Naisen nuoleminen ja takaa päin paneminen

Harmittaa kovasti

Olen parikymppinen, hyväkroppainen ja muutenkin aika vetävän näköinen nuori nainen. Olen hoikka, minulla on suuret rinnat, pieni vyötärö ja hyvän muodokas peppukin. Pepussa se ongelma kuitenkin on. En pidä doggy style-asennosta, enkä siitä, että minulta otetaan suihin, sillä minulla on pieni ulkoinen peräpukama. Olen itse jo alkanut tottua asiaan, mutta häpeilen sitä aina uusien kumppaineden kanssa, enkä tykkää että he näkevät sitä. Yritän välttää suuseksin vastaanottavana puolena olemista ja myös takaa päin panemista, koska silloin sen voi nähdä. Mietinkin, että miehet, mitä sanotte? Kuvitelkaa oikeasti aika seksikäs nainen, ja häneltä paljastuu tällainen "yllätys" takapuolesta, olisiko se niin kamala asia, ettette haluaisi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Kovinkin paha turn-off?

21

6564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M50wee

      Kukaan ei ole täydellinen, paitsi minä sillä minua ei tuommoset pikkuasiat ainakaan haittaa.

    • Voi herran terttu

      Siloin kun edetään suuseksin asteelle, ei siinä kukaan ehdi pukamia eikä vinoja peniksiä katselemaan. Anna palaa kun sille tuntuu ja jos jotain asia kiinnostaa niin sitten tiedät millaisen ihmisen kanssa saattaisit jakaa elämäsi. Armahda itsesi. Olet ihana.

    • drillix

      Tuo peräpuk ama on sun probleemi... niin poista se kirurgil la.

      • bii 1

        suuseksi on parasta naiselle orgasmi ja sen jälkeen kalu sisään niin nainti on taivaallista ja siemenet sisälle mahtavaa


    • HYHhyhHYI

      Minua tuo pukama ainakin haittaisi, ja voin sanoa että kuulisit asiata etkä saisi munaa ainakaan minulta.

      • Mr Dog

        Vittu mikä muuli....


      • nam

        Ronkelit saavat vähemmän.


    • Mieskani..

      Ei haittaa ja olen joskus peräpukamaiselle naiselle antanut suuseksiä ja paneskellut edestä ja takaa, eipä hillinnyt himojani häntä kohtaan pätkääkään. Olisin pannut peppuunkin jos olisi halunnut pukamalleenkin hoitoa.

    • Mukana kuin peräpukama

      Mikset hoida pukama pois? Itsellä synnytysten jälkeen tullut kyseine vaiva. Voiteella lähtee ja kun uusii niin voidetta viikon ajan ja taas on pylly kunnossa. Jos paha rypäle niin voi poistattaa myös leikkaamalla...

    • vallu piko

      Nuo peräpukamat ovat hyvin yleisiä ihmisillä. Nuoruuteni muutamalla ensimmäisillä tytöillä ei peräpukamia ollut.

      Ensimmäisen kerran näin peräpukamat puuhatessani erään naisen takapuolella. Ensin ihmettelin mikä tuo oikein on. Samaan aikaan höylätessäni keksin; nuo täytyy olla ne peräpukamat. Näky ei ollut minulle mitenkään turn off, vaan minua rupesi huvittamaan. Nauraa hörähtelin siinä lykkiessäni ja nainen sitten kummastuneena ihmetteli, että mitä nyt? Enhän minä sitä voinut hänelle alkaa kertomaan, vaan sanoin että on vaan niin hauskaa.

      Peräpukamien ilmestyminen ei katso naisen ikää, vaan niitä on kaikenikäisillä naisilla. Ne ovat niin yleisiä, että olen niihin tottunut, eikä ne vaikuta minuun millään tavalla. Kyllä ne tietenkin aina näkee. Jos, hyvä aloittaja, se sattuisin olemaan joskus minä, joka puuhaa takaapäin kanssasi, voit olla rauhassa. Peräpukamat eivät vaikuttaisi seksikkyytteesi alentavasti millään tavalla. Muut asiat sen ratkaisevat.

      Toivotan sinulle kivoja kokemuksia tulevaisuudessa ja huomaavaisia rakastajia! Ja unohda peräpukamasi!

    • nainen ja aikuinen

      Et ole ainut nainen jolla on pukamia. Itselläni ollut vaivana muutaman vuoden. Yksi yhden yön juttu säikähti aamulla ns uusinnassa ja luuli joksikin sukupuolitaudiksi.. aika nopeasti selvisi, että kyseinen henkilö oli aivan sukupuolitauti pelkoinen ja pelkäsi koko ajan saavansa jonkin taudin. Tutumpi kumppani kysyi kerran, että mikä toi on? Ja annetuani vastauksen homma jatkui eikä vienyt haluja. Mahtavaa kun fiksut miehet ovat vastanneet sinulle kun jokainen aikuinen ihminen tietää, että pukamat ovat yleinen vaiva. Nauti ihmeessä suuseksistä ja takaapäin panoista tyttöseni!!! Jos mies ei ymmärrä niin etsi aivoilla varustettu yksilö!

      • korttelin suurimmat?

        Ja pukamia kauhistelevat ukot voisivat peilistä vilkaista joskus omaa hanuriaan että minkälaiset rypäleet siellä pullistelee. Että ei ne nyt pelkästään naisten ongelma ole.


    • Yäääk

      Jo muutenkaan p ersereikä ei ole niitä kauneimpia asioita katsella siinä asennossa ja jos siellä vielä on pukamia niin minä kyllä lähden mieluummin kädelle.

    • Kyllä pukamat

      lähtee,kun kullinvarteen liimaa karkeaa hiekkapaperia ja sillä vatinkin hinkaa.

    • oletpas sit

      vaikeammin käsiteltävissä oleva nainen muuten kyl noi kriteerit ei vaan nappaa

      • sammähäääär

        Itselläni sama! Vaikka onkin pieni niin sen ilmestymisen jäljeen oon alkanut paljon varautuneemmaksi asennoissa yms.... onneksi olen vakituisessa suhteessa ja nieheni ei siitä ollenkaan välitä, tai sen verran vain että on surullinen kun anaali seksi on tullut mulle kivuliaammaks. Joskus vielä sen poistatan et ei tarvi yhtään omassa mielessä kainostella!:D


    • pukamakama

      Persehommistahan ne pukamat tuleekin.

    • hbgvfcdxsz

      Joo, on varmaan parikymppinen nainen tämä aloittaja :)

      • nystyräpersiissä

        Miksei olisi? Itse olen 23 ja mullakin on pukama, ollut teini-iästä asti sen takia että lapsesta saakka olen kärsinyt törkeästä ummetuksesta ja vatsavaivoista. SE on pienehkö, peilillä tiiraillessa ei näy onneksi ainakaan itselleni, ja kovasti toivon ettei muillekaan!

        voiteet ja puikot eivät ole auttaneet, sillä en tähän päiväänkään mennessä ole onnistunut saamaan vatsaani toimimaan normaalisti edes ruokavaliomuutoksilla/kuitulisällä,


    • keijo222

      valot pois niin ei näy

    • mies123456

      Ei haittaa, aika useilla on pukamia mutta ei ne ainakaan minun tahtia hidasta pani eestä tai takaa.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe