat nauttia vaimosi kanssa, käytä ensimmäinen puolituntinen hyväilyyn, jotta hänkin saa nauttia. Vasta kun hän on jo saamassa orgasmiaan, lisää vauhtia, että molemmat tulevat samaan aikaan, ja molemmat ovat tyytyväisiä.
Ja jos ette halua lapsia, pitäkää huolta ehkäisystä. Ihminen on myös oman lisääntymishalunsa herra, eikä orja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi kaksikieliset laulut elokuvat TV sarjat playboyt pornolehdet videot on juutalaisten ja budhan yhteistuotantoa ja arabien joten ei tarvi sentään kristittyjä syytellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi kaksikieliset laulut elokuvat TV sarjat playboyt pornolehdet videot on juutalaisten ja budhan yhteistuotantoa ja arabien joten ei tarvi sentään kristittyjä syytellä.
Kaksimieliset juutalaisten tekemiä. Ne on maattomia asuneet muiden kansojen keskellä tähän päivään asti. Kuten romanit kurdit myös.
- Anonyymi
Saako vejellä takaapäin kuten maailman ihmiset ruukaa?
- Anonyymi
Sitä voit kysyä vaimoltasi, ei siihen muilta lupaa kysytä!
- Anonyymi
En nauti en saa
Terveisin, Moktar
Maahanmuutto lähellä sydäntä. - Anonyymi
Ai kumman lain kaa?
- Anonyymi
älä katso vaimosi päälle himoiten sanotaan, miekummin maailman ihminen ku tällanen uskis joka rikkoo sitä
- Anonyymi
jeesuksellekkaan ei kelpaa kuin koko syntiset tai synnittomät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeesuksellekkaan ei kelpaa kuin koko syntiset tai synnittomät
Tai mielummin lunastetut
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430