Mielellään joitain muita lajeja kuin punakorva.
Punakorvia minulla on jo 12 yksilöä.
Nyt olisikin mielenkiintoista saada jokin muunlainen konna.
Ostetaan vesikilpikonna (ei PUNAkorvia)
5
599
Vastaukset
- peikko
itiksen faunattaressa on johin vesikonna, ne ei itekkään tiedä mikä, mut se ei oo kelta eikä punakorva. Osasivat kertoa vaan sen verran että kasvaa isommaks ku punakorvat...
- Punkkujen omistaja
Täytyykin sitten ottaa selvää siitä otuksesta.
Paljonko sillä mahtoi olla hintaa?
Oliko siinä värejä?
Muita tuntomerkkejä? - peikko
Punkkujen omistaja kirjoitti:
Täytyykin sitten ottaa selvää siitä otuksesta.
Paljonko sillä mahtoi olla hintaa?
Oliko siinä värejä?
Muita tuntomerkkejä?mä luulin sitä keltakorvaks, koska päässä oli keltasta muuten väritys oli ruskean erisävyjä, hintaa tais olla 95€ saatan muistaa väärinkin. En tiiä tosiaan että onko niitä enään siellä mutta käy kattomassa. Aluks oli vissiin 4 ja viimeks oli 2 ja paikka oli siis itäkeskuksen faunatar :)
- minä jälleen
peikko kirjoitti:
mä luulin sitä keltakorvaks, koska päässä oli keltasta muuten väritys oli ruskean erisävyjä, hintaa tais olla 95€ saatan muistaa väärinkin. En tiiä tosiaan että onko niitä enään siellä mutta käy kattomassa. Aluks oli vissiin 4 ja viimeks oli 2 ja paikka oli siis itäkeskuksen faunatar :)
Olenkin heti huomenna lähdössä
- käpälämäki
kiinnostaisiko floridan kilpikonna? minulla olisi muutama!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522135
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351353Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941295- 1571188
- 681021
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819