Alahovi

hu huh

Ollaan nyt muutaman kerran käyty alahovin viinitilalla tuttavien juhlissa. Ei voi muuta sanoa kuin, että ei todellakaan suositella paikkaa juhlienpitopaikaksi. Ruoka on loppunut kesken molemmissa juhlissa ja emäntä on humalassa!
Aivan järkyttävää että toisten ihmisten juhlissa henkilökuntakin on päissään.
Ei taida nykypäivänä mitään rajaa olla...

20

3218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienissä päissään

Tiedän syynkin minkä takia: Ei ne selvinpäin jaksa kaikenmaailman kermaperseitä kuunnella päivästä toiseen." Minä haluan sitä minä haluan tätä..meidän ville petterille tuli paha mieli kun hänen lempi jäätelönsä oli loppu..kyllä täällä on hidas palvelu..ruoka on kylmää pihvi on raakaa..blaa blaa blaa"

• satusepppä

Kyllä se kuule pitää asiakaspalvelussa asiakkaan toiveet täyttää, siitähän sitä maksetaan.
        Muuten on pian ex yrittäjä. Ehkä ko.firma ei tarvi rahaa ja asiakkaita, jos harrastustoimintana pyörittävät firmaa? Yrittäjä jonka pitää elää yrityksellään kyllä panostaa asiakaspalveluun.

• näin on

sitähän se ala on jos kerta syy on siinä. alanvaihto voisi olla paikallaan jos asiakaspalvelu on tuota tasoa.

• bailabailaballerina

Sinulle "hu huh" !
      Sehän on vain pelkkää mainosta, jos Alahovin emäntä on päissään. Tietääkseni on kyseessä viinitila. Kaiken päivää kun joutuu viinejä maistelemaan, niin johan se olisi ikävää jos ei edes näkyis, tuntuis missään.
      No, leikki sikseen.
      On tietenkin ikävää, jos safkat loppuu kesken. Itsekin olen tuon joutunut joissain bileissä kokemaan. Jos se on vielä jokakertaista niin sitä huolestuttavampaa.
      Tuosta päissään olemisesta en niinkään menisi sanomaan. Jotkut kun ovat vaan syntymäpäissään ihan ilman alkoholiakin. Vai otitko lukemat ihan alkometrillä? Jos et ottanut niin varo hieman juttujasi. Toisen loukkaaminen ja perättömien levittely siinä tarkoituksessa voi saattaa oikeuteen ja rangaistukseen noista skeidan puhumisista.

• ei koskaan enää

Kävin tänä kesänä ensimmäisen kerran ja myös viimeisen -ko.viinitilalla. En todellakaan voi suositella tätä paikkaa kenellekkään. Heti alueelle tultaessa vastaan tulee kamalan rumat eläinten häkit ja karsinat, oli jokunen haiseva sika heti ensimmäisessä aitauksessa, sääliksi kävi riikinkukkoja ahtaassa sekavassa ahtaassa häkissä. Metsässä on hujan hajan rautaromuja, polttoainesäiliö nököttää alueelle menevän tien reunassa jne. Viinikauppa on naurettavan ankea, ei mitään erikoista ostopäätöstä tukevaa - ulkona vihreät muovituolit. Huh huh -onko tämä oikeasti kuopiolaista turistien houkuttelevaa tarjontaa. Epäilen.

• jotain rajaa

no kermaperseillä on mennyt arvojärjestys nurinpäin.
      Valitetaan ja nipotetaan pikkuasioista ja luullaan olevansa kuninkaita.
      Hei, asiakaspalvelijatkin ovat ihmisiä, heillä on huolia niinkuin muillakin ihmisillä. ja heillä on huonot päivänsä niinkuin muillakin ihmisillä.
      huolet näkyvät joskus naamassa, ja sille ei voi ihminen mitään.

millähän ne kermaperseet ovat ne rahansa saaneet, kun ei muka tuhlata huonoon asiakaspalveluun?
      ovatko he itse rahansa arvoisia?

itseäni ei haittaa, vaikka tie Alahoville olis katettu rytökasoilla. se olisi vain eksoottista ja erikoista.

• hyi hti..

Aivan uskomaton asenne. Kun asiakas haluaa jotain, hän myös maksaa siitä. Sitä muualla maailmalla kutsutaan bisnekseksi. Täällä asiat taitavat olla toisin.

• kaikki ihmisiä

sulla on uskomaton asenne.
      jos asiakaspalvelijalla on huono päivä ,eikä hän muista, että on syntynyt sinua varten, niin tuomitset hänet kadotukseen.
      "vaihtakoon alaa" on yleisin kehoitus. vaihdappa itse alaa, kun se on niin helppoa, varsinkin tämän päivän Suomessa, jossa siivoojaksikin vaaditaan 2-3 vuoden koulutus.

• aäöölfkngv

On valitettavan yleistä, että kuopiolainen pienyrittäjä pettää/huijaa.

Taas kun ostin mansikkalaatikon lähituottajalta ( Tänään Poimittua) olikin
        pinnassa muutamia kymmeniä hyviä mansikoita ja lähes kaikki loppu olikin mätää paskaa.
        Kiitos pienyrittäjä.

• mansikanpoimija.

Harva yrittäjä huijaa tahallaan. Hän tietää kyllä, että toista kertaa ei voi huijata.
      Sinäkään et varmaan enää osta ko. tuottajalta. Erittäin lyhytnäköistä tältä yrittäjältä ,että tahallaan sumuttaisi asiakasta.
      Sitä paitsi onhan ne mansikat voinut painua moskaksi siellä alla, jos laatikko on ollut kauan myymättä.

• :-D:-D<3:-/

Joo varmaan uskon :D:D:D

Jos noin olis käyny olitsit käyny hakee rahat takas tai olisit kirjoittanu lehteen asiasta jotta huijariyritys saataisi julkisuuteen ja estettyä ettei muut joudu huijatuksi. Et tehty näin?? Et koska viestisi on paskaaa :D:D:D:D

• aahkk

Jos asiakas ostaa palveluita, kuten tältä viinitilalta ja maksaa siitä niin pitää homman toimia. Olipa yrittäjällä huono tai hyvä päivä! Jos ruoka loppuu juhlissa kesken ja henkilökunta ei hoida sovittuja hommiaan ei vika ole asiakkaassa. Mutta itsepähän he aiheuttavat sillä sen ettei siellä kohta ole niitä maksavia asiakkaita joilla heidän yritys elää.

• syntipukki1

onpas se tarkkaa.
        onko oma rahan saantisi yhtä tarkan alla?
        taitaa rahaa tulla ovista ja ikkunoista, eikä aina muista, että mistä kaikkialta (lomarahat, lomapalkat, lisät yms.).

• Viinuri9

Alahovin viini on sellasta kuraa, että keskeneräinen vesikiljunkin, raakana juotuna aiheuttaa pienemmän ripulin.
      Kilju on vieläpä parempaa ja hedelmällisempää.

• winehouse1

käytiin viikko sitten alahovin viinitilalla ja emäntä oli kännissä kuin ankka. Ei pystynyt edes kassakonetta käyttämään enää...minäkin olen sellainen kermaperse että odotan sentään jonkinsorttista palvelua. Säälitti isäntä jota hävetti silminnähden akkansa toilailu ja pyyteli anteeksi...

• Alkomahooli

No voi hurja. Ei kovin hyvä käyntikortti yritykselle ainakaan. Moneen vuoteen en itse ole paikassa käynyt, tuskinpa kannataakaan...

• Kesääodotellen

Rupesin katselemaan Alahovin kotisivuja tulevan kesän aikatauluja etsiskellessäni ja huomasin tämän keskustelupalstan. Aivan hämentyneenä näitä viestejä luin. Olen viime vuosina käynyt kymmeniä kertoja Alahovissa ja olen ollut erittäin tyytyväinen oikeastaan aivan kaikkeen. Paikka on ihastuttava ja isäntäväki on erityisen ystävällistä. Veneellä sinne on helppo tulla ja koska asun kesät Vaajasalossa, piipahdamme Alahovissä välillä polkupyörällä tai autollakin. Lapset ovat voineet käydä ihastelemassa eläimiä ja me aikuiset nauttia tilkan juomaa jne. "Beatles-illat" ovat olleet erityisen onnistuneita ja jopa ulkomaalaiset ystävämme kyselevät juhlatapahtumien ajankohtia, kun suunnittelevat Vaajasaloon mökillemme tulemista. Olen ollut muutamia kertoja isommissakin juhlissa Alahovissa ja niistäkin kokemukset ovat erittäin hyviä. Harmi, että jollakin toisella on noin erilainen kuva paikasta.

Sää on tietysti olennainen tekijä tuollaisessa paikassa, joka on osa ympäröivää luontoa. Lähellä asuavana on niin helppo valita aurinkoinen päivä Alahovin reissua varten. Mutta pärjäähän siellä tietysti huonollakin kelillä, mutta ilman muuta aurinkoinen päivä parantaa kokemusta.

• mhk

mitähän kateellisten panettelua tämä on?monta vuotta ja monta kertaa kesässä olen ollut asiakkaana mut kertaakaan en rouvaa ole kännissä nähnyt!savolaiset,itsekin kuopiolainen,ei taida ymmärtää välitöntä ja ystävällistä palvelua!pitäs pönöttää naama jäykkänä ja ladella kuluneita fraaseja.suosittelen alahovia kaikille jotka on nähnyt muutakin kuin kuopion vihreän kortin paikat!

• totuuden takana

Kaikkeahan ei tarvitse uskoa mitä lukee varsinkin täältä Suomelta !!

• osaaottava

Rouvasta taitaa olla juttua nyt syyskuun Eeva-lehdessä. Lukekaa ja pähkäilkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe