Susanna Indren avautuu vähän turhan hanakasti jopa pelkässä FB:n chätissä. Tässä paljastuksia!
- Kolme raiskausta.
- Kaks itsemurhayritystä.
- Jatkuvat painajaiset joka yö.
- Julkisella paikalla ei voi kävellä, kun paniikki tulee samantien, mitään muutakaan ei voi tehä.
- Jos on yli kolme ihmistä paikalla, alkaa ahdistaa. Saa olla vaan mä ja joku toinen.
- Toivottoman rakastunut tosi läheiseen tyttöpuoliseen ystävään, joka on niin saatanan hetero kuin voi vaan olla, jolle en koskaan pystyis siis tunteistani kertomaan.
- Faijan elämä loppuu päivänä minä hyvänsä ja se on osittain mun syy.
- Syömishäiriö.
- Kuulen ääniä mitä ei oikeasti ole & näen myös sellasia asioita ja ihan siis selvinpäin.
- En nuku.
- Saan selittämättömiä raivareita.
- Ja itkukohtauksia.
- Pimahdan välillä ja niistä hetkistä en muista mitään.
- En uskalla enää tehdä realityä koska pelkään että flippaan siellä.
- Poltin eilen illalla tahallani mun sormee sytkärillä, koska halusin tietää, kauanko siedän kipua.
- Oon alkoholisti ja korsteeni.
Susanna Indrenin salattu elämä
75
11208
Vastaukset
- leijonaJanna
Siis, onko noi kaikki totta?
- Oho3
No, onpa hän mennyt huonoon kuntoon, jos nämä tosiaan pitävät paikkansa.
- ei voi olla totta
3 raiskausta?????? En taida uskoa.
- Ei sinisilmänen
ei voi olla totta kirjoitti:
3 raiskausta?????? En taida uskoa.
"3 raiskausta?????? En taida uskoa. "
Kyllähän toi voi täysin mahdollista olla. Nainen kun sammuu vaikka väärään paikkaan niin siin on äkkiä hameen alla käyny vaikka kuka. Kyl tuolla kadulla liikkuu vaikka mitä rikollista.
Mitäköhän tälle naiselle on tapahtunu? Aika sekasin on elämä. - silmät on vihreät
Ei sinisilmänen kirjoitti:
"3 raiskausta?????? En taida uskoa. "
Kyllähän toi voi täysin mahdollista olla. Nainen kun sammuu vaikka väärään paikkaan niin siin on äkkiä hameen alla käyny vaikka kuka. Kyl tuolla kadulla liikkuu vaikka mitä rikollista.
Mitäköhän tälle naiselle on tapahtunu? Aika sekasin on elämä.No jos on sammunut, niin mistä tietää, että on kolme kertaa raiskattu. Eiköhän tuossa tarkoiteta kolmea erillistä rikosta ja sitä en oikein usko.
- siellä ollut
no en ihmettel vaikka oliskin... kutsuu ihan tuikituntemattomii tyyppei esim. just facesta himaan ja ppytää tuomaan viinat
- kamalalta kuulostaa
No eikö sillä ole pieni lapsikin? Onko se sitten isällään? Miten pysty olen uimahyppykillpailussa, jos muka noin ahdistunut/panikoiva?
- Tuksu2
Tuksun jalanjäljissä? Epätasapainoinen ainakin...
- vissiin frendi
Muistelisin, että tämä sama naikkonen oli jossain Jollaksen kemuissakin mukana.
Olikohan kuppikakkugeimit vai mitkä bileet nyt olikaan. - itkupotkuraivari 50v
Mitähän helkuttia tuo luritus kenellekkään kuuluu?Yrittääkö ikiteinipissis saada jotain sääli pisteitä?
- jgkgjg
No ei ole 50 vee. No eihän se kuulukkaan mutta joku sen tänne kirjoitti.
- Vasaraa
On aivan selvää, että hänellä ei ole ollut töitä näyttelijänä, kun hän on lähtenyt mukaan kaikenlaisiin reality-ohjelmiin.
