Vuokrahevonen tarjolla

Tarjolla hevonen

Tarjoan PV hevoseni vuokralle 300e/kk sisältäen enimmiltään 18krt/kk ratsastusta.
Hevonen on 168cm ruuna, joka omaa hyvän hyppykyvyn, hevonen on myöskin maastovarma joten voit huoletta mennä pitkillekkin lenkeille, hienoille
Oikeastaan voit tehdä ruunan kanssa mitä vain, tietenkin edellytän maalaisjärjen käyttöä.

Hevonen sijaistsee Uusimaalla Sipoossa, pinimuotoisella yksityistallilla.
Hyvät pellot joilla ratsastaa, ei maneesia eikä kentää.
Hieno pienimuotoinen yksityishevos tallipaikka, jossa on hienot maisemat ja hyvät pohjat kovempaankin menoon.

9

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinnostunut (;

etsitkö vielä vuokraajaa? olen 14 vuotias tyttö mäntsälästä, ja ratsastanut 3,5 vuotta ( yhdessä välissä puolen vuoden tauko). tasoltani olen helppo C jotain B juttuja ja re : n. 60 cm ?

• Hyvin kiinnostunut!

Etsitkö vielä vuokraajaa? Tasoltani omaan helpon C:n ja asun Kontulassa, Helsingissä. Laittaisitko mulle sähköpostia [email protected]?

• Edelleen kiinnostunu

Ja missä päin sipoota?:)

• 100%kiinnostunut

Jos etsit vielä vuokraajaa niin olen heB tasoinen ja olen ratsastanut 3.5 vuotta ja re noin. 85cm ja kisannut olen ja sijoittunut hyvin, hoitoperusmerkki suoritettu ja valmentautuminen toivottua. Laita s-postia jos hevonen vielä vapaana!: [email protected]

• jefds

Jos ei mene niin lisää www.hevosmarkkinat.fi sivustolle tarjolle myös

• Vieläkö olisi?

Etsitkö vielä vuokraajaa? Olen 12 vuotias tyttö nikkilästä, Sipoosta ja oon ratsastanut 2 vuotta. Oon etsinyt vuokrahevosta jo jonkin aikaa mut sitten näin tän sun ilmotuksen ja aattelin et vieläkö hevonen olisi vuokralla? Missä päin sipoota talli on?

• vuokralleosioo

www.hevosmarkkinat.fi sinne ilmotus

• Anonyymi

Moi! Etitkö vielä vuokraajaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      280
      2212
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1640
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      74
      1110
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      953
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      934
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      904
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      843
    Aihe