Kokematon suutelija

kferföioerf

En ole koskaan suudellut ja nyt mietityttää että pitääkö suudellessa aina suudella joko ylä- tai alahuulta? Ja pitääkö huulia imeä kun suutelee?

13

2816

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinounmokdok

      Vastatkaa pliis :(

    • pusuttelija1

      Mikään noista ei ole väärin tehty. Voit myös suudella suun keskelle, eli molemia huulia yhtäaikaa. :) Suudelma voi olla myös pelkkä hellä kosketus huulille.

    • Justjustjoomies112

      Fiilispohjalta vaan, kun sulle tulee mahkut suudella, niin kyllä se siitä hyvin lähtee :)! Ei mitään paineita, rennosti vaan! :)

    • hihhuli91

      Se tulee luonnostaan, älä turhaan mieti miten suutelet :) Ite en ees tajunnu mitä tein, tein kai kaiken niinku piti, koska toinen osapuoli tykkäs tosi paljon siitä.

    • Luomulla

      Ainoa oikea tapa on suudella niinkuin itse haluat. Suuteleminen ei ole suoritus joka tehdään ohjeiden mukaan.

    • anneli#boy#92

      Se on parasta ku suutelee persreikää ja just ku tunkee kielen sinne sisään ni toinen pierasee ja vääntää kunnon ripulit

    • 1+14=15

      Ihan oikeesti te kyselette täällä miten suudellaan, VITTU! Ettekö nyt tajua että periaatteessa kukaan ei tiedä miten suudellaan oikein koska ei kukaan voi suudella oikein koska siihen ei ole mitään helvetin ohjetta siis ihan oikeesti kun suutelet niin suutelet, tuskin kukaan on suudellut ikinä sentilleen ja millilleen samanlailla kuten joku toinen joten ei vittu mä repeen >_

      • kokemusta on

        No haluisiks et joku on nii surkee suutelija et yrittää ns. syödä sun naamaas...ei kauhee kiva


    • 11+14=?

      Periaatteessa komppaan kaikkia aikaisempia, tärkeintä ehkä nimenomaan on tilannetaju. Joskus hellät pusut ja ajan kanssa "työstetyt" kielarit on paikallaan, joskus rajummat otteet, näykkiminen ym. sopii paremmin.

    • :))

      Ihmiset tykkää erilaisista asioista - sama pätee suuteluun. Tilannekin määrittää paljon sitä, miten suudellaan. Poikaystävällä on tapana kiihkeämpien hetkien aikana "näykkiä" huulia ja/tai "imeä" alahuulta ja tykkään mahdottomasti;) Väkisin suuhun tungettu kieli ei tunnu kivalta ja muutenkaan en kielareista suuremmin piittaa. Joskus pieni, hento kosketus on se paras tapa.

      Ei siihen muuta neuvoa ole, kuin et fiilispohjalta! Paras vinkki jonka voin antaa, on se, että nuolaise huulia ennen kuin aiot suudella - kuivat huulet on kaikista inhottavin juttu. Älä kuolaa kaverilta koko naamaa, äläkä ota heti kieltä matkaan. Kyllä se siitä kun hetki sattuu kohdalle!

      • gogogogozeepra

        Itse olin kännissä kun sain ekan suudelmani enkä tajunnut edes ajatella mitään havahduin vaan siihe että hetkonen tässä sitä suudellaan ja ihan luonnostaan meni suutelin molempia huulia vuorotellen ja välillä vähän kieltä ja iha tosta noin vaan vaikken ikinä ollu sitä tehny ja ihan kännissä et no worries :)


      • kokematonpelle
        gogogogozeepra kirjoitti:

        Itse olin kännissä kun sain ekan suudelmani enkä tajunnut edes ajatella mitään havahduin vaan siihe että hetkonen tässä sitä suudellaan ja ihan luonnostaan meni suutelin molempia huulia vuorotellen ja välillä vähän kieltä ja iha tosta noin vaan vaikken ikinä ollu sitä tehny ja ihan kännissä et no worries :)

        Itsekin suutelin kännissä ekan kerran ja pitkä kielisuudelmahan se oli. En kyllä muista yhtään että miten sen hoidin ja kuinka naurettavasti.


    • Erkki:

      Aloittaja, jos oot muija ni voin opettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe