Nokia 520 loistavat speksit!

Käytän Lumiaa!

Ei vastusta tuossa hintaluokassa!? Minusta aivan loistava laite tuohon hintaan!? Siihen kun lisätään ainakin omien kokemusteni pohjalta ehdoton Nokian luotettavuus niin vaikka Lumiaa käytänkin niin tuon voisi ostaa vaikka varapuhelimeksi tuolla hinnalla!
Ainakin minulla Lumia 800 on toiminut tosi hyvin ja akkukin kestää noin viikon!

32

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skraap skraap

      Ei edes gorilla lasia.

      • vähän ajattelua

        Just joo. Nämä älykääpiöt vois myös kertoa samaan hengenvetoon
        missä 135 euroa maksavassa ja 4 tuuman näytöllä varustetussa puhelimessa
        on Corning Gorilla lasi.
        Nokia Lumia 520 puhelimessa kun kuitenkin on näytön lasissa erikoispinnoite
        ja estää narmujen syntyä.


    • skraap skraap

      Huawei Ascend G300 159 euroa 4:n tuuman näyttö. Ei kuitenkaan paljon hinnaneroa.

      Löytyy myös halpsipuhelimista kuten Samsung Galaxy Young ja Nokia Asha 311.

      Mitäs tämä erikoispinnoite sitten on?

      • Xperia U 140€

        http://hintaseuranta.fi/tuote/sony-xperia-u-st25i-puhelin/850924


      • Sony on pienempi
        Xperia U 140€ kirjoitti:

        http://hintaseuranta.fi/tuote/sony-xperia-u-st25i-puhelin/850924

        Ominaisuudet
        Android 4.1
        3,5" TFT-näyttö (480x854p)
        Turbo-3G (HSPA, 14,4 MBp/s)
        WiFi (802.11 b/g/n)
        Bluetooth 2.1 (EDR A2DP)
        GPS aGPS
        5 MP takakamera autotarkennuksella
        LED-salama
        HD-videotallennus (720p)
        VGA -etukamera
        FM-radio
        3,5 mm liitäntä
        1 GHz kaksoisydinprosessori
        512 MB RAM
        4 GB sisäinen muisti
        Mitat 112x54x12 mm. Paino 110 g.


    • 520 tilattu

      Ihan turha alkaa pilkkua viilaamaan 520 näytöstä(se kestää kyllä)..muuten puhelin päihittää nuo lagaavat halpis anterot mennen tullen eikä moni kalliimpikaan pärjää vain 135e maksavalle 520:lle

    • perttu..

      Oli pakko tilaa kun kehuvat gizmodolla maasta taivaaseen

      • 520

        sain juuri txt viestin saunalahdelta..."Hei,laitepakettisi on postitettu lähetystunnuksella ...jne.nopeeta toimintaa kun tilasin vasta eilen eli saan sen varmaan huomenna käsiini


      • gioooooooo
        520 kirjoitti:

        sain juuri txt viestin saunalahdelta..."Hei,laitepakettisi on postitettu lähetystunnuksella ...jne.nopeeta toimintaa kun tilasin vasta eilen eli saan sen varmaan huomenna käsiini

        Samoin,tilasin myös näytönsuojakalvon 8,90€ kirkas/matta


      • nokia520_,
        gioooooooo kirjoitti:

        Samoin,tilasin myös näytönsuojakalvon 8,90€ kirkas/matta

        tuleeko mulle ilmo mailiin, kun ei oo puhelinnumeroa?


    • 520

      sauniksen omilta sivuilta voi seurata lähetyksen seuranta kohdasta

      • omat sivut

        minulla ei ollut sim-korttia, kun tilasin puhelimen ja otin jälkeenpäin eri operaattorilta. Miten pääsen saunalahden omille sivuille?


      • galaxyg
        omat sivut kirjoitti:

        minulla ei ollut sim-korttia, kun tilasin puhelimen ja otin jälkeenpäin eri operaattorilta. Miten pääsen saunalahden omille sivuille?

        Joudut odottamaan kotiin lappua postista. Luulen että tänne tulee jo pe 12.7 tekstiviesti puhelimeen ja menox. ps. näytönsuoja kannattaa hommata,ainakin puhelimien näyttöön.


    • 520

      Se näytönsuoja voi olla haitaksikin kun kuluu liikaa(herkkyys,ulkonäkö kärsii),puhelimessa kun on naarmun kestävä (scratch resistant glass)erittäin kova lasipinta

    • asia jäissä

      Olisin tilannut sen Saunalahdelta mutta ei hyväksy käyttäjätunnusta ja salasanaa, Oma Saunaahti kyllä hyväksyy mutta kun menen siitä puhelinsivustolle pitää antaa tunnus ja salasan vaan herjaapa että on väärä.

      • 520

        tän voi ostaa ilman et menee omien sivujen kautta kun ruksaa ettei ole asiakas


    • photo & flash

      Osalle miinuksena on kamerasta puuttuva salama, joka ei liene komponenettina olisi ollut kalliskaan (?).

      Mitenhän suuria eroja on eri Lumia-mallien kesken ruudun laadussa kirkkaassa ulkoilmassa ja / tai auringonpaisteessa?

      Ps. Itselläini käytössä C7 Belle ja muutoin toimii ihan ok laite lajissaan, mutta ruudun näkyvyys ulkoilmasa kirkkaassa säässä on melkoisen hunono ja auringonvalossa todella huono.

      En tiedä paljonko asiaa auttaa jos laittaa rudun kirkkauden maximiinsa, mutta se syö sitten nopeammin toiminta-aikaa.

      • 520

        520 on huonoin mut parempi ku bellet pois luettuna 700,pitämäl kirkkauden automaatil se säätyy ite kirkkaimmilleen auringos mut esmes ite en koskaan kato kauaa auringos puhelinta,vastaan ja se on siinä


      • 520 odotan
        520 kirjoitti:

        520 on huonoin mut parempi ku bellet pois luettuna 700,pitämäl kirkkauden automaatil se säätyy ite kirkkaimmilleen auringos mut esmes ite en koskaan kato kauaa auringos puhelinta,vastaan ja se on siinä

        voinko kattoo verkkopankkitunnuksilla saunalahdelta onko mun puhelin postitettu tänään ja lähetyskoodin?


      • 520
        520 odotan kirjoitti:

        voinko kattoo verkkopankkitunnuksilla saunalahdelta onko mun puhelin postitettu tänään ja lähetyskoodin?

        et voi


      • 520..odotan
        520 kirjoitti:

        et voi

        eikö saunalahti lähetä mailiin ilmoitusta , että tuote postitettu ja sen lähetyskoodin?


    • 520

      ei kai mailiin tule ku tilausvahvistus,kai sä annoit puhelin numeros tilaukseen että saat txt viestit sillon kun lähetys on postitettu ja silloin kun se on noudettavissa postista

      • 520_-odotan

        kun tilasin puhelimitse niin minulla ei ollut sim-korttia eikä puhelinnumeroa. Postista kai tulee ilmoitus, kun voin noutaa paketin?


    • 520
      • i love red

        tilasin punaisen


    • 520

      Oikeestaan noi kaikki on niin hienoja et pitäs ostaa kaikki värikuoret

    • Moi!

      Oma Saunalahti -palvelusta "tilausten seuranta" -välilehdeltä pääsee näkemään sen lähetystunnuksen. Postista tulee toki saapumisilmoitus, mutta jos ei malta sitä odottaa, niin nopeimmin sen saa Oma Saunalahden kautta. Jos ei ole tunnuksia palveluun saat ne uusittua verkkopankkitunnuksilla osoitteesta https://oma.saunalahti.fi/settings/

      Tomas / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

      • 520

        hyvin saunis hoiti hommansa,tiistaina tilattu 520 oli postista noudettavissa torstai aamuna,txt viestit tuli kun oli postitettu ja saapunut postiin,myös emailiin tuli saapumis ilmo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1695
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1240
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      63
      988
    6. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      927
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      895
    8. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    9. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      22
      830
    10. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    Aihe