Ristiäislahja?

-kummitäti

Minua pyydettiin ekaa kertaa kummiksi, eli ei ole aikaisempaa kokemusta oikeastaan ollenkaan. Veikkaan, että aika monikin muu kummi tulee ostamaan kummilusikan tmv., eli en ehkä sellaista haluaisi ostaa. Ehdotuksia? Niin ja jos vaikuttaa asiaan, niin lapsi on tyttö.

4

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummeille

Lapselleni kummi osti kummilahjaksi Hopeisen hevossäästölippaan, niitä on monia muitakin ja sekä tytölle, että pojalle. Tuli olo, että hän oli miettinyt pitkään ja ajankanssa mikä tyttärellemme sopisi. Oli todella ihana kummilahja.

• muumimuki 5

Kannattaa ehkä kysyä suoraan, että mitä he toivovat ja onko joku jo varannut tietyn kummilahjan itselleen. Jos kummeja on useita, niin en ainakaan itse haluaisi, että meillä olisi neljä tinakehystä, mutta ei sitten mitään muuta.

Itse ostin kummityttärelle helminauhan. Kannattaa käydä katsomassa jossakin kello- ja kultaliikkeessä, että mitä siellä on tarjolla, sillä tarjolla on kaikenlaista kivaa. Jotkuthan eivät arvosta perinteistä kummilusikkaa lainkaan, vaan ottaisivat tyttövauvalle mielummin vaikka Nominations-rannekkeeseen paloja!

Joskus 70-luvulla ainakin melkein jokainen lapsi sai sellaisen kirjan, johon kirjattiin vauvan kehitystä ensimmäisen vuoden aikana. Sellainenkin voisi olla kiva lahja, jos vanhemmat ovat sen tyyppisiä, että tykkäävät seurata lapsen kasvua ja kehitystä kirjaamalla ylös tapahtumia.

• werso123

Valokuvakehykselle on aina käyttöä, myös nyt digikuvien aikana. En ehkä perinteistä tinakehystä ostaisi, vaan esim.kauniin puisen ja tyylikkään johon lapsen/perheen kuvan voi laittaa ja lapsi voi sen aikuistuaan viedä mukanaan.

• Kummitus

Meille tulee kohta kuudes kummilapsi. En ole lahjasta vielä päättänyt mutta tällä kertaa se on erilainen kuin muille kummilapsille. Aikaisemmille kummilapsille olen ostanut kauniita posliinisia seinäkelloja joihin on maalattu nimi ja lapsen strateegiset mitat, ellei vanhemmat ole esittäneet jotain muita toivomuksia.

Olen nyt päättänyt että tämän kummilapsen jälkeen en ota niitä enempää, tämän kohdalla kummipyyntö tuli ja aika yllätyksenä, suostuin koska on lähisukulainen. Kummilahja on vielä hakusessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1758
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1187
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe