Näin eräänä yönä unta että sanoin tyttöystävälleni että pelkään kummituksia, mutta onneksi kissamme on mukana niin syytä pelätä.
Yllyttäkää ja kertokaa tästä mitä tämä näkemäni herättää teissä ensimmäisenä mieleenne? ( :D )
Uni: Kissat näkevät kummituksia?
2
106
Vastaukset
- ..............
Eläimet havannoivat ne, toisin kuin me ihmiset emme useinkaan. Siitä on tehty ohjelmia ja jossain kummitustenjahtausohjelmassa käytettiin kissan reaktioita apuna. Esim jos minua pelottaa mennä johonkin paikkaan kotonani, esim. kellariin, otan koiran mukaan. Jos se alkaa haukkumaan niin sitten lähden :D Kuulostan oudolta mutta uskon siihen vahvasti xD
- ,,,,
Näkeehän toiset ihmisetkin "kummituksia", eli ihmisestä/eläimistä jäänyttä ns. energiaa. Eihän siinä ole mitään outoa. Oon ollut aina sitä mieltä että ei kannata pelätä, luultavasti eivät halua pahaa kenellekkään vaikka hengailisivat meidän kanssa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954