Ajattelin vaihtaa hdhen ja ajan vain n 3000 km vuodessa. En halua tehdä mitään muuta kuin ajaa. Rouva 68kg pitkässärinen eli tapit alhaalla , pitää tulla mukavasti kyydissä mukana sillä yksikseen ei tule juurikaan ajeltua.
Ikää on 50v joten teini viritykset ei kiinnosta.
Jos ajattelit vitttuilla niin siitä vaan ei kiinnosta eikä vaikuta etsin vaan tiedonjyvää.
Kestävä koossa pysyvä huoleton hd malli?
4
482
Vastaukset
- 883 Spora
Tuo on myös kovakulkuinen kokoisekseen ja sopii isollekin miehelle!
- HD..
Kaksi päällä ajoon 883 sportster on aika laiska, kannattaa valita mieluummin 1200 sportster. Mikäli luotettavuus/toimivuus on tärkein asia niin kannattaa valita sporstereiden sijasta esim. fat bob tai fat boy twincam96 tai twincam 103 moottorilla. Syynä se että harrikan vähän kalliimmat mallit ovat tehty laadukkaammiksi kuin sportsterit.
Koska vrodia lukuunottamatta harrikat ovat ilma/öljyjäädytteisiä niin moottoria ei kannata pitkään pitää paikallaan käynnissä ylikuumenemisen vaaran välttämiseksi. Esimerkkinä tietyöalueet joissa jono seisoo välillä melko pitkään. Pitkään paikallaan seisovissa jonoissa moottori kannattaa sammuttaa siihen asti kunnes jono alkaa jälleen liikkua. - vitluilija
Senkun menet ja ostat jonkun, niin sit on muutkin joutuneet tekeen
- perus hd
HD Perus settiä;
http://youtu.be/f1vFJ-WORZA
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388