Jos tuo lista pitää paikkansa, niin ehkä hän on liian ailahtelevainen pärjätäkseen varsinaisessa työssään.- kysyjä
minkä.
- ghvjbuiolp
Voisi valita seuraavaksi "Vuoden turhin julkkis"-voittajaksi. Ärsyttävä akka.
- turhis1
Eihän toi ämmä ole näytellyt kuin salkkareissa, en mä ainakaan ole ikinä nähnyt sitä, tai edes kuullut sen muista rooleista.
- Salkkarifanittaja
Mitä tolle Susannalle on tapahtunut?! :o
Vielä Salkkareissa näytellessään oli niin sympaattisen oloinen, mukava nainen. Hieman puntsukka joo, mutta vaikutti muuten tasapainoiselta ja miellyttävältä.
Nyt on laitettu naamaa ja hampaita uuteen uskoon, laihdutettu (milläköhän keinoilla?), biletetään Stadin menomestoissa niin kuin joku parikymppinen vaikka ikää daamilla on jo lähes 50-v.... - Ei mene lujaa
"Kuulen ääniä mitä ei oikeasti ole & näen myös sellasia asioita ja ihan siis selvinpäin."
Skitsofrenia vai liikaa päihteitä? - Rasittava tapaus
Tympeä, omahyväinen ja vastenmielinen tyyppi ollut aina. Yhteisen ystävän kautta olen ollut Susannan kanssa tekemisissä, mm. bileissään vieraana. Tästä on jo tosin aikaa, mutta tuskin hän kovasti on sisäisesti ainakaan muuttunut. Kova tarve olla huomion keskipisteenä, alemmuudentuntoisuus jota paikkaillaan tarinoilla kuinka se ja tää halusi mua, olin lapsena bolshoi-teatterin tanssikoulun priimus, hei mä oon taiteen maisteri (melko surullista, että se ei sitten muuhun kantanutkaan, kuin johonkin säälittävään suomi-soapiin), hei mulla on ihana mies (todellisuudessa täysin alkoholisoitunut perus-pena, joka bileissä vokotteli muita naisia kaiken aikaa). Painotan, että tästä on jo tovi, toivottavasti Susanna on eri ihminen tänään. Mitä en rehellisesti sanoen ja viimeaikaisten lööppien valossa usko.
- real estate
Eikös se oo joku rikas kiinteistösijoittjaa? Kertoili haastiksessa et sillä on useita kämppiä vuokralla.
Ei siis voi olla täysin pimee.- ...
Miksi kukaan haluaa kirjoitella jonkun kiinteistösijoittajan fb-päivityksistä täällä?
- Niin tai näin
Toisaalta hirveet tulot, toisaalta rahapula... Tiedä sitten, mikä pitää paikkansa.
- Kiinteistö suski
Kyllä tuo Susannan ura kiinteistösijoittaja taitaa olla oman päänsä luoma multipersoona. Ei tuolla akalla ole latiakaan ja ihan varmasti pian saadaan lukea hänen "velkahelvetistään".
- vihreät silmät
Kiinteistö suski kirjoitti:
Kyllä tuo Susannan ura kiinteistösijoittaja taitaa olla oman päänsä luoma multipersoona. Ei tuolla akalla ole latiakaan ja ihan varmasti pian saadaan lukea hänen "velkahelvetistään".
Kyllä sillä lateja on. Asuu omistamassaan miljoonakämpässä Krunassa.
- suskisaskaii
vihreät silmät kirjoitti:
Kyllä sillä lateja on. Asuu omistamassaan miljoonakämpässä Krunassa.
Ja mistä tämän tiedon omaat, vai onkos se Susannan multipersoona itse siellä?
- vihreät silmät
suskisaskaii kirjoitti:
Ja mistä tämän tiedon omaat, vai onkos se Susannan multipersoona itse siellä?
No ihan lehdestä luin sen asuntoesittelyn. Lehteä en muista mutta en lue hymyä enkä seiskaa eli joku laadukkaampi julkaisu. Ja ei, en ole Susanna. Oletkl sinä vainoharhainen????
- PA indruskja
No ihan lehdestä luin sen asuntoesittelyn. Lehteä en muista mutta en lue hymyä enkä seiskaa eli joku laadukkaampi julkaisu. Ja ei, en ole Susanna. Oletkl sinä vainoharhainen????
Se että joku sanoo kämpän olevan oma jossain Annassa ei tarkoita sitä että omistaa kämpän. Siellähän se Martinakin on esitellyt rikasta luksuselämäänsä kuten Jylhät ja muut ulosotossa varattomiksi todetut persaukiset. Tunnen kuule itsekkin yksin asuvan äijän joka asuu "miljoonäkämpässä" (ja myös mainostaa kuuluvasti asiaa ja esiintyy rahamiehenä) joka jäi eron jälkeen hänen ja vaimonsa kontolle kun eroon ei päässyt eikä kauppa käy. Nyt kämppää yritetään myydä velkojen vakuudeksi ja talveen menessä on edessä pakkohuutokauppa jolloin karu totuus velkahelvetistä paljastuu.
Siis se että kerrot jossain naistenlehdissä olevasi miljonnääri ja asut omassa ja pankin miljoona-asunnossa (oma=pankin lainoittama) ei hirveästi vakuuta. Eikös se Petskukin ollut miljonääri, kiinteistösijoittaja ja arabiperillinen josta myös kaikki iltalehdet ym. kirjoittelivat suitsutuksiaan.
Iltalehti
2011
"Kulkupelinä Scandinavian Hunkseissakin tanssivalla Pezhmanilla on Porsche Cayenne -maasturi.Halvin Cayenne-malli maksaa Suomessa vajaa 90 000 euroa. "
Viivin mukaan Pezhmanilla on huviloita Espanjassa ja hän omistaa kiinteistöjä myös Suomessa. "
2012
"Petsku Ahmadi on tuomittu törkeästä petoksesta ... Ahmadin 2 275 euron oikeudenkäyntikulut maksettiin valtion varoista koska Petsku todettiin oikeudessa varattomaksi." - vihreät silmät
PA indruskja kirjoitti:
Se että joku sanoo kämpän olevan oma jossain Annassa ei tarkoita sitä että omistaa kämpän. Siellähän se Martinakin on esitellyt rikasta luksuselämäänsä kuten Jylhät ja muut ulosotossa varattomiksi todetut persaukiset. Tunnen kuule itsekkin yksin asuvan äijän joka asuu "miljoonäkämpässä" (ja myös mainostaa kuuluvasti asiaa ja esiintyy rahamiehenä) joka jäi eron jälkeen hänen ja vaimonsa kontolle kun eroon ei päässyt eikä kauppa käy. Nyt kämppää yritetään myydä velkojen vakuudeksi ja talveen menessä on edessä pakkohuutokauppa jolloin karu totuus velkahelvetistä paljastuu.
Siis se että kerrot jossain naistenlehdissä olevasi miljonnääri ja asut omassa ja pankin miljoona-asunnossa (oma=pankin lainoittama) ei hirveästi vakuuta. Eikös se Petskukin ollut miljonääri, kiinteistösijoittaja ja arabiperillinen josta myös kaikki iltalehdet ym. kirjoittelivat suitsutuksiaan.
Iltalehti
2011
"Kulkupelinä Scandinavian Hunkseissakin tanssivalla Pezhmanilla on Porsche Cayenne -maasturi.Halvin Cayenne-malli maksaa Suomessa vajaa 90 000 euroa. "
Viivin mukaan Pezhmanilla on huviloita Espanjassa ja hän omistaa kiinteistöjä myös Suomessa. "
2012
"Petsku Ahmadi on tuomittu törkeästä petoksesta ... Ahmadin 2 275 euron oikeudenkäyntikulut maksettiin valtion varoista koska Petsku todettiin oikeudessa varattomaksi."No kyllä laatulehdet tarkistaa faktat. Onko se sulta pois, jos sillä on upea kämppä?
- Vasarointia
No kyllä laatulehdet tarkistaa faktat. Onko se sulta pois, jos sillä on upea kämppä?
No eivät kyllä tarkistele asuntojen omistuksia. Haastateltava voi kertoa ihan mitä lystää.
- Persilmä
No kyllä laatulehdet tarkistaa faktat. Onko se sulta pois, jos sillä on upea kämppä?
Mitkäs nämä sinun laatulehtesi ovat. Sellaiset lehdet jotka tarkistavat taustat esim Suomenkuvalehti eivät kyllä ota haastateltaviksi Susannaa asuntoineen. Ei ole multa pois jos on laatukämppä, se vaan ei kerro mitään siitä kenen se kämppä on.
- vihreät silmät
Persilmä kirjoitti:
Mitkäs nämä sinun laatulehtesi ovat. Sellaiset lehdet jotka tarkistavat taustat esim Suomenkuvalehti eivät kyllä ota haastateltaviksi Susannaa asuntoineen. Ei ole multa pois jos on laatukämppä, se vaan ei kerro mitään siitä kenen se kämppä on.
Iltasanomat ja artikkeli löytyy googlettamalla.
- 21438543945
Indrenin ukolla ja lapsensa isällä sitä fyrkkaa oli ja avioerossa sai Indren kämppänsä.
Ja mitä tohon Petskuun tulee, niin pers'aukinen rumpali ollu aina...
Faijallaan kämänen ravinteli Korsossa....
- ...
Kuka on Susanna Indren?
- beeeeeezzzz
Sehän vois Tuksun kaverina lähtee mukaan niille sen sekopääkeikoille. Sais ainakin revitellä oikein olan takaa.
- Vuosi 2011
"Tähtösten eniten tienaava on näyttelijä Susanna Indrén. Hänellä oli ainoana joukosta myös pääomatuloja. Ansio- ja pääomatuloja hänellä oli yhteensä 44 716 euroa."
http://m.iltalehti.fi/viihde/2013032316802987_vi.shtml - romppainen j
Oli pikkasen väärässä porukassa tuolla viidakossa, siellä ei nimellä pärjää :D
- kyllä toi on PA
Joo, useita vuokraasuntoja ympäri Suomea. Pääomatulot 13.000 €/vuosi tarkoittaa yhtä yksiötä keskusta alueella. vuokratulot näkyvät suoraan pääomatuloina vähennysten jälkeen. Itselläni on 6 vuokra-asuntoa ja niistä jokaisesta pankki omistaa 80 %, en pidä itseäni vielä kiinteistösijoittajan ja nuo Susanan pääomatulot eivät kyllä ole mitään kiinteistösijoittajan tuloja. Pitäisi olla vähintään yksi nolla perässä ennen kuin homalla eläisi. Susannan tulot ovat pienet Helsinkiläiseksi eivätkä kieli suuresta omaisuudesta tai ainakaan aktiivisesta sijoitustoiminnasta.
- PA TAI PA
ootas mä lasken 13 000eur/12kk = 1083eur, kallis vuokra yksiöllä? Varsinkin jos lasketaan vastikkeet, mitkä voidaan pääomatuloista hyvittää, pois eli sanotaan 200eur/kk tekee 2 400eur eli 1283eur, viitannee selvästi että olisi kuitenkin ainakin kaksi pientä asuntoa PK seudulla vuokralla tai useampi pienemmillä paikkakunnilla.
- pa suski
PA TAI PA kirjoitti:
ootas mä lasken 13 000eur/12kk = 1083eur, kallis vuokra yksiöllä? Varsinkin jos lasketaan vastikkeet, mitkä voidaan pääomatuloista hyvittää, pois eli sanotaan 200eur/kk tekee 2 400eur eli 1283eur, viitannee selvästi että olisi kuitenkin ainakin kaksi pientä asuntoa PK seudulla vuokralla tai useampi pienemmillä paikkakunnilla.
Niin sitä ei voi tietää. Kyllä 1300 kk saa Helsingin keskustasta pulittaa yksiöstä, jos vähän on osakkeita tai jotai muuta pääomatuloa niin viittaa kyllä yhteen vuokrakämppään. Ympäryskunnisssa vuokrat on 500-600 €/kk per kämppä. Pointti on kuitenkin että noilla pääomatuloilla ei Susanna ole mikään kiinteistömoguli, miksi itseään mainostaa.
Saadaan varmaan pian lukea seiskasta Susannankin ulosotoista.
- muistelija...
Eikös tuo Susanna yrittänyt syyttää sitä Tomi Kantoa jostakin?
- ...
Kuka on Tomi Kanto?
- Naama kiinni
Kuka tää Susanna Indren nyt on vaikuttaa TV-duunarisarjalta? täähän on julkkispalsta missä pamlataan vain reteistä julkuista niinkuin Mr.Lothar eikä kuluteta bittejä tavis telkkuduunareitten vaatekaapin tarkasteluun
TV-taviksista voitte pamlata niiten oikeilla palstoilla Suomi 24 TV ja tratio tai Suomi 24 näyttelijät ja TV - mxmxmxmx
jotenkin säälittääsen susannajuopon lapsi. sehä asuu äidillään vaa viikon kuukaudessa. thjänpäväne rumasekopääkoko ämmä... tiedän tapauksen valitettavasti... huh..:(
- 111111111
Tyyppi täys sekopää!
- fsasddfdaddadf
TV-duunarit ja salkkarisonnan paperitähdet eivät ole julkkiksia tämä on vain tosiasia jonka kanssa on opittava elämään
- toimiston tytöt VOL7
Kuka tää Susanna Indren on? Mr.Lotharin tiedän mutta täysin neverhööd tämä Indren? Joku keltaisen lehden paperitähti?
- ouijyy
Ihan selvästi vaihdevuodet....
- pakkopaitaan
mistä näitä karseita sekopää ämmiä oikein pukkaa..on vaikka minkälaista hullua susannaa,,tuksua ja martinaa ..ym.ym..ja seiska tätä hourusakkia elättää...huhhuh!
- .,xcdkljoreu64
Ne onkin julkkiksia vain seiskan sivuilla, eivät muualla. Ja perää pitää Hannele Lauri.
- Kikkanen1
Voi teidän kanssa!!
Suskun tuntien,tunnen täydellä Erillaisen Susannan,kuin täällä nyt Annetaan ymmärtää!!
Haloooo!!!!
Sitäpaitsi Hän viettää juuri tälläkin Hetkellä aikaansa Poikansa kera,kaukana Kaupunkien baareista ja yöelämästä!!
Tieto on varma!
kansaa kiinnostaa vain sellaiset Ihmiset,jotka ovat muka tekemisissä kaikenlaisten pahojen asioiden kanssa!
Moni voi jopa kateuttaan puhua nyt Hänestä,koska Susku on muuttunut Ulkonäöllisesti paljon,ja se lienee Hänen oma asiansa,miten Hän on Kaunistunut ja hoikistunut!
Tuskin ainakaan millään Juomisella;(
Miksi Media ja muut eivät voi tajuta,että sama Susanna hän on,kuin Pyöreämpänäkin!
Kasokaapa oikeasti Hänen kasvojaan,niin näyttääkö juovan Naisen kasvoilta!?
Ei ! Ja Tuksun kaltaista Hänestä ei saa tekemälläkään!
Outoa joiltakin alkaa tälläisiä Provo-kirjoituksia,tietämättä oikeasti Hänestä yhtikäs mitään!
Ja jos nyt joku sattuu ottaa kuvan,joka päätyy Seiskan sivuille,niin kuinkahan moni kuva siellä on 100% totuutta!
Rehellisesti minä voin kirjoittaa Puolustuksen Suskun puolesta!!!!!!!!!!!
Pystyykö teistä kukaan muu tähän,ja totuuden pohjalta vielä?????????- eimulamuuta
Merkillistä isojen kirjaimien käyttöä. Minusta hän oli kauniimpi pyöreänä.
- häntäkö hänestä?
eimulamuuta kirjoitti:
Merkillistä isojen kirjaimien käyttöä. Minusta hän oli kauniimpi pyöreänä.
Joo... "Hän" kirjoitetaan isolla yleensä vain silloin kun on kyse siitä yläkerran sedästä. Mutta voihan tässä olla taa yksi niitä jumalasta seuraavia, ylöspäin....
- kikkanen1
häntäkö hänestä? kirjoitti:
Joo... "Hän" kirjoitetaan isolla yleensä vain silloin kun on kyse siitä yläkerran sedästä. Mutta voihan tässä olla taa yksi niitä jumalasta seuraavia, ylöspäin....
Minä,Sinä,Hän,Me,Te,He
Tämä,Tuo, se
Nämä,Nuo ja Ne !!
Erillissanoja .Alakoulussa opetettu!
Voidaan käyttää,kun kirjoitetaan Kohteliaasti,jostakin ihmisestä,että Hän meni,Hän teki ;)
Tai painoitetaan jotakin sanaa taikka asiaa;)
Olenko väärässä,jos Äidinkielenopet neuvoisivat minua;) - eimulamuuta
kikkanen1 kirjoitti:
Minä,Sinä,Hän,Me,Te,He
Tämä,Tuo, se
Nämä,Nuo ja Ne !!
Voidaan käyttää,kun kirjoitetaan Kohteliaasti,jostakin ihmisestä,että Hän meni,Hän teki ;)
Olenko väärässä,jos Äidinkielenopet neuvoisivat minua;)Isolla lauseen keskellä kirjoitetaan vain erisnimet ja hän, kun tarkoitetaan Jumalaa. Jos halut painottaa jotain sanaa (tee niin vain harvoin) kirjoita koko sana isolla.
- kysyjä
kikkanen1 kirjoitti:
Minä,Sinä,Hän,Me,Te,He
Tämä,Tuo, se
Nämä,Nuo ja Ne !!
Olenko väärässä,jos Äidinkielenopet neuvoisivat minua;)mitkä on pohjanmaan joet?
- söf05d
Tämä, tuo, se, nämä, nuo, ne ovat demonstratiivipronomineja ja kirjoitetaan isolla ainoastaan virkkeen alussa.
Tuo vatipää ei ole kyllä läpäissyt edes peruskoulua!- kikkanen1
Kyllä tämä vatipää on läpäissyt peruskoulut,sekä muutkin Ammattiin valmistumiskoulut!!!
Lukenut,lukenut,lukenut paljon!
Ihmisellä on monta tyyliä,muotoa ja tapaa kirjoittaa!
Kun kirjoitan toisesta Ihmisestä,niin ison kirjaimen keskellä lauseiden on minulla on korostaa asiaa mistä kirjoitan!!!!!!!!!!!
Onko tämä sitten niin väärin,kuin olla voi!
Minun tapani !
Tunnen Ihmisen Anatomian täydellisesti,sillä olen kouluttautunut sellaiseen Ammattiin!!
Minulle on aivan sama ,mikäli kirjoitukseni on väärin jonkun mielestä!
Pääasia on se,etten tee virhettä Ihmisille!
Kelpaisiko Henkilölle,joka vatipääksi nimitteli,sillä hän poikkesi koko alkuperäisestä aiheesta!
Valansa Vannonut...............................! - ..nn
kikkanen1 kirjoitti:
Kyllä tämä vatipää on läpäissyt peruskoulut,sekä muutkin Ammattiin valmistumiskoulut!!!
Kun kirjoitan toisesta Ihmisestä,niin ison kirjaimen keskellä lauseiden on minulla on korostaa asiaa mistä kirjoitan!!!!!!!!!!!
Minun tapani !
Tunnen Ihmisen Anatomian täydellisesti,sillä olen kouluttautunut sellaiseen Ammattiin!!
Kelpaisiko Henkilölle,joka vatipääksi nimitteli,sillä hän poikkesi koko alkuperäisestä aiheesta!
Valansa Vannonut...............................!Kylläpä täällä voidaan huonosti..
- ABC-kirja
kikkanen1 kirjoitti:
Minun tapani !
Valansa Vannonut...............................!Vatipään kannattaisi kerrata myös välimerkkien käyttöä.
- katsokaa peiliin!
Täällä tuntuu olevan todella sivistynyttä porukkaa kirjoittelemassa. :D
- lkhkl7576rewer
On kirjoitettu hyvin arvosanoin ylioppilaaksi ja hankittu korkeakoulututkinto, joten kyllä, sivistyneitä ollaan. Tosin jo peruskoulussa suomen kielen tunneilla opetetaan mm. isojen alkukirjaimien käyttö. Kaikillehan oppi ei tunnetusti vaan mene perille...
- hyi laatta
Totta, tuollaisia tai melkein tuollaisia on olemassa. Mutta aika ilkeä olet inhorealismissasi...
- rmui1
Pitkäaikainen psykiatrinen hoito välttämätön.
- Paapapaa
Tässä nyt on se rikas kiinteistösijoittaja, tuota oikeusapua ei anneta jos perstaskut on kunnossa, se että tuosta ei pysty vähääkään maksamaan kertoo karua kieltä tästä "kiinteistömogulista". Eli kyllä tää op PA suski kuten täällä aavisteltiin.
http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/susanna-joutui-ulosottoon/- Pilkut ja välilyönnit
Nimimerkille Kikkanen1, tätä kuvaa katsoessa, kyllä näyttää alkoholia juovalta.
P.s., pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- Voi voi suski
Joo ei taida olla ihan mainostamansa koroillaeläjä, pikemminkin tuilla elävä.
- Katrilli2
Tuo nainenhan on karseen näköinen nykyään - vai kauneusleikkaukissa käynyt!! Miksi pitää itsestä leikellä hirviö?
- Katrilli2
... siis leikkauksissa
- uoruus on seikkailu
Katrilli2 kirjoitti:
... siis leikkauksissa
Älä unohda uutta peruukkiansa.
- pelottavaaa
Mä näin just jotain painajaista ton näköisestä muijasta. Pahinta oli että se katsoi mua PEILISTÄ! En pysty nukkumaan ku pelottaa. En tiä oliko se tää muija vai tuksu siel peilissä. Miks noi pelottelee, mä oon herkkä ihminen!!
- aikuisuus-
Aloitusviestiin. En tiedä pitääkö nuo paikkansa. Mutta auttaisi jos vahvistaisi itsetuntoa ja jättäis alkon tupakan pois. Ei ole enää teini-iässä. Moni ongelma tulee kyllä alkosta ja kofeiinista ihmisille, myös paniikkihäiriö lisääntyy.
Terapeutti voi vaan auttaa jos on ikäviä kokemuksia ja tuki. Heterot eivät muutu kyllä lesboksi, ihan turha rakastua sellaiseen. En kyllä tiedä onko jutussa perää, mutta aloituksen mukaan jos miettii. Unilääke auttaisi välillä?- ota nappia ota
tupakas on kyl nikotiinii eikä kofeiinii
tappaa silti
mitäs horiset unilääkkeistä haluatko syöstä ihmisiä tuhoon
joku vastuu jutuiss palstoillakin
- Clamydia
Aika mielenkiintoista kuka on tän ketjun aloittaja? Joku ystävä, jolle Susanna Indren on kertonut nuo asiat _luottamuksellisesti_ fb-chatissa?
Onkohan sama "ystävä" sieltä bb-talosta, joka kertoi sielläkin Suskin luottamuksellisia asioita???- Eve Liina
Hyviä kysymyksiä. Valitettavasti emme luultavasti koskaan saa tietää totuutta.
- totuudensiemen
EI pidä paikkaansa!!!!
Tunnen Hänet ja Hänen lapsensa on Suskulle Maailman tärkein asia!
Miksi puhua pahaa,jos lukee juoru-/tai Iltalehdistä,kun totuus on toinen !!
Ei ketään pitäisi tuomita juorujen perusteella ja tottahan toki Suskukin "saa" käydä viihteellä,niinkuin me muutkin.
Haloo !!
Ihan sama Symppis -Susku on,kuin Salatuissakin aikoinaan ;) - HjalliksenNarraaja
Tämä tylleröhän on kova varailemaan mutta rahaa ei löydy lunastamaan. Maanvaiva kirppiksillä ja antiikkikaupoissa. Elää ilm. yli varojensa. Huono itsetunto yhdistettynä vaihdevuosiin lienee selitys känni/somesekoilulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056