7kiloa päivässä

Help me!

Olin upeessa kunnossa ja taas kaikki romahti eilen illalla.
Saanko tuon 7kiloa pois jos sen kerta päivässä onnistuin hankkimaan.
Onko kaikki nestettä ja miten saan sen pois?Neuvoja kaivataan.
Huh!Tänään oon sitten vetänyt suolihuuhtelu-suolaa eikä meinaa tehota ja itkukurkussa puoltuntia vetänyt painonnostoa ja paino ei tipu. Oon niin turvonnut. Paino nyt 65kg/162cm...Neuvoja todella kaipaan.Kiitos!

4

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wgGW

Odota iltaan tai päivän niin kakit ulos tuon 7kg ruokaa mitä olet syönyt. Tai jos ei ole tullut ruuasta niin ihmettelen miten on mahdollista lihota päivässä 7kg. 1kg lihoamiseen tarvitsee 10000-20000 ylimääräistä kaloria per viikko mikä vastaa normaali syömisessä parin viikon ruokia.

• Ale-na
    • 90`- 10 prosenttinen

Fysiologinen mahdottomuus lihoa 7 kiloa päivässä.
      Nestettä kylä saat kerrytettyä merkittävän määrän, mutta se tasaantuu normaalia tietä.
      Yhden painokilon lisäämiseen tarvitset noin 1000 ylimääräistä kaloria päivässä, eli siis noin 7000 kaloria viikko.
      Yhden kerran ahmiminen ei liikauta suuntaan eikä toiseen, muuta kuin siis just nesteen muodossa. Jos siis syöt silloin tällöin "liikaa" et liho etkä laihdu, kroppa säätelee sen itse. Normaalit ihmiset syövät kakkua, pullaa, suklaata, jäätelöä jne silloin tällöin, esim. juhlapäivinä ja säilyttävät norm. painonsa.
      Jos siit syöt tavallista järkevää ruokaa tavallisen järkevän määrän 90% ajasta, voit varsin turvallisesti syödä jotakin hyvää "ylimääräistä" lopusta 10%.

• Joohei100kg/pv

Just tollasia ne kaikki läskit sitte onki... Hohhoijjaa sanonpa vaan et oot tulevaisuufessa sellanen jollet hillitte syömistäs ja ahmit kaiken pakan sisuksiis ja sitten kuvittelet polttavas kaikki kalorit.. Ja siks toiseen et edes ol saanu mujtakun painoa j paino koostuu monista eri asioista. Aamulla käydään vaa'alla koska tällöin ei ole mahdollisuutta että ruoka elimistössä painaisi yhtä paljon kuin päivällä tai illalla. Sama nesteytyksen kanssa.. Naurettavaa tuo sinun vauhkoaminem! :--D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2221
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      881
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe