Olen kuullut useammalta tutulta että he ovat huomanneet kuinka mun ja yhden naisen välillä on todella hyvä kemia ja että he voivat kuulemma selvästi nähdä meidän pitävän toisistamme.
Olin vähän yllättynyt, sillä meillä ei edes ole ollut mitään varsinaista säätöä, enkä olisi todellakaan uskonut että juttelumme näyttää muiden silmiin selvältä flirttailulta. Pidän kyllä kyseisestä naisesta, mutta tuntuu silti oudolta kun useampi tyyppi on erikseen kysynyt että onko meillä joku juttu meneillään kun välillämme on niin hyvä kemia.
Miten on, huomaako sen helposti ulkopuolelta jos kahdella ihmisellä synkkaa? Kannattaako mun luottaa muilta saamiini kommentteihin? Olen kuullut mm. yhdeltä toiseta naiselta että hän näki kanssakäymisestämme kuinka tämä nainen selvästi tykkää musta ja että olen tyhmä jos en itse tajua sitä.
Huomaako muut kemian kahden ihmisen välillä?
39
12124
Vastaukset
- 14,8
Kyllä se on mahdollista. Toiset luulevat olevansa ovelia ja peittävänsä kaiken, mutta elekieli paljastaa.
Jouduin itse viime viikolla vähän samanlaiseen tilanteeseen, kun törmäsin illalla kaupungilla yhteen työkaveriini, johon olen ollut jonkun aikaa ihastunut. Paikalle osui myös toinen tuttava, joka alkoi yhdessä välissä pyydellä anteeksi sitä, että oli osunut paikalle jotenkin häiritsemään. No kyllähän se vähän tuntui siltä - ainakin itsestä - että hehkun kys. ihastukseni seurassa enemmän kuin muiden, mutta tuo tuttavan kommentti oli silti vähän yllättävä, kun hänen mielestään juttu oli selvempi kuin meidän kahden. Koko homma meni vähän leikinlaskuksi ja jätti hämmentyneen olon, sillä en tiedä miten ihastukseni sen otti - pelkästään huumorilla vai oliko siinä jotain tottakin.- Anonyymi
Usein muut huomaa romanssin/ihastumisen jo ennen kuin nää kaks edes itse tajuaa mitään 😂
Anonyymi kirjoitti:
Usein muut huomaa romanssin/ihastumisen jo ennen kuin nää kaks edes itse tajuaa mitään 😂
Kyllä sen näkee tosiaan sivusta, mitä toisilla on meneillään. Monesti olen ollu todistamassa tätä sivusta seuraajana.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä sen näkee tosiaan sivusta, mitä toisilla on meneillään. Monesti olen ollu todistamassa tätä sivusta seuraajana.
Mutta loppujen lopuksi se ei muille kuulu, jos se ei töitä häiritse. Siis jos tapahtuu töissä. Pilke silmäkulmassa tuo vaan iloa ympäristöön, vaikka kyseessä olisikin vain kahden välinen juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta loppujen lopuksi se ei muille kuulu, jos se ei töitä häiritse. Siis jos tapahtuu töissä. Pilke silmäkulmassa tuo vaan iloa ympäristöön, vaikka kyseessä olisikin vain kahden välinen juttu.
Näin minäkin asian näen.
- kyllä sen huomaa
Kyllä sen huomaa. Varsinkin jos he sitä yrittävät peitellä, niin siihen kiinnittää enempi huomiota. Yleensä ne ihastuneet kiertelevät toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa eli heidän tekis mieli mennä vieläkin lähemmäs mutta eivät kehtaa. Mutta kyllä sen sivusta seuraava yleensä huomaa ja tajuaa. Tsemppiä vaan aloittajalle, toivottavasti juttunne edistyy, ota yhteyttä siihen naiseen ja kysyppä häntä vaikka kahville
- Anonyymi
Mitä enemmän peittelee, sen ilmeisemmäks käy.
