järjestelmänvalvoja?

mokoma update

Tänään tuli 18 windows päivitystä. Minulla on asetukset niin, että vain hakee ne mutta ei automaattisesti asenna Tänään siis ilmoitti, että päivityksiä saatavana. Windows Updatesta laitoin hakemaan. Päivitykset kyllä haki ihan hienosti, mutta sitten oli aina vaan, että asennusta valmistellaan. Tajusin, että nyt ei ole oikein. Siinä on palkki, että keskeytä. No sitäpä yritin. Sehän kertoikin, että vain jäerjestelmänvalvoja voi sen keskeyttää. Olen ainoa käyttäjä ja luulin, että minulla on se oikeus. Tehtävien hallinnassa oli että yhtään sovellusta ei ole käynnissä vaikka update juoksi. Sammutin sitten koneen ja avasin uudelleen. Menin Windows Updateen ja siellä vaan valmisteli asennusta. Enpä tiedä oikein mitä tein, monta kertaa kuitenkin käynnistelin uudestaan. Sitten vihoviimein Update ilmoitti, että sinulla 18 tärkeää päivitystä saatavilla. Sen laitoin menemään ja nyt meni oikein. Jäin vain ihmettelemään järjestelmänvalvojaa. Tämä kone asennettiin liikkeessä (eikö kuitenkin Windows jo ollut valmiina). Tässähän piti sitten heti alkuunsa perustaa Microsoft tili. Yritin siinäkin antaa sen ensimmäisen salasanan, joka liikkeesä laitettiin. Ei siinä hotmailtilissä sitä tietenkään hyväksynyt. Olisi kiva tietää vastaisuuden varalle, kuinka sasisin keskeytettyä updaten!

6

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitys ohjeita

Päivitykset on tärkeitä asentaa, varsinkin nyt, kun niitä "bukeja" korjaillaan, joten ei siinä ole harkintaa, mitä asentaa, vaan kaikki päivitykset on tarpeellisia, sillä ei "mikkis" turhia paivityksiä jakele !

Se valikointi on valinnaista joissakin harrastus käyttöjärjestelmissä nimeä mainitsematta, sillä niissä ei suuria vahinkoja tule, vaikka jättääkin "tärkeitä" paivityksiä asentamatta ja kukaan ei ole vastuussa käyttäjän hölmöilystä !!!!!!!!

• Jumissa!

Tuon päivityksen jälkeen mulla ei toimi kone enää kunnolla, mikään ei vastaa tai jos, niin suurella viiveellä. Netin aukeamiseen menee monta minuuttia..
      Miksi?

• tuttu juttu

Varmaan noita windousin ominaisuuksia, uudelleenasennuksella niistä yleensä selviää.

• mokoma update!

Kukaan ei neuvonut miten saan järjestelmänvalvojan oikeudet! Jos joskus taas päivitys menee jumiin, silloin voisin sen edes keskeyttää! Ja yrittää uudelleen!

• yrmeä

Päivitysten jälkeen,Windows 7/64-bit.Internet Explorer 10 lakkasi toimimasta. Ihmettelin sen päivän,ja tein järjetelmän palautuksen. Nyt IE toimi. Koska olen aina tehnyt päivitykset,niin tein ne uudelleen. Ja IE ei sitten taaskaan toimi??? Muut selaimet pelittävät kyllä. Onko muilla esiintynyt tätä? Ja mitähän sille voisi tehdä.? Toisaalta siihen tulee varmasti korjauspäivitys sitten joskus,joten lienee parasta vain odotella. Olisin kylläkin utelias sen suhteen että onko tällaista esiintynyt toisillakin.

• Rami107

Eikö ole hyvä kun mikkimysteeriö ei vastaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe