Olen pelaillut k.o. peliä jonkin verran jossa on tullut huomattua että mm. karttojen koolla sinällään ei ole paljonkaan merkitystä suurtöiden rakentelun suhteen koska oma alue käsittää yleensä vain muutaman kaupungin.
Olisi mukava yrittää joidenkin kanssa avaruuskeskuksen rakentamista eikä siihen tarvi kuin n.3 peljaajaa.Ongelmana on ollut se että jotkut pelaajat keskeyttävät liijan aikaisin ja jos kaupunki jätetään torsona kentälle eikä sitä voi muut käyttää voi koko peli mennä piloille.Pelin jokamiestaitoihin kuuluisi hylätä oma kaupunki jos sitä ei käytä että joku muu voisi tulla tilalle.
Jos täältä löytyy SimCity pelaajia niin ilmoitelkaa jättämällä viesti tälle palstalle.
2-3 ilmoittunutta riittää.Voin sitten ilmoittaa miten jatketaan.Suotavaa olisi jonkinlainen pelikokemus.Aloittelijakin voi olla mutta kärsivällisyyttä tarvitaan.
Peliaika ei välttämättä ole kohtuuttoman pitkä koska yleensä jos pelaajat ovat aktiivisia voidaan lopettaa siihen kun tavoite (suurtyö) on saavutettu ja kaupunki on vakaa.Peliaika voi olla esim. n.2 viikkoa.Hyviin tapoihin kuuluu ilmoittaa jos lopettaa ja hylätä kaupunki...
Uusin SimCity. Tarvin 2-3 pelaajaa !
SimCitypelaaja
2
149
Vastaukset
- C25N7F72
Missä servussa pelaat.
- SCpelaaja
Täynnä jo... vaikkakin 1 pelaaja näyttää jättäneen pelaamisen kesken.Olisi hyvä jos hotaajalla olisi mahdollisuus poistaa pelaajaaja/kaupunki jos sitä ei pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488