Välttäkää Pansar sydiä

Purjehtija33

Sen vaan sanon myös, että älkää hyvät ihmiset menkö Pensar sydiin. Kyllä oli niin karmiva kokemus ruoka/palvelu. Karttakaa kuin ruttoa!

10

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nkkenndndnnd

      Pensar Sydistä ei kokemusta mutta yleensä ei voi kuin ihmetellä ala-arvoista asiakaspalvelua jossain kesäravintoloissa. Esim korpoströmissä tarjoilijat usean kerran olleet happamia ja jos selvästä virheestä valittaa niin vastaus on nyrpistelyä tms. Sesonki on lyhyt, idiotismia ajaa asiakkaita pois huonolla palvelulla.

      • Väärä alanvalinta

        Suomalainen ei vaan taida sopia palvelualalle. Liian usein ei osata edes katsoa silmiin, kiittää jne. Perusasiat on hakusessa. Asiakas on aina oikeassa on hyvä lähtökohta.


      • Tytheifk

        Korpoströmistä hyvä kokemus, satuin tässä parina päivänä olemaan sillä suunnalla ja kävin syömässä siinä rantaravintolassa, kaikki toimi hyvin, ruoka oli hyvää ja hintakin ok, niin ja ei mulle kukaan nyrpistellyt, päinvastoin.

        Omalla käytöksellä on suuri merkitys siihen millaista palvelua saa.


    • Seilari

      Samanlainen kokemus meidän perheellä. Kokki tylytti oikein kunnolla kun valitin annoksestani, että minulla on aivan kylmä peruna-annos ja raaka pihvi vaikka pyysin kypsänä. Tällaisen jälkeen koko seurueen ilta tietysti koki pienen kolauksen

      • JPPP

        Henkilökunnan nyrpeä käytös johtuu useimmiten siitä, että kokkia myöden ovat määräaikaisia. Sesonki päättyy parin kolmen viikon päästä, kuten myös monen työsuhde.


      • potpotpotkutvaan
        JPPP kirjoitti:

        Henkilökunnan nyrpeä käytös johtuu useimmiten siitä, että kokkia myöden ovat määräaikaisia. Sesonki päättyy parin kolmen viikon päästä, kuten myös monen työsuhde.

        Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.


      • Tarwinisti
        potpotpotkutvaan kirjoitti:

        Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.

        Jos yrittäjältä ei löydy palvelualttiutta, niin Siperia opettaa.


      • Kdkdkdjdbd
        potpotpotkutvaan kirjoitti:

        Palvelukyvyttömän henkilökunnan työsuhteen pitäisi päättyä palvelualalla heti. Tämä on mahdollista vain koeaikana. Kun työsuhde vakinaistuu on sen katkaiseminen vaikeaa. Ammattiliitto riitelee näistä työntekijän puolesta. Pienyrittäjä on heikoilla.

        Saariston kesäravintoloihin on hyvin vaikea saada pätevää työvoimaa. Pätkätyö ja työpaikka jumalan selän takana, käytännössä pitäisi muuttaa asumaan työpaikan lähelle. Herkkua?


    • hyvinkohdeltu

      Usein saa sitä mitä tilaa. Monen venekunnan käytös on huonoa, tinkitään ja vongataan. Joten ei pidä ihmetellä jos henkilökunta hieman näpäyttää. Sellaista se on viiden tähden hotelleissakin.

      • Jakkakakkaanaanna

        Varmaan asiakkaassakin voi olla vikaa mutta jos esim tilaus tullut väärillä perunoilla tai pihvi pyydetty kypsänä ja tulee raakana, tai toisinpäin, silloin ei aleta asiakasta syyttämään. Puhumattakaan jos laskutettu liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe