miten hankkia rahaa?

justgirl98

Hei kaikki! Auttakaa mua vuoden päästä pitäs maksaa ite omat opiskelut ja en saannu kesätöitä. Miten saan kerättyä 2000€ vuodessa? Ilmaisjakelulehtiä en saa jakaa.

6

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhus1

Täällä yhteiskunnassamme on tapana hankkia rahaa ns. työnteon kautta. Opiskelijalle on tietysti KELAn opintotuki olemassa, jolla selvisin itse hyvin, asuin halvassa opiskelija-asunnossa ja hyödynsin edullisen opiskelijaruokailun.

• justgirl98

Tottakai haluun tehä töitä. Niitä on vaan vaikee hankkia kun täytän 15 ja meen ysiluokalle. Sen jälkeen opiskelut pitää maksaa ite. Ja tän ikänen ei saa töitä ja tukea ei mielestäni saa alle 17vuotias. Olisin 15-16 kun pitäis alkaa maksaa ite opinnot. Joten pliis auttakaa mitä töitä pystyn tekee????

• Joop...

Internetistä kaikien eräänalan yritysten nimet, puhelin numerot ja osoitteet, katsot vastuulliset yhtiömiehet. Naputtelet noin 1000 yrityksen tiedot exceliin, olet 2000€ rikkaampi.

• työideoita

Eikö muka nykyään edes mainoksia voi jakaa 15 vuotias? Olin itse 15 vuonna 1990 kun jaoin mainoksia noin vuoden ajan, tosin palkka ainakin silloin oli todella pieni mutta parempi kuin ei mitään.
      Ehkä voisit kysyä myös kaupoista jotain viikonloppu tai iltatyötä, hyllyntäyttöä tms.

• doggybag

Ite oon ulkoilutellut koiria 10 € tuntipalkalla. Aika huonosti tuollaisia töitä tällanen iso mies saa, mut sulta se voisi onnistua? Viikonloppuhinta 33 € vuorokausi. Kauppojen ilmoitustauluille ilmoituksia vaan. Sit vaikka vanhuksile kaupassakäyntiapua ym. En ole yrittäjähenkinen muuten, mut pari koiraa mulla on ollu vakkarina. Aattele: Vakkariulkoiluttajana 10 e tunti/5 pvä per viikko tekee 200 e kuukaudessa. sen kun kerrot kymmenellä niin avot. Helpommin sanottu kun tehty moinen, mut mahdollista. Muista tehdä työsopimus sen omistajan kanssa.

• hannele19

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe