Vein perjantaina coccerini petosella sijaitsevaan Dog Stariin mikä sijaitsee Kuopion Petosella. Kotiin tultua huomasin että koiran korvia ei olut trimmattu laisinkaan ja kun rupesin hieman tarkemmin tutkimaan niin epätasaista jälkeä oli kauttaaltaan koiraa.. Eiku varaamaan uutta aikaa eri paikkaan.. Olen todella ärsyyntynyt! Kokemuksia muilla?
Kuopion trimmauspalvelut - Dog Star
7
1552
Vastaukset
- kantis3
päinvastoi, erittäin hyviä kokemuksia nimenomaan cockerin trimmauksesta ja kokonaisvaltaisesta palvelusta!
- Itsekin trimmaava
Et sitten voinut reklamoida suoraan trimmaajalle, vaan tulet tänne kertomaan. Ehkä hän haluasi tietää, mikä meni pieleen, jotta osaa seuraavalla kerralla ottaa paremmin huomioon. Ihminen se trimmaajakin on ja on voinut olla vain joku väärinkäsitys. Toisen lyhyt on 2 mm ja toisen 20 cm.
- Syitä on monia
Nimimerkki "Itsekin trimmaava" taitaa toimia samalla alueella, kun piti toista moittiva, VANHA viesti nostaa jälleen ykköseksi. Törkeää toimintaa !
- Jamijaminä
olen käynyt useasti ja ollut oikein tyyytyväinen koirani turkkiin sen tullessa kotia :)
- Vakioasiakas
Tyytyväinen jo viiden vuoden ajalta
- aapelli
Itsekin tyytyväinen asiakas. Kohtelee koiria tosi nätisti. Ostin sieltä myös sapuskaa koiralleni silloin kun siellä on laatunappuloita myynnissä. Valitettavasti palasi takasin eläinkaupan muonalinjalle.
- Anonyymi
Minä käytän minun koiraa dog starilla trimmattavana niin minun koiran on vähän myös epätasaista mutta olen tyytyväinen palveluun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769