Astroa ja psykologiaa!! Narsistin uhrit!

teija20

Te jotka osaatte astrologiaa sekä psykologiaa hieman laajemmassa mittakaavassa, auttakaa ja kertokaa yleisimpiä narsistin astrologisiamerkkejä!?! Entä mitä sanotte aurinko skorpionista, nouseva jousimies ja kuu oinaasta jolla 5 huone kaksosissa. Vaikuttaa kovin sairaalle tapaukselle ja epäilen jopa että on pedofiliaan taipumusta.. lipevä ja käyttää jopa omaa lastaan koston "välikätenä". Neuvokaa miten tuommoisesta ihmisestä pääsee eroon?! Ja samalla jos löytyy muita narsististen kiusattujen kertomuksia..

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjak100

      En tiedä mitään astrologiasta mutta ex-ukkoni oli skorpioni. Ja eräs nainen myös. Narsisteja molemmat . Ukosta pääsin eroon, mutta tuo nainen on kova pala. Ei laske irti kynsistään millään.Ei minua, mutta ystävääni kiusaa. On todella ihan sekaisin ja vielä sairaanhoitaja.

      • skorppa

        Täällä skorppari nainen, ja en todellakaan ole narsisti!
        Päinvastoin.. itse olen ollut narsistin uhri usein ja tälläkin hetkellä taistelen narsistimiehen kans omaisuudenjaosta, kun lähden lätkimään.
        Isäni ja veljeni ovat narsisteja. Jokainen näistä kolmesta on neitsyitä..
        Mene ja tiedä, että onko sattumaa.
        Mä en osaa käyttää ihmisiä hyväksi. Päinvastoin rämmin suossa sen vuoksi, kun en osaa pyytää apua. Omillaan on pärjättävä, vaikka pää kainalossa.


    • hilla

      Olen tutkinut vuosien mittaan aika paljon astrologiaa mutta en ole astrologisten narsisti -tai muidenkaan diagnoosien kannalla.

      Helposti yleistetään, eli noteerataan vain Aurinko, joskus ehkä Kuu- ja nousumerkki. Kokonaisuus unohtuu, ja että että joka iikalla on kaikki merkit omalla kartalla - toiminnassa! Kartan vähäiseltä näyttävä tekijä voi jossain tilanteissa ja elämänvaiheissa aktivoitua toimimaan.

      • ho-po

        Luonnehäiriöstä tiedän sen verran, että se on krooninen. Ei mitään käsitystä, kuinka sellainen näkyy kartalla ja kuinka joku osaisi sen tulkita. Jos vaikkapa narsinen henkilö menee astrologille, käyttäytyy hän varmasti oikein viehättävästi. Astrologikaan tuskin pääsee kertatapaamisen perusteella jyvälle, että tyypissä on jotain kieroutunutta, eikä siksi osaa tutkailla karttaakaan sillä silmällä.

        Kokemuksesta tiedän, että joissakin tilanteissa ihminen tekee miltei kuin riivattuna asioita, joihin normaalisti ei uskoisi pystyvänsä. Nämä ajanjaksot taitava astrologi ilmeisesti näkee kartalta joskus selvästikin.


    • Aspektit kertovat

      Mitkään tietyt merkit eivät ole narsistisempia kuin toiset, sen sijaan kannattaa katsoa aspekteja henkilön syntymäkartalla. Olen lukenut että monein narsistien kartoilla on venus neliössä tain conjunctiossa plutoon tai venus conjunctiossa tai neliössä uranukseen.

    • juttua aiheesta

      www.astro.fi/forum/index.php?topic=36958.0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      433
      1966
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1652
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1452
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      46
      1110
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1090
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      126
      1011
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      958
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe