M4

m4finder

juu elikkäs etsin m4 minkä väri olisi woodland camo, tähtäin aimpoint, angled grip, vihreä laaseri, taskulamppu tehon pitäis olla 3000 lumeniaa ja tavalliset tähtäimet hintaa saa olla max 1000€. mistä löydän tuon paketin

19

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      Unistas.

    • snake556

      Haluutko MARPAT Woodland vai tavallisen Woodlandin ? Ja jos ostat tavallisen Woodlandin niin maastoteipillä pistät puolet peittoon ja kaikki varusteet saa melkeen proairsoftista

      • JIHAD!

        Menes nyt jo sen proairsoftis kanssa johonki...


    • snake556

      En, no käykö sit milgear ettet ala taas itkee ja sit tää palsta on täynnä paskaa

      • ahlamsahlam

        Annat oikeen kunnon naskin kuvan ittestäs, kun fanitat proairsoftia tolleen.


    • snake556

      En fanita vaan ku saa halvalla aseit, tai no osa niist on kyl aika kalliit mut en väitä ettei milgear, PCB-airsoft tai joku muu liike ois laaduton mut proairsoft on lähin airsoftkauppa minun paikkakunnaltani katsonuttana. Ja en ole naski

      • JIHAD!

        Just. Perus stadilainen sohvaperuna. "Proairsoft on paras, koska se on lähin".


      • JIHAD! kirjoitti:

        Just. Perus stadilainen sohvaperuna. "Proairsoft on paras, koska se on lähin".

        Itsekkin käytän PCB tai proairsoftii jos täytyy jotain pikkujuttuja hakea. Molempiin samamatkakin viälä. Muuten tilaan ulkomailta.

        Mä en tajua mikä kaikilla on proairsoftia vastaan samanlainen liike kuin muutkin. Hyvää palvelua yms.

        Ymmärtäähän sen tuossa iässä että käyttää lähimpänä olevaa liikettä, kun ei noitten alle 15v vanhemmat anna netistä tilata mitään. Eikä myöskään ole autoa millä voisi lähteä käymään vaikkapa oulussa.

        @snake556
        Tua teippi ei ole hyvä vaihtoehto M4 kanssa jossa on kiskoja... Mielummin spraymaalia ja sapluunoita paperista/kartongista.
        Muutenkin tuo teippi sopii tarkkuuskivääreihin paremmin kuin M4. Kaikista teipeistä jää se liimapinta kiinni aseeseen kun sitä irrottaa niin saa jollain tärpätillä putsata, ettei kaikki havut ole siinä kiinni....


    • snake556

      JIHAD en ole stadilainen en edes ole ikinä asunut stadissa ja soviet.sniper saan tilata netistä mut haluun hakee yleensä aseen/varusteet paikan päältä koska sitten saan sen heti eikä tarvi ootaa kauheasti. Ja joo onha teippi aika paska valinta M4 missä on ras kiskot mut en minulla kun ei ole ras kiskoja m4 niin käytän teippiä mutta toisessa m4 on ras kiskot kylläkin

      • Helsingistä ei vaan saa kohtuuhintaan hyviä aseita. www.taiwangun.com joudut odottamaan viikon mutta se on hintaeron arvoista.


      • finsoft kirjoitti:

        Helsingistä ei vaan saa kohtuuhintaan hyviä aseita. www.taiwangun.com joudut odottamaan viikon mutta se on hintaeron arvoista.

        Eiköhän toi taiwangun oo tullu kans jo yhtä selväks kuin proairsofti? Itse en luokittele noita kiinalaisiä hyväks. Taiwangunista tuskin saa G&G tai G&P aseita... :P


      • Jdkkkel
        soviet.sniper kirjoitti:

        Eiköhän toi taiwangun oo tullu kans jo yhtä selväks kuin proairsofti? Itse en luokittele noita kiinalaisiä hyväks. Taiwangunista tuskin saa G&G tai G&P aseita... :P

        Mielummin kiinalainen kuin G&G. Mulla on nyt niitä ollu kolme ja kallein oli paras muut oli paskaa. Kiinalaisissa ei mittään huonoa ollut mitä ei vois nopeasti parantaa. Ja g&p:ssä ainoastaan ulko osat on jotenkin hyviä sisä osat täyttä roskaa. Gp pyssy ei ole hintansa arvoinen ikinä. Mulla on semmonenkin.


      • Jdkkkel kirjoitti:

        Mielummin kiinalainen kuin G&G. Mulla on nyt niitä ollu kolme ja kallein oli paras muut oli paskaa. Kiinalaisissa ei mittään huonoa ollut mitä ei vois nopeasti parantaa. Ja g&p:ssä ainoastaan ulko osat on jotenkin hyviä sisä osat täyttä roskaa. Gp pyssy ei ole hintansa arvoinen ikinä. Mulla on semmonenkin.

        Kai te naperot osaattekin rikkoa ne :D Itselläni G&G GK99 (RK-95 TP) on toiminut moitteettomasti. G&P M4 myös. Mikään airsoft ase ei kestä 1-2v ilman sisuksien uusimista.
        Kiinalaisista voin ottaa vain RS tavaraa. Ne on sentäs aikaslailla saman tasosia G&G ja G&P kanssa.


      • JIHAD!
        soviet.sniper kirjoitti:

        Kai te naperot osaattekin rikkoa ne :D Itselläni G&G GK99 (RK-95 TP) on toiminut moitteettomasti. G&P M4 myös. Mikään airsoft ase ei kestä 1-2v ilman sisuksien uusimista.
        Kiinalaisista voin ottaa vain RS tavaraa. Ne on sentäs aikaslailla saman tasosia G&G ja G&P kanssa.

        Niin ja mainitsemisen arvoisena asiana vielä se, että riippuu suuresti aseen iästä, paljonko sitä käyttää.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Kai te naperot osaattekin rikkoa ne :D Itselläni G&G GK99 (RK-95 TP) on toiminut moitteettomasti. G&P M4 myös. Mikään airsoft ase ei kestä 1-2v ilman sisuksien uusimista.
        Kiinalaisista voin ottaa vain RS tavaraa. Ne on sentäs aikaslailla saman tasosia G&G ja G&P kanssa.

        Kyllä aseet voi kestääkin jos tietää mitä tekee. Vaikka en G&P:tä omistakaan rataslaatikko ja laakerit ovat kuulemma erinomaiset, loput sellaista meh-tasoa.
        Jdkkkel taisi tarkoittaa että hänellä on ollut 2 huonoa G&G:tä (luultavasti molemmat sportline) ja yksi hyvä (luultavasti proline).


    • estfr

      löyvät tuon aseen varmaan codista

    • Mene vaikka tarkistamaan taiwangunista sieltä saattaisi löytyä vastauksia kokoat sieltä sellasen aseen kuin itse haluat tai evike.comista en tajuu miks kaikki dissaa proairsoftii ainakin se on suomessa ja ei oo mikkään 6kk toimitus sinne sun kaupunkis postiin itse olen ostanut kaikki airsoft kamani proairsoftista taiwangunista ja varustelekasta

      • No evikestä ei kannata tilata vaikka se tekee hienolta näyttäviä videoita. Ihmiset dissaa proairsoftia sen takia että se ei myy kiinalaisia oikeilla merkeillään vaan pääosin ylihintaisten uudelleenpakkaajien kautta (ASG ja Cybergun), myy 7,2V leluja ja huolto on paskaaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe