Minulla on nyt ollut pari viikkoa vuiden vanha viljisnaaras. Sitä on käsitelty eläinkaupassa kerran viikossa ja haluaisin jatkaa tätä, eli ruokinnan ajaksi nosto faunaboksiin. Huomasin kuitenkin että sainpa erittäin aran yksilön itselleni. Eläinkauppiaan etuna oli, että terra oli pieni ja ei juurikaan ollut piilopaikkoja muutakuin tarvittavat. Nyt viljis on kokonsakkin mukaisessa "aikuisten" terrassa enkä meinaa saada sitä pirullakaan kiinni. Lähtee kättä karkuun hirveää vauhtia ja tarraa köynnöksiin kiinni. Olen lukenut hyvin matelija.infon ja herppi foorumin, mutta haluaisin nyt omistajien omia kokemuksia juuri tämänlaisdsta tapauksesta.
Aran viljiksen käsittely?
8
201
Vastaukset
- v88888
Ota köynökset pois ja kokeile käärmekoukkua.
- channel-x
No se kun ei tahtois ottaa köynnöksiä pois kun neiti tykkää kovasti kiipeillä enkä siltä sitä halua pois viedä.
- v88888
channel-x kirjoitti:
No se kun ei tahtois ottaa köynnöksiä pois kun neiti tykkää kovasti kiipeillä enkä siltä sitä halua pois viedä.
Yritä käärmekoukulla.Sen voibtehdä itsekkin mutta muista että koukun pää ei saa jäädä liian teräväksi.
- channel-x
v88888 kirjoitti:
Yritä käärmekoukulla.Sen voibtehdä itsekkin mutta muista että koukun pää ei saa jäädä liian teräväksi.
Mistä sellaisen saisi tai miten sellainen tehdään? Olen jotain koukusta lukenut mutta paljoa ei ole siitä harrastajalle hyödyllistä tietoa.
- v88888
channel-x kirjoitti:
Mistä sellaisen saisi tai miten sellainen tehdään? Olen jotain koukusta lukenut mutta paljoa ei ole siitä harrastajalle hyödyllistä tietoa.
http://tiias-pets.net/kaarmekoukku
http://www.petshop.fi/lucky_reptile_snake_hook_75cm.html
http://www.petshop.fi/lucky_reptile_snake_hook_collapsible_18-70cm.html
- ukko.outinen
laita hiiri siihen sen eteen niin se tulee sitte se oppii että sen ei tartte pelätä sun kättä
- ukko.outinen
sitä pitää tehä vaan vähän useemman kerran
- ukko.outinen
ukko.outinen kirjoitti:
sitä pitää tehä vaan vähän useemman kerran
en kyl tiiä uskaltaisko mut kokeile ainaki 1 kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402