grilli

tuuleton

käytiin iin grillissä syömässä kärkkäistä vastapäätä tilasimme ruuan ja kun se tuotiin niin ei ollut se mitä tilattiin kävin sanomassa että tämä ei ollut mitä tilasin niin vastattiin että minulla lukee näin ei auttanut kuin sanoa vaan että ei pidä paikkaansa mutta antaa olla eipä tartte enää käydä siinä paikassa syömässä kun eivät tuo sitä mitä tilaa kokkikin oli kuin myrkyn niellyt ja toinen yliystävällinen

40

7208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iimanni

      Olen käynyt siellä kahesti: ensimmäisen ja viimeisen kerran! Surkeaa pöperöä. Iin keskustan grillissä, siis siinä torin laidasa, on palijo paremmat safkat!

    • osuskio

      mä olen käynyt silloin tällöin ja aina olen saanut sitä, mitä olen tilannut ja muutenkin olen ollut tosi tyytyväinen paikkaan.

      • PELKKÄÄ PLUSSAA

        POSITIIVISET PALAUTTEET TÄLTÄKIN SUUNNALTA. AINA OHIKULKUMATKALLA LAPPIIN MENNESSÄ JA PALUUMATKALLA, POIKKEAMME PERHEINEMME KYSEISELLÄ GRILLILLÄ.


      • 11+15
        PELKKÄÄ PLUSSAA kirjoitti:

        POSITIIVISET PALAUTTEET TÄLTÄKIN SUUNNALTA. AINA OHIKULKUMATKALLA LAPPIIN MENNESSÄ JA PALUUMATKALLA, POIKKEAMME PERHEINEMME KYSEISELLÄ GRILLILLÄ.

        Henkilökunta vai omistajako kehuu itseään?


      • PELKKÄÄ PLUSSAA
        11+15 kirjoitti:

        Henkilökunta vai omistajako kehuu itseään?

        EN OLE HENKILÖKUNTAA ENKÄ OMISTAJA.


    • Vitun kalanaamat!

      Eikö ne Iissä opeta kirjoittamaan?

      • ideaton iiläinen

        Täällä on paskat koulut


      • Idiootti Iiläinen
        ideaton iiläinen kirjoitti:

        Täällä on paskat koulut

        Mitenkähän on mahdollista, että Mosambikista ja Keniasta tulee ihan yliopistotason proffessoreita ja tohtoreita( ei tietenkään kaikki kansalaiset kyseisistä maista), vaikka alakoulut on savimajoja pääosin . Mutta Iistä ei kovin montaa Proffaa tai Tohtoria ole lähtöisin( siis jos vertaa koulujen olosuhteisiin eri maissa). Olisikohan raaka-aine ( tässä tapauksessa oppilaat) kauttaaltaan huonoa. Omat lapset ovat oppineet kirjoittamaan vaikka ( Iissä paskoissa kouluissa opiskelleet) itsellä onkin kirjoitusvirheitä aina, mutta valittamaan eivät vielä ole oppineet. Onneksi.


      • Anonyymi
        ideaton iiläinen kirjoitti:

        Täällä on paskat koulut

        Voi olla vika sisäsiittoisissa oppilaissakin.


    • Syöminen on kivaa

      Isot ja maittavat ateriat on mun mielestä. Ainiin ja pitäää vissiin vielä erikseen mainita, etten kuulu henkilökuntaan saati omistajiin vaikka kehuinkin.

    • ideaton iiläinen

      vieläkö se on pystyssä? XD Kävin siellä useinkin mutta kun kärkkäinen tuli se unohtu kokonaan ja kävin torilla tai kärkkäisellä jos halusin pikaruokaa. Eikai sen ruuissa mitään moittimista ollut mutta taitaa se haminan grilli olla parempi.

    • Iiläinen Idiootti

      Itse kalansilmäisenä, kirjoitustaidottomana ja idioottina Iiläisenä jo kauan paikkakunnalla asuneena ja kauan Iiläisillä grilleillä asiakkaana olleena( vielä siis aika läskikin) voin kommentoida, että tämänhetkisistä grilliruokaa myyvistä yrityksistä Iissä( mukaan lukien Kuivaniemen taajaman vastaavat paikat) ns- nelosgrilli sijoittuu kärkipäähän. Vuosi sitten Olhavan Grilli oli myös kärjessä, mutta enää ei, koska lopetti toimintansa. Hamina Grilli on hyvä ja kamppailee siis kärkipaikasta Nelosen kanssa. Nelos Grillin paikallahan on ollut laskujeni mukaan jo ainakin viisi yrittäjää ja ennen pysyvää rakennuskompleksia asuntovaunu grillistä( joka on muuten nykyisen nelosgrillin takana) myi 1980 alusta pari kolme yrittäjää. Aluksi asuntovaunugrilli sijaitsi noin sata metriä pohjoisempaan suuntaan ja jossa sijaitsi aikanaan 1970-luvulla kioski( sieltä sai muuten alkuperäisiä ISOJA merkkareita) Tämän kioskin omistajan tunsin ja hän on tosi asiakaspalveluhenkinen.Terveisiä vaan vanhemmalle rouvalle ja Kiitos menneistä ajoista. Kaikkien Grillimyyjien( ympäri Suomen) kanssa olen tullut toimeen ja tilaukseni olen saanut kohdilleen, vaikka aina en ole ollut edes selvinpäin( siis että Juoppokin vielä). Mielelläni käyn maailmalla seikkaillessani pienissä kejuihin kuulumattomissa grilleissä, Mäkkärit, Heset ja Kärrollsit kierrän kaukaa!

      • ideaton iiläinen

        Kiitos hyvästä tekstistä! :) Kiinnostii paljon 1990 -luvun lopulla syntynyttä. Alkuperäisiä merkkareita olis kiva maistaa.


      • ex-iiläinen

        penikkana käytiin useinkin tuolla grillillä. parikymmentä vuotta sitten muutettiin etelän suuntaan. välillä kotiseudulla käydessä tulee joka kerta poikettua syömässä kunnon mätöt nelosgrillillä.


    • Haukiputaan sutturat

      On tullu jo vuosikausia aina sillon tällöin lähdettyä täältä Haukiputaan eteläpuolelta käymään ihan vartavasten ajelemassa ja syömässä Iin nelosgrillillä mm. alueen parhaita hampurilaisia. Aina olemme saaneet sitä mitä oleme tilanneet ja hyvinki normi-ystävällistä palvelua, että ei ole kyllä valittamista.
      Tuleekin mieleen, että tässä on aloittajalla tarkoitus ihan vaan mustamaalata kyseistä grilliä ja sen ruokia ja henkilökuntaa. Eli ei menny nyt ihan läpi tämä juttu. Hauskaa kesää vaan kaikille, jopa keskustelun aloittajalle.

    • erterewr

      Jos vaihtasivat joskus rasvat keittimeen, niin kävisin useammin...

    • mävaan

      Surkeet annoskoot sekä hirviät hinnat! T:IIläinen Rekkakuski...

    • Täti Moonika

      Ruoka on hyvää mutta palvelu täysin peestä, ei osata olla asiakasystävällisiä!

    • Megane Twingo

      Vieläkö Haminan grillistä saa Renua?

      • ja hyvää on

        saa tietenki


      • milloinperusti
        ja hyvää on kirjoitti:

        saa tietenki

        eikö nelosgrillin perustanut haukiputaalainen nuorimies
        nimenkin tiedän mutten laita.
        asui myös martissa eng
        kävin pikkukopista monesti 80 luvulla


    • 3+9

      Onko kyseinen grilli lopettanut?

      • Praavan ukko

        Lopetti jo joskus viime keväänä.


      • Iiläinen Idiootti
        Praavan ukko kirjoitti:

        Lopetti jo joskus viime keväänä.

        Niin lopetti. Olin viimeisimpiä, joka ehti nauttimaan siiderit ja hampurilaiset viime kesänä. Mutta nythän kuuluu kummia; Nelos-Grillin ikkunat on peitetty, remonttimiehet sisällä puuhaa ja lehdessä oli ilmoitus, että "uusi Nelonen" aloittaa toimintansa lähiaikoina. Toivotaan, että uusi yrittäjä pärjää kovassa kilpailutilanteessa ja vaatimattmien vuokraehtojen täyttämisessä. niin ja pittäähän sitä jäähä jotakin leivän päällekkin.


      • jatkuvasti ohikulkeva
        Iiläinen Idiootti kirjoitti:

        Niin lopetti. Olin viimeisimpiä, joka ehti nauttimaan siiderit ja hampurilaiset viime kesänä. Mutta nythän kuuluu kummia; Nelos-Grillin ikkunat on peitetty, remonttimiehet sisällä puuhaa ja lehdessä oli ilmoitus, että "uusi Nelonen" aloittaa toimintansa lähiaikoina. Toivotaan, että uusi yrittäjä pärjää kovassa kilpailutilanteessa ja vaatimattmien vuokraehtojen täyttämisessä. niin ja pittäähän sitä jäähä jotakin leivän päällekkin.

        Onko tarkempaa ajan kohtaa tiedossa?? Ittekin huomasin tien vieressä kyltin jossa oli et avataan pian.


      • kake1
        jatkuvasti ohikulkeva kirjoitti:

        Onko tarkempaa ajan kohtaa tiedossa?? Ittekin huomasin tien vieressä kyltin jossa oli et avataan pian.

        Se on jo avattu ja nettisivutkin on http://www.nelosgrilli.com/, mutta kyltti yhä pystyssä :D


    • mooooonika

      plussat täytyy antaa:) tosi hyvä nyt:)

    • alanmies

      oon käyny ja en käy enää ku mulla on eri käsitys kokolihapihvistä ku tällä grillin pitäjällä

      • sonttipeini

        Joo se on ihan jauhelihapihvi johon on sotkettu kaikki paskat sekaisin. Ilmeisesti kananmunasta lähtien joka ei todellakaan kuulu pihviin jos kunnon pihviä tehdään.


      • Gordon_Ramses_1

        Jaa,että ihan eri pihvit pitäis olla. Ja koostumuskin on tiedossa; ei saa sisältää paskaa??
        Oiskohan semmonen juttu, että Nelos-Grillin kävijät eivät ole kauempana hampurilaisia käyneetkään nauttimassa!

        http://nyt.fi/a1305932261398

        Kun tuo trendi eli nykysuuntaus juurikin suosii tommosia tikulla kiinni laitettuja hampurilaisia , joissa jauhelihapihvi duunataan naudan jauhelihasta ja kulloisistakin mausteista sekä jätetään, " Yllätys, Yllätys", puoliraa´aksi elikkä punertavaksi. Mutta liittyhän siihen joitain riskejä:

        http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Puolikypsä jauhelihapihvi on kehotusten vastainen/a1437969346673?src=haku&ref=arkisto/

        Valintatlosta, LIDL:stä ja HESESTÄ saapi ihan mahottoman maukkaita eines hampurilaisia. Ei muuta ku kaikki iiläiset joukolla ostamaan noita hyviä ja maukaspihvillisiä purilaisia.
        PS. Maistakaapa LIDL:n pakastealtaasta " Inferno"-merkkistä pakastepizzaa. Maukasta!


      • tuulellinen

        Pihvi maistuu pirusti pippurille mutta täytyyhän se huonon lihan maku peittää. Käytiin viimeviikolla siellä burgerilla ja oli niin huono pihvi ku voipi ikinä olla. Haettiin sitte eilen Nenoselta ruuat ja en oo ikkäissäni parempaa burgeria saanu


      • juukkariha

        Nenosella on laatulihaa ja sen huomaa siitä ettei sitä peitellä millään pullamössösämpylällä ja järkyttävällä pippurin määrällä.


      • kerrankokeillut

        Oikeassa olet nenosen laadusta. Oli hyvää. Nelosgrillillä oli myös ihan hyvät, mutta on se vaan kallis jos kerros ateriana ottaa. Maksoi 12.90 ateriana, minusta ei ihan kohtaa hinta ja laatu. Tämä tietenkin perseaukisen duunarin silmin.


    • Lehtori_Broström

      Valitettavasti en voinut olla puuttumatta tähän
      keskusteluun, kun luin aloittajan tekstin.
      Teksti alkaa näin: "käytiin iin grillissä syömässä".
      Ensiksikin, jos aloittaja ei tätä vielä tiedä, niin lauseet
      aloitetaan AINA isolla kirjaimella. Toiseksi, paikkakuntien
      nimet aloitetaan myös isolla kirjaimella. Kolmanneksi,
      se on "grillillä", ei "grillissä".

      • TNT_MAN

        Jaa, että Lehtorille on tärkeämpää kielioppi, kuin maistuvat purilaiset.
        Jos tilanne olisi tämmöinen: Olet menossa sisälle taloon, jossa on räjähdysvaara.
        Talon ovessa on paperilappu, jossa lukee : "varo. räjähdys vaara."
        Ajattelet, että: Onpas niin väärin kirjoitettu, että tuota ei usko Erkkikään. Minä kyllä menen sisälle. KAPOUWWWWW!!!!!!
        No, annetaan anteeksi Lehtorille ja palkinnoksi LP-levyjä vino pino!


      • VihainenLehtoriBroström

        Hei, minähän tunnen sinut! Taidat olla entinen oppilaani.
        Ja epäilen vahvasti, että olet se sama kiusankappale joka
        70-luvulla oli laittanut opettajienhuoneen oveen lapun
        jossa luki "varo.räjähdys vaara". Vieläkö ihmettelet miksi
        jouduin pitkälle sairaslomalle ja käteni ja jalkani korvattiin
        apinan käsillä ja jaloilla?! Vaadin että tapaamme vielä joskus
        ja saan antaa sinulle kunnon opetuksen.


      • TNT_MAN

        Kuulkaapas nyt Lehtori! Ensinnäkin, minä EN ollut teidän oppilaanne 70-luvulla ja toiseksi; vaikka olisinkin, niin minua EI voi yksin siitä opettajainhuoneen räjähdyksestä syyttää! Monet asiat vaikuttivat tuohon kohtalokkaaseen tapahtumaan. Sitä paitsi, kuulin, että olitte saaneet mainetta ja julkisuutta maailmalla juurikin näiden ihmisapinaraajojen takia. En mielelläni suostu tapaamaan itselleni outoja ihmisiä, kuten te Lehtori, ehkä minulle olette. Toisaalta olen valmis tähän tapaamiseen , mikäli se antaa teille mielenrauhan. Opetuksesta en olisi niinkään varma, sillä minulla oli jo koulussa oppimishäriöitä ja lugihäriötä.


    • Anonyymi

      Tässä paikassa porilainen ihan syvältä. Ruoka kylmää. Ei jatkoon. Hyvä grilli pilattu

    • Anonyymi

      Iin grilliksi yleensä mielletään Iin keskustassa, torin laidalla sijaitseva Haminan grilli. Asioimanne grilli on nimeltään Nelosgrilli. HAMINAN grillin annokset ovat järkiään jumalten ruokaa, varsinkin kokolihahampurilainen, jolle ainakaan itse en ole löytänyt Suomesta vertaistaan. Nelosgrilli taasen ei ole koskaan ollut perus kylägrilliä kummoisempi. Jotenka, Iissä asioiville grilliruoan ystäville vinkiksi; Haminan grilli ja kokolihahampurilainen.

    • Anonyymi

      Huhujen mukaan Tapsa K. avaisi grillin uudestaan! Nimeksi tulee Tapsburger.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe