Hei!
Olen miettinyt,että miten voi tehdä virtuaalitallin?olen lukenut kaikki mahdolliset ohjeet mutta haluaisin vielä vahvistukset. Kertoisitteko kaikki mahdolliset yksityiskohdat? Voiko virtuaalitallia tehdä kännykällä(kosketusnäytöllä?)
Onko aivan pakko laittaa sähköposti ja puhelin-numero? Missä voisin tehdä virtuaalitallin joka olisi suomenkielinen?mistä saan kaikki hevosten kuvat?
Mistä saa ostettua oman hevosen,tai voiko vaan piirtää tai ottaa jonkun kuvan,ja se on sitten sun hevonen,vai pitääkö ostaa se joltain virtuaalitallilta?
Kiitos paaaljon jos vastaatte!:)
Haluaisin käydä virtuaalitalleilla,sillä ratsastukseeni on jonkin aikaa ja haluaisin jo pian olla hevosten kanssa ja ratsastaa,joten eiköhän tämä toimisi näin virtuaalisestikkin.Haluaisin nimittäin ajan kuluvan nopeammin.(;
Miten ja missä tehdä virtuaalitalli?Ohjeita?
5
566
Vastaukset
- katherine
Voiko virtuaalitallia tehdä kännykällä(kosketusnäytöllä?)
Periaatteessa kyllä. Virtuaalitallin tekohan on sama kuin nettisivujen teko. Tekstejä joutuu kirjoittamaaan aika paljon, joten kännykällä se voi olla tosi hidasta. Jos haluaa tehdä itse ulkoasun koodaamalla, se vaatii melkein tietokoneen, koska kännykällä se olisi aivan liian hidasta.
Onko aivan pakko laittaa sähköposti ja puhelin-numero?
Ei ole. Puhelinnumeroa ei edes kannata laittaa. Jos haluat laittaa sähköpostin, kannattaa tehdä tallille oma sähköposti, esim. [email protected].
Missä voisin tehdä virtuaalitallin joka olisi suomenkielinen?
Virtuaalitalli on suomenkielinen, jos kirjoitat sen tekstit suomeksi.
Jos tarkoitit, että haluat tehdä sivut sellaiselle palvelimelle, joka on suomeksi, voin suositella suntuubi.comia.
mistä saan kaikki hevosten kuvat?
hevostalli.netin virtuaalitallifoorumilla voit kysellä kuvia. Usein kuvia jaetaan palkkaa vastaan, mutta osa tarjoaa myös ihan ilmaiseksi. Googlaamalla löytyy sivuja, joista saa kopioida vapaasti (Googlen kuvahaku ei ole vapaasti kopiointi sivu!!)
Mistä saa ostettua oman hevosen
Jos haluat ostaa hevosen, selaa muiden virtuaalitallien sivuja. Monella on yleensä joku "myytävät hevoset" sivu. Kun löydät kivan hevosen, laita viestiä tallinpitäjälle (esim. vieraskirjaan) ja kerro että haluaisit hevosen ostaa.
tai voiko vaan piirtää tai ottaa jonkun kuvan,ja se on sitten sun hevonen,vai pitääkö ostaa se joltain virtuaalitallilta?
Hevosia voi myös keksiä itse, eli tällöin vaan hankit kuvan (muista tekijänoikeuslaki!!) ja keksit hevoselle tiedot.- minä wwAAAn
Minä tein sivut kännykällä!
Tein jopa hevosille sivuja kännykällä, mutta se on tooosi vaikeaa, sillä jos tahtoo tummennetut tekstit, pitää laittaa jotain outoa tekstejä eteen ja taakse... :P
Mutta kyllä kännykällä pystyy tekeen (: - heppahupsu
minä wwAAAn kirjoitti:
Minä tein sivut kännykällä!
Tein jopa hevosille sivuja kännykällä, mutta se on tooosi vaikeaa, sillä jos tahtoo tummennetut tekstit, pitää laittaa jotain outoa tekstejä eteen ja taakse... :P
Mutta kyllä kännykällä pystyy tekeen (:Kiitos kaikille.(:
- Anonyymi
Sama oon miettiny kans samaa asiaa
- Anonyymi
Miten virtuaalitallin saa mut kiitos ohjeista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27218328Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110520Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3897049Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai706115Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki414646Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853424"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243008Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972535Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332230MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä282108