Kaksoset tulossa!

Hämmentynyt!!

Voiiii eeeiiii paniikki!! En koskaan ole ajatellut saavani kaksosia, en koskaan! Ja nyt se tapahtuu :O Raskaus on alussa rv 9. Voiko käydä vielä niin että toinen keskeytyy? En nyt tietenkään sitä toivo, tunteet hyppivät laidasta laitaan. Voiko meistä yhtäkkiä olla kahden vauvan vanhemmiksi, kahden pienen? Lapsia kotona on mut ovat tulleet yksi kerrallaan! Uskomatonta! :)

7

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjdfdjd

      voi valitetavasti mennä kesken kun viikojakin on niin vähän viellä. onnea kuitenkin :)

    • onnekas85

      Hui!!
      Onnea! Aika hurjaa. Olen itse viikolla 6 vasta, toivon kovasti, että ultrassa näkyisi edes Jotain, varmaan uskomatonta olisi, jos niitä olisikin kaksi.
      Yritä olla ajattelematta keskenmenoa, kaikki menee niin kuin menee! Tsemppiä teille!! Kuinka mones raskaus sulla on jo menossa? Minulla vasta ensimmäinen, meinaan seota onnesta ja jännityksestä!! :D

    • Tasan ei käy...

      Itse aina toivoin kaksosia, muttei tullut kuin yksitellen lapsia.

    • huhtimamma92

      Moi! Mullakin näkyi viime viikolla ultrassa kaksoset! Oon vieläkin ihan puulla päähän lyöty! :D Muttasiis nyt alku"järkytyksen" jälkeen tosi hieno juttu ! Nyt menossa rv14 ja olen alkanut liikkeitä tuntemaan. :)

      Onnea kaksosista ja toivotaan et kaikki menee hyvin ! :)

      • nuorimamma

        Joo minä oon vasta 18 vuotias.. ja kaksoset tulossa! Olihan se aluks 'pieni' järkytys mutta nyt oon ihan tosi ilonen asiasta :) ja näillä näkymin kaikki on kunnossa. Heidän pitäis tulla maailmaan 3 vko:n päästö.. ja nyt jännittäää hurjasti. Tsemppiä kaikille muille :)


    • Didigeminit

      Minä odotin pitkään raskautta ja tunne oli aivan ihana kun menin heti alkuraskaudesta yksityiselle ultraan. Kaksi pientä ihmisenalkua siinä! Itku siinä tuli onnesta :) Nyt pojat on 4kk. Terveitä ja kasvaa kovaa vauhtia. Niin olen minäkin kuullut että joskus toinen sikiö voi alussa kuolla. Jos on sama istukka, voi toinen kuulemma varastaa toisen sapuskat. Hyvä on jos on omat istukat :)

      Onnea paljon tuplaraskaudesta!

    • Duppelit vm-11

      Onnea tuplasti!
      Meillä on nyt reilu 2v kaksoset. Erimunaiset kaksoset ja myöskin oli omat istukat silloin.. Syntyivät 2kk ennen laskettua aikaa sektiolla ja olivat keskolassa laskettuun aikaan saakka. Meilläkin oli entuudestaan lapsia ja kyllä kesti että siihen ajatukseen oikeesti tottui. Mutta, niin ihania ovat! Itsekin mietin että miten oikein sitten pärjään. No, kaikki tehdään vain kaksi kertaa. Rankin vaihe on se kun oppivat kiikkumaan ja riitelemään. Sitten kuulemma helpottaa :D Sitä odotellessa!

      Sulla on tosiaan viikkoja vielä vähän. Toivon ettet saa keskenmenoa! ;) Tuplat on rikkaus.Keskenmenossa on riskinsä. Olen menettänyt tuplaraskauden aiemmissa raskauksissa. Toinen on pysynyt matkassa. Kerran meni molemmat. :( Rankka kokemus. En suosittele kumpaakaan edes ajattelemaan! Kyllä sinä selviät! Vaatii vain vähän järjestelyjä joita ei kannata siirtää kovin myöhäiseen vaiheeseen. Puolivälissä alat jo laitteleen valmiiksi
      Hyvää vointia ja Onnea raskauteen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe