Mikähän on kun jo jonkin aikaa on käynyt tosi kipeää tuonne nivuseen, tarkemmin sanoen sisäreiden ja häpyliitoksen välimaastoon. Kipu tuntuu vain silloin kun koukistan jalkoja ja levitän jalkoja haara-asentoon.
Onkohan jänteet tulehtuneet?
Lääkärissä en ole vielä asian kanssa käynyt.
Häikkää nivusissa?
5
3928
Vastaukset
- hoidettu jo
Minulla oli samanlaista tunnetta.
Samaten taaksepäin katsoessa vihlaisi nivuseen.
Syyksi paljastui nivelrikko.
Olin silloin reilusti alle viiskymppinen.
Nyttemmin tekonivel lonkassa ja oireet poissa.- Pubikin kolmio
Taidan hyväksyä vähitellen tämän "diagnoosin" myös itselleni.
Kipu nivusissa helpottui vähitellen, mutta kipua juuri tuossa asennossa on nyt enempi keskellä lonkassa ja pakarassa. Se säteilee myös etureiteen ja polveen.
Ja olen vähän alle 50... että leikkausta varmaan minullakin joskus tiedossa. - hoidettu jo
Pubikin kolmio kirjoitti:
Taidan hyväksyä vähitellen tämän "diagnoosin" myös itselleni.
Kipu nivusissa helpottui vähitellen, mutta kipua juuri tuossa asennossa on nyt enempi keskellä lonkassa ja pakarassa. Se säteilee myös etureiteen ja polveen.
Ja olen vähän alle 50... että leikkausta varmaan minullakin joskus tiedossa.Joo, minulla etureiden iso lihas oli kipeä sekä polvikin. Ihan kun olisin omaa historkaani.
- kiinnike nivusessa?
Meinasin aloittaa uuden ketjun aiheesta, mutta täällä joku muukin kärsii samasta vaivasta.
Mulla kipeytynyt oikea nivunen reiden sisäsyrjän ja häpyluun väliltä. Pahimmillaan kipuilee kävellessä ja aina kun yrittää venyttää lähentäjiä, eli jalkoja ulospäin.
tuntuu, että sielä olisi joku ylimääräinen jänne/kiinnike joka kiristää.
Eilen sitten taas venytin ja yhtäkkiä kuului naksahdus/rasahdus ja sen jälkeen kipu lievittyi ja sen puolen nivunen venyi melkein yhtä hyvin kuin vasen. Katkesikohan sieltä jotain? Tänään ainakin oli kipeä kävellessä.
En viitsisi mennä lääkäriin vaivasta, koska tuskin tälle(KÄÄN) mitään hoitoa on olemassa, eikä tutkimaankaan aleta. Aina kun olen mennyt jonkun tuki-ja liikuntaelinkivun vuoksi lääkärille, niin eivätpä ole kummemmin tutkineet. Buranaa naamaan niin helpottaa, kuulemma.- Pyöräilijäinen
MInulla tällainen ilmiö tulee polkupyörällä ajaessa oikeassa jalassa.
Jonkin aikaa lähdön jälkeen, joku nivusessa alkaa "kinnaamaan" ja kun levitän jalkaa ulospäin, siellä tuntuu napsahdus ja kipu hellittää.
Uskoisin että jokin jänne siellä on jotenkin väärässä paikassa ja venyttämällä napsahtaa oikeaan paikkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214