jos satut voittamaan jotain ja vaihdat peliä, konetta jne. kas kummaa huomaat pian että olet 'hävinnyt' voitot takaisin. Jos taas häippäset ulos mukanasi muutama voittokymppi ja ilmaannut uudelleen kokeilemaan pelionneasi. Huomaat että et voita yhtään mitään, edes pientä voittoa kunnes olet hävinnyt vähintään aiemmin kotouttamasi kympit. Sekin on huomattu että jos kotouttamistasi voitosta on vielä jotain jäljellä ja pelaat, pelit saattavat antaakin boonuspelejä mutta kas kummaa voitot onkin muutaman sentin luokkaa tai ei yhtikäs mitään.
Lieneekö kyseessä jonkinlainen automaattinen pelaajatunnistus koneissa tms. pelialueella eli tasantarkkaan tiedetään paljollako pelaat, paljonko pelaat jne. Liekö asetettu yksittäisille pelaajille myös pal.prosentit pärstäkertoimen mukaan vai toimiiko kasinon kätköissä joukko 'onnettaria' nappeja painamassa tekniikan avituksella.
Vuosittain sadat pelaajat ottavat porttikiellon kasinolle ja muihin RAYn pelaamoihin. Miksiköhän? Onko kokemuksia?
Hesan kasinon voitot...0%
8
104
Vastaukset
No ei tienkään pitkässä juoksussa jää voitolle, koska palauttavat alle 100%. Pitäähän se nyt tajuta, että pelikoneet ottaa enemmän kuin antaa. Ei niitä muuten olisi. Minkään pärstäkertoimen mukaan voittoja ei kuitenkaan jaeta. Harvinainen jackpot voittajat rahoittavat myös toiset pelaajat joten palautusprosentti ei ole kaikilla sama.
- poitsulle
todellisuudessa pal.prosentti on 0% ja sen lisäksi ns. häviöprosentti on luokkaa 100%. Mietipä näitä totuuksia poika.
- Myötähävettää
poitsulle kirjoitti:
todellisuudessa pal.prosentti on 0% ja sen lisäksi ns. häviöprosentti on luokkaa 100%. Mietipä näitä totuuksia poika.
Totta kai on, jos olet niin torspo ettet lopeta kun olet voitolla ja jatkat pelaamista kunnes olet hävinnyt 100%. Mietipä tätä totuutta poika.
Mietipä sinä näitä. 0% palauttava peli olisi sellainen josta ei koskaan voita yhtään mitään. Ei ikinä voiton voittoa. Kaikilla alle 100 % palauttavilla peleillä saa toki myös häviämään kaikki rahansa. Jos kierrättää voittoja monta kertaa. harvoin kukaan koksaan pelaa niin, että sijoittaa peliin 100 euroa ja lopettaa kun voitoissa on 95 euroa. Alle 100%:n peleillä voi välillä olla voitollakin, mutta tarpeeksi kauan pelatessa ja voittoja kierrättessä on 0€ kädessä.
- jääääää
..."harvoin kukaan koksaan pelaa niin, että sijoittaa peliin 100 euroa ja lopettaa kun voitoissa on 95 euroa."...
päinvastoin...on nähty joidenkin saavan jopa tuhansia euroja satasen peleissä....
Niin joku saakin, mutta sitten joku toinen rahoitaa ne. Casinopeleissä on erittäin suuri varianssi. Yksittäisen pelaajan palatusprosenttiin tarvitaan miljoonia peli kierroksia.
- voitto toisten häviö
Tarkoitat ettei kasinon ovesta kannata astua sisään jos ei plakkarissa ole vähintään miljoonaa euroa? Joku nainen oli puhaltanut yli 4 miljoonaa euroa jostain ja hävinnyt ne kai kasinolla. Olet kai oikeassa?
- faktaa pukkaa
Kasinoilta ei voi voittaa yhtään mitään muuten kuin tilapäisesti. Kasinot kynivät kaiken voittamasi ja lisää takaisin joten pelaaminen ei todellakaan kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437