oon 15v tyttö ja mul on vähän asiaa. nosiis mulla on tapana käyttää kireitä farkkuja. mulla on 4 farkut: yhdet mustat valkoisilla saumoilla, siniset joissa taskuissa on vetoketjut, taskuttomat harmaat ja toiset kokomustat. mitta kuitenki ainaku käytän farkkuja nii niiten taskut menee mun pakaroitten yläpuolelle ja vako venyy turhanki isoks. entiiä johtuuko tää siitä että mul on läskiperse tai jotai. mut apua auttakaa. ps. kaikki sanoo et mul on hyvä perse.
onko liian kireet farkut vai läskiperse??
13
431
Vastaukset
- Fuchsin
toista kuvauksesta ei ottanut mitään selvää
- daaym
Aika normaali hyvä perseisillä muijilla ;)
- kireeperse98 ;)
Mut kun mulla on hieromasauva siellä, ja syvällä, niin en meinaa saada
tiukkoja housuja jalkaan... Oikeesti mulla on kyllä aivan järjettömän
iso takapuoli voi johtua siitäkin. - rakastanperseitä
kireeperse98 ;) kirjoitti:
Mut kun mulla on hieromasauva siellä, ja syvällä, niin en meinaa saada
tiukkoja housuja jalkaan... Oikeesti mulla on kyllä aivan järjettömän
iso takapuoli voi johtua siitäkin.Voitko antaa kikkis nii voit lähettää siit kuvan ;)
- kireeperse98 ;)
Ai kuulostiko kuvaus sexyltä ;);). Noo voin sanoo et myös yksissä farkuissa etumus on aika kiree ja tiiät varmaa mitä siinä näkyy?? ;)
- poeka97
tuu kikkaa mmakec;)
- perseet<3
Anna kikkis nii tuun juttelee ja lähetät kuvan!;)
- poikahaluaasut!!!!!
Täällä poika kenellä alkoi seisomaan tekstisi seurauksesta;)!! laita kikkiin viesetiä niin voidaan jutella lisää;) erikk.1
- varo!
Mut älä käytä liian kireitä housuja koska siitä voi tulla selluliittia. En tietenkään tarkoita että nyt pitäisi vain ja ainoastaan käyttää verkkareita.
- kireeperse98 ;)
sori mut en voi kikkaa koska omistan vuoden 1 ja 2 mallia olevn nokian! :(
- lifemocker
vähän riippuu onko sulla levee perse vai ei... sillä jos sulla on vyötäröllä tai per$eessä ylimääräistä niin ei kyllä ole hyvännäköistä
- Osta!
Oikeen kokoset housut.!
- Tiedän
Mahtavaa silmäin iloahan se jos takaa näkyy vako ja edestä cameltoe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023