O: Stereot Sony xplod cfd-rg880cp

muttaja neiti87

Myydään täysin toimivat ja hyväkuntoiset, vähän käytetetyt stereot , 10kk sitten ostettu Kodin 1:sestä 200 eurolla. Myyn muuton vuoksi pois tämän laitteen. Tässä hieman tietoa: XPlod soittaa musiikkia missä tahansa - kotona tai liikkeellä - USB-liitännän, FM/AM-virittimen, MP3-, CD- ja kasettisoittimen avulla
Mahtavaan tyyliin kuuluu äänitehomittari ja valosynkronointi, jotka tuovat bileisiin vauhtia
USB-toisto ja -tallennus - kuuntele helposti tallennettuja MP3-kappaleita ja tallenna uutta sisältöä MP3-soittimeen tai USB-muistikortille
Kaiuttimien teho on 20 wattia Power Drive Woofer -tilassa (stereo 4 W 4 W, bassokaiutin 12 W)
Tukee useimpia suosittuja äänitiedostomuotoja, mukaan lukien CD-R, CD-RW ja tallennettava USB MP3
Toisto Sony Ericsson -matkapuhelimesta ja tallennus USB-liitännän kautta
Mukana kauko-ohjain
Toimii verkkovirralla tai paristoilla. Eli laite on melkein uudenveroinen ja pyydän tästä nyt 100e. Nouto Järvenpäästä mahdollisimman pian. Ota yhteyttä numeroon, 045-1068949
Hinta: 100e

4

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirvivaara1

      voiko samsung puhelimen yhdistää laitteeseen usb-johdolla

      • omistaaa myös laitteen

        Kyllä voi voit liittää sen suoraan jo 3.5mm johdon kautta joka on laitteessa ja tämän saman johdo ansiosta voit myös kytkeä laitteen tietokoneeseen :)


      • omistaaa myös laitteen

        Kyllä voi voit liittää sen suoraan jo 3.5mm johdon kautta joka on laitteessa ja tämän saman johdo ansiosta voit myös kytkeä laitteen tietokoneeseen :)


    • pk21

      moi,paula kauppinen tässä, minä haluaisin ostaa tuon nuo stereot marraskuussa,kun minulle tulee silloin lisää rahaa. T: paula kauppinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe