Järvessä/vedessä

.......

Ootteko kokellu järvessä ja millaista oli? Mitä asentoja käytitte? Kokemuksia vedessä tapahtuvasta seksistä.

15

3872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josku nuorena

      miehenä panin omakotitalon uimaaltaassa eise sen kummempaa ole kun muuallakaan paneminen

    • Herr Lederhose

      Kivaahan se on varsinkin yleisellä rannalla, kun kukaan ei voi tietää, mitä veden alla oikeasti tapahtuu ;) Luontevin asento on sylikkäin, eli mies seisoo pojhassa ja nainen kietoutuu hänen syliinsä.

      Harmi kun vesi vie niin paljon tuntoa pois, että orgasmin saavuttaminen vedessä on aika hankalaa. Toisaalta, eihän se ole pääasia.

    • PAri vuotta sitte...

      Pari vuotta sitten olin rannalla vaihtamassa sellasessa pukukopissa vaatteita kun sinne säntäsi poikaystäväni.Ajateltiin että kun rannalla ei kerran ollu ketään nii että menisimme veteen.
      Menimme aika syvälle veteen,mutta kummiskin että jalat osui pohjaan.
      Poikkikseni laski housut ja hyppäsin hänen syliinsä.
      Panimme siinä jotain viisitoista minuuttia kun päätimme soutaa erääseen pieneen saareen.
      Menimme saareen jolla ei ollut ketään.
      Menin alasti makaamaan pehmeälle nurmelle ja poikaystäväni tuli päälleni.
      Silleen menetin neitsyyteni.
      Ihana kokemus..♥

      • jthnbrvs

        elikkä ihan kiva juttu


    • mnbvds

      Pari kertaa oon ulostanut järvessä. Pikkasen vain kyykistyin, ja tosi helposti plumpsahti ulos sellanen ihan kovahko uloste

      • kerro lisää

        Upposiko pökäle vai jäikö se pinnalle kellumaan?


    • leskimies

      Järvessä lähetyssaarnaaja asennossa.

    • Jagdpanther

      Sylikkäin ja seisaaltaan takaapäin.

    • Anonyymi

      Tyttökaveri oli nousemassa vedestä laiturille tikkaita pitkin takapuoli paljaana näyttäen aulisti pillunsa takaapäin. Vedin hänet takaisin veteen ja työnsin kalun sisään. Työntelin välillä vedessä ja välillä hän veti itseään tikkaista kiinnipitäen hieman ylemmäs ja takamuksen juuri pinnan yläpuolelle. Siinä ruiskin siemenet hänen takamukselleen.

    • Anonyymi

      Laiturin päädys takaapäin. Kunnon litinää ja loisketta, sit laiturin päällä. 48v nainen, ite 18v mies

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Järvessä voi tapahtua.!Vaimoni tytär aina saada minut kiinni vedessä uidessamme.Hän on sellainen nuoren naisen hyvä alku.tissit ei vielä suuruudella erotu.mutta muuten tiukassa uimapuvussa jopa kiihottava näky.pitäisikö antaa tulla ja olla kiinni minussa ja tavallaan vahingossa kietoutua..Luulen että paneminen kiinnostaisi ja kokeilu minun kanssa olisi rauhallinen ja kiva🤔

    • Anonyymi

      On nussittu kirkkaassa vedessä melko syvällä. Vaimo on kevyt kuin höyhen. Ihanaa oli kokea sellainenkin.

    • Anonyymi

      Huom, alasti uitiin. Toiset eivät tienneet kun riisutiin vedessä

    • Anonyymi

      Lasteni äidin kanssa tavattiin leiri olosuhteissa. Vähän pöllyssä alasti uimaan ja tultiin laituri tikkaille. Uin iholle tikkailla ja siitä alkoi hinkkaus. Takaapäin otin ja hyvin pano onnistui, ja äänistä päätellen tuntui hyvin myös kumppanilla. Ehkä olisi kannattanut valita muu kuin liejupoja, vesi loiskui ja vatkautui aika velliksi pohjalta ponnistaessa. Siementä sisään, tosin sillä kertaa tärpännyt. No ei sentään mutapainista tullut mitään tulehduksia tms.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe