Olin upeessa kunnossa ja taas kaikki romahti eilen illalla.
Saanko tuon 7kiloa pois jos sen kerta päivässä onnistuin hankkimaan.
Onko kaikki nestettä ja miten saan sen pois?Neuvoja kaivataan.
Huh!Tänään oon sitten vetänyt suolihuuhtelu-suolaa eikä meinaa tehota ja itkukurkussa puoltuntia vetänyt painonnostoa ja paino ei tipu. Oon niin turvonnut. Paino nyt 65kg/162cm...Neuvoja todella kaipaan.Kiitos!
7kiloa päivässä
4
499
Vastaukset
- wgGW
Odota iltaan tai päivän niin kakit ulos tuon 7kg ruokaa mitä olet syönyt. Tai jos ei ole tullut ruuasta niin ihmettelen miten on mahdollista lihota päivässä 7kg. 1kg lihoamiseen tarvitsee 10000-20000 ylimääräistä kaloria per viikko mikä vastaa normaali syömisessä parin viikon ruokia.
- Ale-na
höyhenen ennätys on muistaakseni 17,4 kiloa päivässä, lisää asiasta
http://hoyhen.annylene.net/viewtopic.php?f=14&p=143150 - 90`- 10 prosenttinen
Fysiologinen mahdottomuus lihoa 7 kiloa päivässä.
Nestettä kylä saat kerrytettyä merkittävän määrän, mutta se tasaantuu normaalia tietä.
Yhden painokilon lisäämiseen tarvitset noin 1000 ylimääräistä kaloria päivässä, eli siis noin 7000 kaloria viikko.
Yhden kerran ahmiminen ei liikauta suuntaan eikä toiseen, muuta kuin siis just nesteen muodossa. Jos siis syöt silloin tällöin "liikaa" et liho etkä laihdu, kroppa säätelee sen itse. Normaalit ihmiset syövät kakkua, pullaa, suklaata, jäätelöä jne silloin tällöin, esim. juhlapäivinä ja säilyttävät norm. painonsa.
Jos siit syöt tavallista järkevää ruokaa tavallisen järkevän määrän 90% ajasta, voit varsin turvallisesti syödä jotakin hyvää "ylimääräistä" lopusta 10%. - Joohei100kg/pv
Just tollasia ne kaikki läskit sitte onki... Hohhoijjaa sanonpa vaan et oot tulevaisuufessa sellanen jollet hillitte syömistäs ja ahmit kaiken pakan sisuksiis ja sitten kuvittelet polttavas kaikki kalorit.. Ja siks toiseen et edes ol saanu mujtakun painoa j paino koostuu monista eri asioista. Aamulla käydään vaa'alla koska tällöin ei ole mahdollisuutta että ruoka elimistössä painaisi yhtä paljon kuin päivällä tai illalla. Sama nesteytyksen kanssa.. Naurettavaa tuo sinun vauhkoaminem! :--D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268