Vein perjantaina coccerini petosella sijaitsevaan Dog Stariin mikä sijaitsee Kuopion Petosella. Kotiin tultua huomasin että koiran korvia ei olut trimmattu laisinkaan ja kun rupesin hieman tarkemmin tutkimaan niin epätasaista jälkeä oli kauttaaltaan koiraa.. Eiku varaamaan uutta aikaa eri paikkaan.. Olen todella ärsyyntynyt! Kokemuksia muilla?
Vastaukset 7
- kantis3
päinvastoi, erittäin hyviä kokemuksia nimenomaan cockerin trimmauksesta ja kokonaisvaltaisesta palvelusta!
- Itsekin trimmaava
Et sitten voinut reklamoida suoraan trimmaajalle, vaan tulet tänne kertomaan. Ehkä hän haluasi tietää, mikä meni pieleen, jotta osaa seuraavalla kerralla ottaa paremmin huomioon. Ihminen se trimmaajakin on ja on voinut olla vain joku väärinkäsitys. Toisen lyhyt on 2 mm ja toisen 20 cm.
- Syitä on monia
Nimimerkki "Itsekin trimmaava" taitaa toimia samalla alueella, kun piti toista moittiva, VANHA viesti nostaa jälleen ykköseksi. Törkeää toimintaa !
- Jamijaminä
olen käynyt useasti ja ollut oikein tyyytyväinen koirani turkkiin sen tullessa kotia :)
- Vakioasiakas
Tyytyväinen jo viiden vuoden ajalta
- aapelli
Itsekin tyytyväinen asiakas. Kohtelee koiria tosi nätisti. Ostin sieltä myös sapuskaa koiralleni silloin kun siellä on laatunappuloita myynnissä. Valitettavasti palasi takasin eläinkaupan muonalinjalle.
- Anonyymi
Minä käytän minun koiraa dog starilla trimmattavana niin minun koiran on vähän myös epätasaista mutta olen tyytyväinen palveluun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397