Varkauden Kone vai Laakkonen?

Skota

Laakkonen myy Skodaa ja huoltaa Skodat. Molemmat taitaa olla edullisempaa Laakkosella. Onko kellään ideoita miksi käyttää Varkauden koneen palveluja?

26

3090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trevor Linden

      Koneesta kävin ostamassa uuden Skodan. Paljon parempi tarjous vanhasta kuin
      Laakkosella Jyväskylässä.

    • jari m

      Laakkosen huolto on ainakin erittäin ala-arvoista väntin lähdön jälkeen, ja varaosat on kalliimpia. itse autokaupan puolelta kun menet Röngän juttusille, kauppakin on varmaan miellyttävämpi kuin laakkosen robottien kanssa. itse olen kummastakin ostanut auton uutena ja koneelta sain miellytä'vämpää palvelua ja paremman hinnan 1,5v vanhasta renaultista tossa viimevuonna.

      • omituista1200L

        Kannattaakos noita sokotoja nykyään oikein korjatakin?


    • YAN-

      Ostin taannoin käytetyn auton vaitokaupalla.

      Omistaja haukkui minut kusettajaksi.

      Sen koomin en ole sen putiikin ovea avannut.-

      • YAN-

        Siis koneen


    • Giganen Skoda

      Mieluummin menen Mutaselle Joensuuhun kun Laakkooseen tai Koneeseen

      • octa1

        Laakkosella ei ole tietääkseni muuta, kuin Skoda huolto Varkaudessa.


      • Fabio
        octa1 kirjoitti:

        Laakkosella ei ole tietääkseni muuta, kuin Skoda huolto Varkaudessa.

        Kyllö Laakkonen myy myös Skodaa. Soita ja kysy jos et usko!


      • Meillä Audi, mutta
        Fabio kirjoitti:

        Kyllö Laakkonen myy myös Skodaa. Soita ja kysy jos et usko!

        Laakkosella vieläkin vain huolto ja osat, ainakin Skodan ja Laakkosen itsensä mukaan... Ja Skoda.fi:n mukaan Koneella ei Skodaa enää lainkaan!?


    • löylynlyömä porukkaa

      molemmissa etenkin molemmat pohjolat ja laakkosen kaikki automyyjät,pitäkööt romunsa.

    • tuhnupääs

      laakkoselta tullu tilattua auton osia,vaikka mallin viet niin aina tullu eri osa.

    • SKODA5

      Laakkonen on ykkönen !!!

      • Varkauden Koneen

        pihalla ei enää Skodia eikä Nissaneita, mainoskyltitkin poistettu.Mitähän on tapahtunut?


      • Ja meillä BMW, mutta
        Varkauden Koneen kirjoitti:

        pihalla ei enää Skodia eikä Nissaneita, mainoskyltitkin poistettu.Mitähän on tapahtunut?

        Nettisivut on kuitenkin jätetty entiselleen ilman päivityksiä muuttuneesta tilanteesta. Kertonevat toki asiallisina ihmisinä varmasti huoltoa varatessa, että eivät enää ole Nissanin ja Skodan valtuutettu huolto - jos se joillekin on ratkaisevaa.


    • jij1

      Hallittu alasajo, kannattaa lopettaa ajoissa,niin ei käy kukkaron päälle, ja arvasihan tuon kun poika pistettiin jatkamaan että miten siinä käy, niin ne kulta-ajat ovat ohitse...

      • Antaamennä,kunon...

        Ai se Euroopan omistaja-tyylinen skodakuski? Kampikujalta eteen, vaikka kolmion takaa ja väkisin...


    • huhhuijjaa

      Laakkosella on alaarvoinen palvelu, kun ostat sen ensimmäisen auton, sen jälkeen sinua ei tunneta. Huollon vastaanotto aivan surkea, huollon tasosta en sitten sano mitään.

    • Exvolski

      Kannattaa mennä Kuopioon Miettiselle. Myynti pelaa hyvin ja varsinkin huolto. Takuun aikana ei tarvii tapella vaan viat hoidetaan kuntoon toisinkuin Laakkosella. Aikanaan muutaman volkkarin hankkineena tuli huollatettua laakkosella tai yritettyä huollattaa, mutta useammin tuli huonommassa kunnossa takas kun mitä oli viedessä.

    • tapa ittes

      tapa ittes

    • TurhaLappujaLähettää

      Soittelin tiistaina 6.10.2015 Varkauden Laakkoselle tilatakseni auton korjauksen. Iltapäivälle asti sain ainoastaan maksullisen puhelun ilmoituksen, eikä kukaan vastannut ja puhelu katkesi useasti. Viimein iltapäivällä joku nainen vastasi ja sanoi, että siellä on ruuhkaa ja otti soittopyynnön. Nyt on jo perjantai-ilta, eikä soittoa ole vielä kuulunut. Onkohan "merkkipäivät" pistäneet liikkeen sekaisin? Keväällä lähetin korjausarviopyynnön netin kautta, mutta ei siihenkään ole vielä tullut vastausta. Olen kai turha asiakas, kun olen autonkin sieltä ostanut. Pitäisi olla Opel- merkkihuolto. Ajanko Joensuuhun, vai onko muita päteviä korjaajia?

      • VMÖÄ

        JOO. Tosiaan NISSANIN viirit hävinneet.Muistan vielä Ukko-Pohjolan ajat.Datsun oli valtameri Varkauden seudulla...


    • Anonyymi

      gdpos

    • Anonyymi

      näkkileipä

    • Anonyymi

      kylpylä

    • Anonyymi

      luja

    • Anonyymi

      palliaivo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2061
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1538
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1146
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      952
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      949
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      923
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      898
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      788
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe