Kuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan keikalla ja menin juttelemaan hänen kanssaan keikan jälkeen kun olin aivan lumoutunut hänen äänestään. Tulimme hyvin juttuun ja pyysin häntä syömään. Hän on parisuhteessa minäkin tapailen erästä naista, mutta tämä laulajatar ei vaan lähde mielestäni. Olemme pitäneet yhteyttä feissarissa, soitelleet ja tavanneetkin pari kertaa eka tapaamisemme jälkeen.
Hän oli hljattain kiertueella Suomessa ja kävin hänen keikallaan yhdessä tapailemani naisen kanssa. Siitähän seurasi tietysti mustasukkaisuuspuuska, kun naiseni huomasi, että meidän välillä on jotain. Toki nainen vakuuteli, että olemme vain ystäviä, mutta elekieli ja katseet taisivat kertoa jotain muuta.
Mitään järkeä tässä ihastumisessa ei ole, mutta en vaan saa jäähdyteltyä tunteitani. En ole kokenut näin voimakasta ihastumista sitten teinivuosien. Yritän peitellä sitä, mutta aika vaikeaa se on.
Kuinka ihmeessä tällaisesta pääsee yli, jotta voin jatkaa elämääni normaalisti?
Ihastuminen vailla järjen häivää
2
378
Vastaukset
- Yks ihastunut nainen
Milloinkas ihastumisessa on jotain järkeä ollut ;)?? Niin kauan kun pidätte yhteyttä, niin ei ne tunteet helpota. Ainoa lääke taitaa olla kaiken yhteydenpidon katkaiseminen mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty.
Veit jalat suustani :) No järki ehkä palailee tyhjään päähäni joskus : Onhan tämä tunne kiva, mutta kun se kohdistuu nyt aivan väärään naiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989