Ennekuin saitte kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkityksen, väsyittekö fyysisessä rasituksessä helposti, melkein tyhjästä? Olin päivän reissussa, jossa en siis edes urheillut tai tehnyt mitään raskasta ja olen ihan rättipoikki väsynyt.
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja fyysinen rasitus
7
640
Vastaukset
- Vajaa rouva
No kyllä väsyin fyysisessä rasituksessa ja väsyin ylipäänsä muutenkin. Hyvä kun jaksoin joten kuten töissä käydä. Väsymys ja jaksamattomuus ovat kilpirauhasen vajaatoiminnan ihan tyyppioireita.
Kyllä maar,mulla on arvot ihan päin persusta ja oikeaa lääkettä on vaikea saada,vaadin armouria..Useimpina päivinä on ihan tööt,joutuu jopa tsemppaamaan että jaksaa käydä kaupassa,itsellä on vielä älyttömät luukivut päällä ja sydän poukkoilee:/ Onko teillä "aivopieruja" tuntuu että pää ei toimi yhtään,luet vaikka kirjaa niin mikään ei jää päähän,argh.
- Pahimmillaa
piti imuroinnin välilläkii huilata ku ei jaksanu vajaata puolta tuntii yhtämittaa imuroia. Ja sen jälkee pitkällee ku oli iha poikki.
No mä pidin tänään kukosäädintä kädessä ja mietin miten saan siitä dvd toiminnan päälle, enkä saanut - Jatkuva aivosumu. Väsymykseni on sitä luokkaa että huh huh. Jos se siitä johtuu. Siis on olemassa vajis, johon thyroxin ei pure. Saa olla varuillaan.
- patit on
No voi hitto, mikä siihen sitten auttaa? Itseltäni leikattiin kilppari ja struuma oikealta, arvot just ja just rajoilla, enkä syö mitään lääkettä. Väsyttää, kolottaa ja olen aivan bimbo.
- Vajaa rouva
patit on, onko sinulta siis leikattu kilpirauhanen (tai puolikas) pois mutta ei ole annettu reseptiä? Minkälaiset arvot sinulla nyt ovat?
- patit on
On leikattu koko oikean puoleinen kilpirauhanen, vasen jäljellä, siinäkin jo pikkupatti, joten sekin leikattanee jossain vaiheessa. Arvauskeskuslekurin mielestä arvoni olivat sellaiset, ettei lääkitystä tarvita, joskin juuri rajoilla. Kontrolli lokakuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733