Eli kumpi on parempi star wars ep I II III IV V VI
Vai clone wars tv sarja? Omasta mielestä clone wars, koska SW:ssä on hyviä ep 1 2 3 ja ihan kuraa 4 5 6! Clone wars on kokonaisuudessa hyvä.
Ja vielä se että miksi ihmiset tykkää enemmän ep 4-6 kun 1-3 kun uudessa trilogiassa on enemmän miekka taistelua ja paljon jedejä mun lempi paikka eli jeditemppeli. Vastauksia näihin kahteen kysymykseen.
Star wars vs clone wars uusi vs vanha
2
230
Vastaukset 2
- siksi että
Pidän vanhoista enemmän, yltiöpäinen digi maailma on tylsän näköinen ja sitä löytyy joka paikasta, vanhat olivat enemmän aitoja elokuvia elokuvan merkityksessä. Ei se toiminta vaan kerronta ja uudet tungettiin täyteen tavaraa joka johti tarinan halpenemiseen.
- Veteranfan
Veteraanifanille kelpaa kaikki Star Wars leffat ja TV-sarjat.
Näistä uuden ja vanhan trilogian eroavaisuuksista voidaan kinastella ikuisesti.
Mutta tosiasia on se,että näiden uusien elokuvien tv-sarjojen ansiosta Star Wars-universiumi laajenee koko ajan.Mikä on mielestäni se tärkein asia,eli Star Wars tulee jatkumaan ikuisesti.
En välitä kritisoida digitaalista Star Wars formaattia,koska digitaalisia lasten animaatioitakaan ei kritisoida niiden digitaalisuuden takia.Eihän uutta Star Wars materiaalia saada aikaiseksi ilman uutta tekniikkaa,vai pitäisikö kaikki tehdä "Muppet-hahmoilla" överiksi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568