Mistä löytyy hillaa Haukiputaan lähistöltä?

Hillaton

Mistähän tästä lähistöltä sais jonkun hillan poimittua, ei viitsisi lähteä Pudasjärvellekään asti ajeleen.

26

4428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakkoja

      Enpä tiiä hilloista, mutta Kellosta ei saa pirtua, kuulemma.

    • Hillallinen

      Kyllä e tästä lähiseudulta on suot kaluttu tyhjäksi, aika pohjoiseen pitää nyt mennä. Lieneekö Pudasjärvelläkään enään? Oli hillakausi tänävuonna todella aikaisin.
      Itse raavin loppuja suolta jo toissa viikolla.

      • hillaton

        Missä päin täällä on soita josta hillaa on saanut?


      • hilllaa
        hillaton kirjoitti:

        Missä päin täällä on soita josta hillaa on saanut?

        Olitko naapurin Hillan kanssa suolla?


    • hillallallaa

      Kai Hilla nimisiä naisia on täälläkin. Jos ei, käykö Hilja niin hyvä tulee.

      • pillallaa

        Aika erikoinen nimi naisella jos on Kai Hilla :) vai missä onkalonperällä asustelet jos nimet on tuollaisia.


    • Lakkojaon

      Läheltä ei löydy, Olhava Kuivaniemi aksentilta löytyy.

    • poikio

      Ei nyt kukaan varmana ole sen verta idiootti, että kertois missä on putaalla hillapaikatpoikio

    • näytti olevan..

      tosta kun lähtöö hämeenjärveä kohti ja romuaa sieltä aluksi suot läpi..

    • ämpäri täynnä

      No Haapajärvenalueella vaikka kuinka paljon,niin paljon ku jaksaa poimia

      • golf-pallo

        ja virpiniemen golfkentän lähellä,senkun napsii suuhun samalla ku golffffaaa


      • pallokas
        golf-pallo kirjoitti:

        ja virpiniemen golfkentän lähellä,senkun napsii suuhun samalla ku golffffaaa

        varoa pittää ettei golf-palloa suuhun laita...


    • Isoja....

      Pidä kiirettä niin ennätät Pudasjärveltä järvien viereltä varmasti löytyy , varaa useampi ämpäri ettei käy kuten minulle, ainoastaan kaksi tuli mukaan.

    • poimuri

      onhan tuota tullut rapiat 460kg ja 50km säteellä putaan keskustasta. se on viitseliäisyydestä kiinni ;)

    • Pinkattua hillua

      Kannattaa ajella Pudasjärvelle jos meinaa saada helposti hillat. Itse olen käynyt ja aina 2-4 ämpärillistä, riippuen viitseliäisyydestä.

    • TOOPERO38

      hei, auttakaa tyhmää etelän likkaa. Onkohan pudasjärvelle tulossa hillaa? ja minkälaisista paikoista tänä vuonna sitä kannattaa etsiä? Ihan omaan tarpeeseen muutamia kiloja retkeilun lomassa tahtoopi hän. Onkohan mahdollista "ostaa" jotain erämiestä näyttämään soita ja mahdollisia marjapaikkoja?

      • Hillastanut

        Yli-iin Maalismaan tien varressa on suota ja hilloja. Varo vaan äkäisiä ampiaisia. Ja pitkät kumpparit jalkaan.


    • Lissu Turunen

      Itse kävin Onkamolla,ja menen ke-to uudestaan, vanha hillapaikka on kuin ennenkin,2-3 sangollista pienellä alalla.

    • luisaa

      Onkamolta ei löytynyt yhtään hillapaikkaa mihin vois mennä
      muutama marja siellä täällä.
      yli.iin ja kuusamon tien varressa on hillaa
      eilen poimittiin kaksi sangollista luisansuolta

    • Hillamies

      Varmin tapa saada hilloja on mentävä Oulun torille, sieltä saa vaivattomasti.Entisillä hyvillä hillapaikoilla käydessäni oli turha reissu, ei kahta litraa 3h., ja siinä oli kaikki.

      • Hikinen reissu

        Vastaan vilpittömästi: Yli-Iissä eli Oulun kaupunginosassa niitä on kunhan laitatte paarmasuojukset päähän ja tietty kumpparit jalkaan. Suota löytyy Maalismaantien- sekä YIi - Kiiminki- tien varresta.
        On vaan niin kuumaa... mutta onnea hillastukselle.


      • Late Lapista.
        Hikinen reissu kirjoitti:

        Vastaan vilpittömästi: Yli-Iissä eli Oulun kaupunginosassa niitä on kunhan laitatte paarmasuojukset päähän ja tietty kumpparit jalkaan. Suota löytyy Maalismaantien- sekä YIi - Kiiminki- tien varresta.
        On vaan niin kuumaa... mutta onnea hillastukselle.

        Varoitan vakavasti menemästä Yli-Iin hillasoille, käytiin siellä ja heeeeelevetin iso karhu hyökkäsi jo tienposkessa kohti, ehdittiin nipin napin autoon ja karkuun!
        Kyllä hillastamiseen on ehdottomasti turvallisin paikka Oulun tori!


        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late Lapista. kirjoitti:

        Varoitan vakavasti menemästä Yli-Iin hillasoille, käytiin siellä ja heeeeelevetin iso karhu hyökkäsi jo tienposkessa kohti, ehdittiin nipin napin autoon ja karkuun!
        Kyllä hillastamiseen on ehdottomasti turvallisin paikka Oulun tori!


        Late Lapista.

        Onko tosi? Onko karhuja usein yli-iin soilla ja metsissä?


    • monestikki

      Pärjäähän tuota ilimannii.

    • Hourubää Hemppa

      "ei me tiietä!!
      eikä kerrota!!!!"

      totennäkösin vastausmuoto liepi sillä kukapa harvoja harvinaisia apajia palijastasi.

      =}

    • Anonyymi

      Kaupasta Hillaqa saa!Voi sitä tilata Netinkin kautta,tuovat kotiovelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe