Miten reagoitte, jos (mies)työkaverisi on posliini tai lähes?

tuumin vaan

Jos virkistyspäivän urheilun jälkeen huomaat saunassa, että työkaverisi onkin posliini tai sheivannut hyvin lyhyeksi? Ja olisi tyyppi, josta et olisi voinut ajatella sellaista.

14

2538

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digitallove

      Miten siihen sitten pitäisi reagoida? Pitäisikö mun avata saunassa keskustelu, että tosi kivasti trimmattu karvoitus sulla? :D

      Jotkut sheivaa, jotkut ei... Ei se posliini ole enää vuonna 2013 niin ihmeellinen juttu että siihen jaksaisi edes kiinnittää huomiota.

    • nähty on jos jonkin

      Mitäs se kellekään kuuluu, omatpa on karvansa. Ja jyllä saunailloissa, nykyään näkee sheivattua ja paljasta. Paljas vain ei sovi kaikille, mielestäni. Riippuu vartalon mittasuhteista ja kunnosta. Vanhempi trimmattu mies voi näyttää tosi hyvälle ja jos kalu vielä komean kokoinen, suoraryhti ja itsevarmuus - niin on siinä ihailemista. Jotkut nuoret miehet taas näyttävät lähinnä lapsilta, pieni mahakumpu ja paljaat paikat ja tupissa oleva pippeli, siellä heiluu. Mutta trimmattu nuori kundi, on komea näky, oli sitten muotoiltu tai paljas.
      Makuja monia - mutta harvemmin olen enään, siivottomaan pusikkoon.
      Työnipuolesta joudun paljon järjestämään, eri tilaisuuksia - ja mikäs sen rennompaa kuin saunapalaveri, pitkien höpinöitten päälle.

    • m62.

      Täysin samaa mieltä edellä olevan kanssa. paksu paljas ok.

    • iso_antti

      Kyllä se sopii, ei työkaverin karvattomuus mitään haittaa!

    • arivaaa

      Mutta oletko valmis itse olemaan työkaverisi edessä jos olet posliini?

    • Minkä ikäisestä saunaporukasta on kyse? Eivät aikuiset miehet saunassa yleensä syynää toistensa kaluja. Itselläni on siistitty alapää, ei posliini, mutta pallit ajeltu. En todellakaan osaa kuvitella, että joku muu haluaisi kommentoida alapäätäni millään tavalla. Eli ole huoleti.

      • like monkeyt

        Vain homppelit tuumailevat toistensa karvoja, haluavat astua kaveria aanukseen kuten eläimet.


      • jannex
        like monkeyt kirjoitti:

        Vain homppelit tuumailevat toistensa karvoja, haluavat astua kaveria aanukseen kuten eläimet.

        ei eläimet astu toisiaan anukseen! se on meidän homojen juttu"!


    • Mimmi vaan

      Kyllä sitä naisenakin joskus miettii yleisissä paikoissa ja järjestetyissä saunailloissa, että ou nou, nyt on pimppi poslarina, mitäköhän minusta ajatellaan? Ja ensimmäisenä villissä mielessä on, että tuo selvästi pitää suuseksin saamisesta ;) No, mitäpä sitä sitten häpeilemään, näinhän asia kuitenkin on. Rohkeasti joukkoon vaan ja kannustamaan muitakin miehiä parturoimaan kultakellojaan ;)
      Keskustelemaan en kuitenkaan asiasta lähtisi, en edes naisena..

      • ajeltu kundi

        Juu, onhan Se kiihottavaa, varsinkin nuori, komea työkaveri ajeltuna..


    • Se on mielestäni jokaisen asia ajaako karvat poi vai ei.
      Se taas vaatii jos on siveysvyö päällä ja menee kaveri porukassa saunaa.
      Oltan että moni nuorempi miehellä on munat lukossa,enneko pääsee ees saunomaan porukassa.

    • oli se näky

      Kyllähän posliini näyttää välillä oikein hyvältä vaikka hetero olenkin. Kerrankin huomasin erään työkaverin, joka on about nelikymppinen perheenisä, olevan posliini. Kaverilla oli vielä yllättävän lihaksikas kroppa ja iso kalu, joten ei siinä voinut kuin kunnioittaa näkyä, haha. Huomasin vielä kaverin facebook-profiilista, että hänellä on sangen hyvännäköinen vaimokin, joten voin vain kuvitella kuinka peitto heiluu noilla karvattomilla ikälopuillakin.

      • hope so,.

        Otat nyt rohkeasti työkaveriin yhteyttä, ehkä on bi?

        Pääset imemään parrua ja saamaan häntä kankkuun.


    • Sanoisin vain että oot kanssa alapää karvoitta niiko miekin.
      Kyisin vielä onko pallit lukossa myös.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe