Olen parikymppinen, hyväkroppainen ja muutenkin aika vetävän näköinen nuori nainen. Olen hoikka, minulla on suuret rinnat, pieni vyötärö ja hyvän muodokas peppukin. Pepussa se ongelma kuitenkin on. En pidä doggy style-asennosta, enkä siitä, että minulta otetaan suihin, sillä minulla on pieni ulkoinen peräpukama. Olen itse jo alkanut tottua asiaan, mutta häpeilen sitä aina uusien kumppaineden kanssa, enkä tykkää että he näkevät sitä. Yritän välttää suuseksin vastaanottavana puolena olemista ja myös takaa päin panemista, koska silloin sen voi nähdä. Mietinkin, että miehet, mitä sanotte? Kuvitelkaa oikeasti aika seksikäs nainen, ja häneltä paljastuu tällainen "yllätys" takapuolesta, olisiko se niin kamala asia, ettette haluaisi harrastaa seksiä hänen kanssaan? Kovinkin paha turn-off?
Naisen nuoleminen ja takaa päin paneminen
Harmittaa kovasti
23
8272
Vastaukset
- M50wee
Kukaan ei ole täydellinen, paitsi minä sillä minua ei tuommoset pikkuasiat ainakaan haittaa.
- Voi herran terttu
Siloin kun edetään suuseksin asteelle, ei siinä kukaan ehdi pukamia eikä vinoja peniksiä katselemaan. Anna palaa kun sille tuntuu ja jos jotain asia kiinnostaa niin sitten tiedät millaisen ihmisen kanssa saattaisit jakaa elämäsi. Armahda itsesi. Olet ihana.
- drillix
Tuo peräpuk ama on sun probleemi... niin poista se kirurgil la.
- bii 1
suuseksi on parasta naiselle orgasmi ja sen jälkeen kalu sisään niin nainti on taivaallista ja siemenet sisälle mahtavaa
- HYHhyhHYI
Minua tuo pukama ainakin haittaisi, ja voin sanoa että kuulisit asiata etkä saisi munaa ainakaan minulta.
- Mr Dog
Vittu mikä muuli....
- nam