- 9+19
No ei todellakaan kannata! Ihmiset, varsinkin nais-sellaiset, nyt romantiikannälässään haluaa nähdä ihania rakkaustarinoita joka puolella, vaikka oikeasti ei ole hölkäsen pöläystäkään asioiden todellisesta laidasta. "Iih, noi näyttäis niin hyvältä yhdessä, niillä on VARMASTI tunteita toisiaan kohtaan!"
Ehdottelemalla nolaat vaan itsesi ja ahdistat sitä naista, ja se onkin sitten välit siinä. Parempi vaan pitää mölyt mahassa ja luottaa omiin vaistoihin.- young & clueless
No mutta kun mulla asiasta huomautti esim. eräs miespuolinen kaverinikin! Ja hän ei todellakaan ole tyyppi joka etsisi söpöjä rakkaustarinoita katseltavakseen.
- 8+1
young & clueless kirjoitti:
No mutta kun mulla asiasta huomautti esim. eräs miespuolinen kaverinikin! Ja hän ei todellakaan ole tyyppi joka etsisi söpöjä rakkaustarinoita katseltavakseen.
No siis kyllähän ne huomaa! On multakin kerran kysytty että onko tuo mun mies, vaikka ei oltu yhdessä mutta tuntomattoman miehen silmään se näytti siltä että jotain on ja jotainhan myös oli.
- Anonyymi
Höpö höpö. Älä ole noin tylsä.
- kyllä
!!
- leima otsassasi
Nainen on voinut itse tehdä sinusta tuttaviensa silmissä niin ison numeron, että he näkevät "jutun", joka on alkanut elää jo ajat sitten hänen puheidensa tasolla. Omista ystävistäni muutama on täysin ihastunut mieheen, puhuu miehestä, päättää kaiken riippuen miehestä, ei muusta puhukaan kuin miehestä, ei edes ymmärrä miten paljon vaahtoaa joka toisessa lauseessa miehestä. Näin olematon "juttu" alkaa elää muiden mielissä ja kiinnittää tahtomattaankin sellaiseen huomiota ja alkaa "nähdä" asioita, ja vaikka ei näkisikään, kun ystävä liittää tavallisiin asioihin sellaisia merkityksiä, että ne muuttuvat asiaansa isommaksi "jutuksi". Samalla muut tietenkin vähentävät huomiota miehelle, jonka nainen on "leimannut" muiden silmissä jutuillaan itselleen, joten 1 1 näyttää ehkä enemmältä mitä onkaan. Ja varsinkin jos ystävältä tulee kommentti, että hän on ihastunut, se voi olla täysin yksipuolista ja ystävän silmissä nainen on täysin rakastunut ja ystävä luulee juttua isommaksi mitä onkaan. Merkitty mies olet.
- kahelii
mutta eikös se juuri meinaa että tällä naisella on kiinnostuta? ja jos mies vielä sanoo että pitää kyseisestä naisesta, niin eiköhän se jo tarkoita että kemiat pelaa...
kysy häneltä! mitään et menetä, naiset on vain otettuja jos mies lähestyy heitä! vaikka tyrmäisikin sinut... - young & clueless
kahelii kirjoitti:
mutta eikös se juuri meinaa että tällä naisella on kiinnostuta? ja jos mies vielä sanoo että pitää kyseisestä naisesta, niin eiköhän se jo tarkoita että kemiat pelaa...
kysy häneltä! mitään et menetä, naiset on vain otettuja jos mies lähestyy heitä! vaikka tyrmäisikin sinut...Niin siis tiedän kyllä itsekin että meillä synkkaa hyvin ja hänen kanssaan jutteleminen tuntuu tosi luontevalta.
Vähän vaan yllätti se kuinka muutkin tuntuivat huomanneen saman asian. Harvemmin multa tullaan kyselemään että mitäs säätöä mulla on meneillään jos juttelen jonkun naisen kanssa. Siksi tuntuu että tässä tapauksessa on jotain outoa kun muutkin ovat kiinnittäneet huomiota. - 12i12
Niin siis tiedän kyllä itsekin että meillä synkkaa hyvin ja hänen kanssaan jutteleminen tuntuu tosi luontevalta.
Vähän vaan yllätti se kuinka muutkin tuntuivat huomanneen saman asian. Harvemmin multa tullaan kyselemään että mitäs säätöä mulla on meneillään jos juttelen jonkun naisen kanssa. Siksi tuntuu että tässä tapauksessa on jotain outoa kun muutkin ovat kiinnittäneet huomiota.Kyseinen nainen siis saa uuden ja parhaan puolen sinussa esiin ja muut näkevät tämän muutoksen. Se on hienoa ja harvinaista.
- kiinnostavaahan on
Niin siis tiedän kyllä itsekin että meillä synkkaa hyvin ja hänen kanssaan jutteleminen tuntuu tosi luontevalta.
Vähän vaan yllätti se kuinka muutkin tuntuivat huomanneen saman asian. Harvemmin multa tullaan kyselemään että mitäs säätöä mulla on meneillään jos juttelen jonkun naisen kanssa. Siksi tuntuu että tässä tapauksessa on jotain outoa kun muutkin ovat kiinnittäneet huomiota.Ehkä nainen on kertonut mielipiteensä sinusta tai jutusta muille, jotka haluavat tietää onko vastakaikua ja kokeilevat kepillä jäätä.
- hartsakasiviis
Yritän pysyä kaukana naisista ettei sattuis syntymää mitää ylimääräsiä kemioita... Suosittelen muilleki.
- RedheadJ
Oon kuullut samaa useammankin kerran, siis kommentteja, että onpas teillä kemiaa. Eli ilmeisesti se näkyy?
Voin sanoa, että itselläni on sen luontoinen ongelma, että näen kyllä muiden välillä kiinnostuksen, mutta en nää, jos joku on minusta itsestäni kiinnostunut :D
Joku sanoi, että kierretään kuin kissa kuumaa puuroa ja se on mielestäni hyvä vertaus.
Yritykseni peitellä asiaa eivät ole toimineet :D Ilmeisesti päinvastoin. Joten, aika syvässä sopassa uidaan.- varovainen..
Sama juttu. Olisi parempi vääntää rautalangasta, eli jos mies/ nainen kertoisi tunteistaan avoimesti, jos niitä on. Täytyy kyllä tunnustaa, että tällä mentaliteetilla olen joutunut (valitettavasti) myöskin kierojen pelimiesten kynsiin. Ja tästä syystä muuttunut entistäkin varovaisemmaksi...
- Se jokin, sinussa
Kyllä ihmiset ja varsinkin ystävät ja läheiset näkevät, kun kahdella ihmisellä synkkaa ja ovat samalla aallonpituudella. Varsinkin, jos ystävät sattuvat tuntemaan molemmat osapuolet, vaikka he toisilleen olisivatkin ennalta tuntemattomia tai vain hyvän päivän tuttuja.
Itselleni kävi näin myös tuossa aiemmin. Itse en tajunnut mitään kemioita saati viehtymyksiä puolin tai toisin. Pidimme vain hauskaa sattumalta samassa seurassa ja meidän yhteinen ystävämme sitten alkoi jo samaisena iltana puhua siitä, että hän "näkee, kuinka katsomme toisiamme". No höpöpuheeltahan semmoinen kuulosti, kunnes juttelimme kyseisen kaverin kanssa useamman kerran tämän tapaamisen jälkeen. Yhtäkkiä tajusin olevani ihan totaalisen lätkässä kaveriin, johon en olisi ymmärtänyt kiinnittää sen kummempaa huomiota, jollei meillä olisi yhteisiä ystäviä, joiden ansioista sattumalta vietimme eräänkin illan samassa seurueessa.
Tässäpä vaan toivoo, että tällaiset yhteiset ystävät järjestävät lisää näitä satunnaisia tapaamisia :) - 0iåolhb
Kyllä sen kuulemma huomaa... Tapasin mieheni aikoinaan työpaikalla, jonne menin uutena työntekijänä. Lähimmät työkaverit luulivat, että tunsimme tämän miehen kanssa jo ennestään - sen verran "kipinät sinkoilivat" kuulemma (?)
Kieltämättä juttu luisti keskimääräistä paremmin jo heti tuttavuuden alkumetreillä ja vaikka yritin laittaa hanttiin, koska tapoihini ei ole kuulunut "vehdata" työkavereiden kanssa, meistä tuli sittemmin pari. - Hämmentynyt tilanne
Voin kertoa että sen huomaa.. Olimme ystäväpojan kanssa ennen läheisissä väleissä olin häneen hyvin ihastunut ja monet sanoivat että hän minuun. Kerran törmäsimme kesällä isolla porukalla heidän kaveriensa kanssa ja juttelimme pitkään (asun pienessä kaupungissa, täällä kaikki tietävät toisensa). Jäin juttelemaan ihastukselleni tälle kaveripojalle ja tuntui etten olisi halunnut lähteä tilanteesta ikinä. Silloin myös eräs tuntematon mies totesi kovaan ääneen että tuo kyseinen kaveripoikani on niin rakastuneen näköinen ja että kemiamme pelaa täydellisesti yhteen. Siltä se tuntuikin sydämessäni ja sanat jota muut sanoivat kuulostivat uskomattomilta. Nykyään tiemme ovat erkaantuneet ties joskus näemme vielä. Samanlaisissa tunnelmissa
Toistaseks menny kemiat sekaisin
- 6+3
Kyllä ne muut usein huomaa, mutta voivat myös pilata tilanteen painostamalla liikaa...
- Anonyymi
Niinpä
- miten sinä
oletko itse umpirakastuut häneen ?
- young & clueless
En todellakaan. Korkeintaan vähän ihastunut.
kyl se ohi menee...
- young & clueless
hartsa.85 kirjoitti:
ehkä olenki. mut oon tajunnu täs ajankuluessa et naiset on sikoja. sitä ei kaikki tajuakaa
Katsoisit joskus peiliin. Naiset ovat ihania.
- 17+10
Onhan se ihan normaalia elämää, että joidenkin kanssa tulee hyvin juttuun ja toisten ei. Ja kyllä ulkopuoliset sen voi huomata helpostikin, jos oikeasti jotkut viihtyy keskenään. Ei kyse ole henkimaailman asioista. Kyllä usein myös se huomataan, jos jotkut inhoaa toisiaan.
- Anonyymi
Ihan normaalia ihmisten kanssakäymistä. Toisten kanssa vaan kohtaa, toisten kanssa ei kohtaa. Joidenkin kanssa oikein loksahtaa.
- Anonyymi
Kyllä sen hyvin usein huomaa. Sama meneillään. Töissä tarkkaillaan, kun olemme tutustuneet ja tullaan hyvin toimeen ja jutellaan semi paljon. Ei kuitenkaan liikaa eikä esim. joka tauoilla hinkata kyljessä. Pidämme yhteyttä kyllä, mutta toisten silmiin se kipinä voi näyttää väärältäkin.
Ollaan kuitenkin ihan varattuja. Mutta kaipa meillä hyvä kemia on ja juttua riittää.- Anonyymi
Mutta kipinää kuitenkin on ja ne lentelee. 💥🔥 sinkoilee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kipinää kuitenkin on ja ne lentelee. 💥🔥 sinkoilee?
Kunhan ketään ei satuteta
- Anonyymi
Jotkut huomaa jotkut ei. Riippuu ympäristöstä. Kyllähän sitä nokkelimmat älyää jos kahdella on jotain meneillään.
Ja kuten täällä on jo sanottu niin joskus muut huomaa ennen kuin nämä kaksi asiaa edes myöntää. - Anonyymi
No muut juuri sen huomaakin ja jo aiemmin kuin itse, naurun sävy kertoo aika paljon ja sellainen pieni tiedostamaton liikehdintä ja eleet myöskin. Naisessa sen huomaa vielä helpommin, näistä oman sukupuolen pökkelöistä ei taas niinkään selvästi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176