7kiloa päivässä

Help me!

Olin upeessa kunnossa ja taas kaikki romahti eilen illalla.
Saanko tuon 7kiloa pois jos sen kerta päivässä onnistuin hankkimaan.
Onko kaikki nestettä ja miten saan sen pois?Neuvoja kaivataan.
Huh!Tänään oon sitten vetänyt suolihuuhtelu-suolaa eikä meinaa tehota ja itkukurkussa puoltuntia vetänyt painonnostoa ja paino ei tipu. Oon niin turvonnut. Paino nyt 65kg/162cm...Neuvoja todella kaipaan.Kiitos!

4

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wgGW

Odota iltaan tai päivän niin kakit ulos tuon 7kg ruokaa mitä olet syönyt. Tai jos ei ole tullut ruuasta niin ihmettelen miten on mahdollista lihota päivässä 7kg. 1kg lihoamiseen tarvitsee 10000-20000 ylimääräistä kaloria per viikko mikä vastaa normaali syömisessä parin viikon ruokia.

• Ale-na
    • 90`- 10 prosenttinen

Fysiologinen mahdottomuus lihoa 7 kiloa päivässä.
      Nestettä kylä saat kerrytettyä merkittävän määrän, mutta se tasaantuu normaalia tietä.
      Yhden painokilon lisäämiseen tarvitset noin 1000 ylimääräistä kaloria päivässä, eli siis noin 7000 kaloria viikko.
      Yhden kerran ahmiminen ei liikauta suuntaan eikä toiseen, muuta kuin siis just nesteen muodossa. Jos siis syöt silloin tällöin "liikaa" et liho etkä laihdu, kroppa säätelee sen itse. Normaalit ihmiset syövät kakkua, pullaa, suklaata, jäätelöä jne silloin tällöin, esim. juhlapäivinä ja säilyttävät norm. painonsa.
      Jos siit syöt tavallista järkevää ruokaa tavallisen järkevän määrän 90% ajasta, voit varsin turvallisesti syödä jotakin hyvää "ylimääräistä" lopusta 10%.

• Joohei100kg/pv

Just tollasia ne kaikki läskit sitte onki... Hohhoijjaa sanonpa vaan et oot tulevaisuufessa sellanen jollet hillitte syömistäs ja ahmit kaiken pakan sisuksiis ja sitten kuvittelet polttavas kaikki kalorit.. Ja siks toiseen et edes ol saanu mujtakun painoa j paino koostuu monista eri asioista. Aamulla käydään vaa'alla koska tällöin ei ole mahdollisuutta että ruoka elimistössä painaisi yhtä paljon kuin päivällä tai illalla. Sama nesteytyksen kanssa.. Naurettavaa tuo sinun vauhkoaminem! :--D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5291
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      146
      1601
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      201
      965
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe