No niin, nyt olisi aika tarttua härkää sarvista ja lähteä yksin lomalle.
Erosta on 4-vuotta ja 4-vuoteen en ole ollut Suomen rajojen ulkopuolella.
Helsingin kaikki yökerhot on koluttu läpi jo monta kertaa, eli mikään kotihiiri en ole.
Ikää on 35-vuotta ja mieli tekee nyt revitellä ja nauttia sinkkukesästä.
Missä päin Eurooppaa on hyviä bailukaupunkeja, joissa olisi myös kulttuuria ja nähtävää?
Olen siis mieshenkilö, eikä budjetti ole ongelma.
Yksin lomamatkalle Eurooppaan.
7
241
Vastaukset
- Siru the grownup
Tällä hetkellä Euroopassa on lama, joten bailukulttuuri on monissa paikoissa aika vaisua. Saksassa on enemmän biletyselämää kuin muualla. Biletystä ja kulttuuria tarjovista paikoista Berliini on hyvä vaikka ei sekään kyllä aivan entisessä iskussa.
Perinteiset bailupaikat, Kyproksen Agia Napa ja Ibiza toimivat, mutta eivät kyllä mitään kulttuuria tarjoa, ellet sellaiseksi suostu laskemaan esim. Napan Flintstones-baaria, jossa voit tavata esim. Retu Kivisen ja Tahvo Sorasen sekä Sirun :-)- victorri
Berliini kuulostaa hyvältä.
Missä siellä on hyviä clubeja?
- Siru the grownup
Kreutzbergin-Friedrichsheinin alueella on paljon klubeja. Club der Visionaere on hyvä, ja Magnet Club myös.
Itse kyllä ajattelin lähteä Napaan Flintstonesia kohti, harmi ettei tavata mutta kaikkea ei voi. Pidä hauskaa Berliinissä.- Victorri
Kerro vähän itsestäsi :)
- Siru the grownup
Victorri kirjoitti:
Kerro vähän itsestäsi :)
Ihan pikku flirttinä heitin että harmi ettei tavata. Kyllä meilläkin varmaan jutustelu kulkisi tosi hyvin, mutta ei nyt muuta olisi tarjollakaan. Tosielämässä olen varattu pienen lapsen äiti ja vaimo. Ennen tuli biletettyä sinkkuna, nykyään oman ukkokullan kanssa. Mutta vilpittömästi sinulle kaikkea hyvää. Toivottavasti tapaat hauskoja ihmisiä clubeilla!
- Lontoon kissa
Lontoo on aivan loistomesta bailaamiseen. Paljon klubeja ja kulttuuria myös. Britit on ihan kaheleita juomaan ja sählää hauskasti. Lontoon kieltä ymärtää paremmin kuin Berliiniä.
- kökkölö
Oletko koskaan ollut Barcelonassa?
iso kaupunki ja meren rannassa...paljon bileitä ja kulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762145
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381493Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252855Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20812Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58733Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis204693