Varustus

Gdhhxh

Tarttisin liivit, dumppipussin ja multicamo mieluiten värinä. Kaltoin tuolta Taiwangun:ista, mutta en oikeen tiedä onko ne hyviä joten jos ne taiwangunin omat on hyviä niin ostan sieltä.

6

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu ihan budjetista, taiwangun on ihan ok laatua. Puku on sitten toinen juttu.

    • snake556

      Varustelekasta saat liivit, dumppi pussin ja puku samast paikkaa

      • Niin, kannattaa ostaa sitten sellainen koko kehon peittävä liivi että osumat ei satu ja dumppipussissa on hyvä kantaa lippaita, kuka ees ostaa lipastaskuja...


      • finsoft kirjoitti:

        Niin, kannattaa ostaa sitten sellainen koko kehon peittävä liivi että osumat ei satu ja dumppipussissa on hyvä kantaa lippaita, kuka ees ostaa lipastaskuja...

        @finsoft
        "kuka ees ostaa lipastaskuja..." Lipastaskut on paljon käytännöllisemmät Real cap:ien kans ja realistisempi. Dumppipussukka on katevä tyhjille lippaille ettei mee sekaisin lippaissa. Esim: Mulla on 11 Real cap M4, niin silloin noita lipastaskuja tarvitsee, kun joutuu aikas useesti vaihtamaan lipasta ja dumppiin on helppo pistää tyhjät lippaat. Rk kanssa ei taas tarvitse sillain noita lipastaskuja kun siihen on pelkkiä hi-cap:ei, niin tarvi pahemmin latailla kun joko ite kerkee pudota kun lipas loppuu tai vastapuolen väki loppuu kesken.... Silloin pärjää 2 lippaalla hyvin.


      • {turuk}
        soviet.sniper kirjoitti:

        @finsoft
        "kuka ees ostaa lipastaskuja..." Lipastaskut on paljon käytännöllisemmät Real cap:ien kans ja realistisempi. Dumppipussukka on katevä tyhjille lippaille ettei mee sekaisin lippaissa. Esim: Mulla on 11 Real cap M4, niin silloin noita lipastaskuja tarvitsee, kun joutuu aikas useesti vaihtamaan lipasta ja dumppiin on helppo pistää tyhjät lippaat. Rk kanssa ei taas tarvitse sillain noita lipastaskuja kun siihen on pelkkiä hi-cap:ei, niin tarvi pahemmin latailla kun joko ite kerkee pudota kun lipas loppuu tai vastapuolen väki loppuu kesken.... Silloin pärjää 2 lippaalla hyvin.

        Dumppitaskun yks käyttötarkoituksista on juurikin se ettei tyhjät ja täydet makasiinat mene sekaisin. Tyhjät heittää dumppiin, täydet ottaa lipastaskuista. On mullakin esm. Jos käytän MP5, 12 lowcappia (50rds) mukana.


      • {turuk} kirjoitti:

        Dumppitaskun yks käyttötarkoituksista on juurikin se ettei tyhjät ja täydet makasiinat mene sekaisin. Tyhjät heittää dumppiin, täydet ottaa lipastaskuista. On mullakin esm. Jos käytän MP5, 12 lowcappia (50rds) mukana.

        @soviet.sniper
        Mikäli et huomannut viestini oli trolli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe