Ristiäislahja?

-kummitäti

Minua pyydettiin ekaa kertaa kummiksi, eli ei ole aikaisempaa kokemusta oikeastaan ollenkaan. Veikkaan, että aika monikin muu kummi tulee ostamaan kummilusikan tmv., eli en ehkä sellaista haluaisi ostaa. Ehdotuksia? Niin ja jos vaikuttaa asiaan, niin lapsi on tyttö.

4

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummeille

Lapselleni kummi osti kummilahjaksi Hopeisen hevossäästölippaan, niitä on monia muitakin ja sekä tytölle, että pojalle. Tuli olo, että hän oli miettinyt pitkään ja ajankanssa mikä tyttärellemme sopisi. Oli todella ihana kummilahja.

• muumimuki 5

Kannattaa ehkä kysyä suoraan, että mitä he toivovat ja onko joku jo varannut tietyn kummilahjan itselleen. Jos kummeja on useita, niin en ainakaan itse haluaisi, että meillä olisi neljä tinakehystä, mutta ei sitten mitään muuta.

Itse ostin kummityttärelle helminauhan. Kannattaa käydä katsomassa jossakin kello- ja kultaliikkeessä, että mitä siellä on tarjolla, sillä tarjolla on kaikenlaista kivaa. Jotkuthan eivät arvosta perinteistä kummilusikkaa lainkaan, vaan ottaisivat tyttövauvalle mielummin vaikka Nominations-rannekkeeseen paloja!

Joskus 70-luvulla ainakin melkein jokainen lapsi sai sellaisen kirjan, johon kirjattiin vauvan kehitystä ensimmäisen vuoden aikana. Sellainenkin voisi olla kiva lahja, jos vanhemmat ovat sen tyyppisiä, että tykkäävät seurata lapsen kasvua ja kehitystä kirjaamalla ylös tapahtumia.

• werso123

Valokuvakehykselle on aina käyttöä, myös nyt digikuvien aikana. En ehkä perinteistä tinakehystä ostaisi, vaan esim.kauniin puisen ja tyylikkään johon lapsen/perheen kuvan voi laittaa ja lapsi voi sen aikuistuaan viedä mukanaan.

• Kummitus

Meille tulee kohta kuudes kummilapsi. En ole lahjasta vielä päättänyt mutta tällä kertaa se on erilainen kuin muille kummilapsille. Aikaisemmille kummilapsille olen ostanut kauniita posliinisia seinäkelloja joihin on maalattu nimi ja lapsen strateegiset mitat, ellei vanhemmat ole esittäneet jotain muita toivomuksia.

Olen nyt päättänyt että tämän kummilapsen jälkeen en ota niitä enempää, tämän kohdalla kummipyyntö tuli ja aika yllätyksenä, suostuin koska on lähisukulainen. Kummilahja on vielä hakusessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe