Näin eräänä yönä unta että sanoin tyttöystävälleni että pelkään kummituksia, mutta onneksi kissamme on mukana niin syytä pelätä.
Yllyttäkää ja kertokaa tästä mitä tämä näkemäni herättää teissä ensimmäisenä mieleenne? ( :D )
Uni: Kissat näkevät kummituksia?
2
129
Vastaukset
- ..............
Eläimet havannoivat ne, toisin kuin me ihmiset emme useinkaan. Siitä on tehty ohjelmia ja jossain kummitustenjahtausohjelmassa käytettiin kissan reaktioita apuna. Esim jos minua pelottaa mennä johonkin paikkaan kotonani, esim. kellariin, otan koiran mukaan. Jos se alkaa haukkumaan niin sitten lähden :D Kuulostan oudolta mutta uskon siihen vahvasti xD
- ,,,,
Näkeehän toiset ihmisetkin "kummituksia", eli ihmisestä/eläimistä jäänyttä ns. energiaa. Eihän siinä ole mitään outoa. Oon ollut aina sitä mieltä että ei kannata pelätä, luultavasti eivät halua pahaa kenellekkään vaikka hengailisivat meidän kanssa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220