Ihastuminen vailla järjen häivää

Kuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan keikalla ja menin juttelemaan hänen kanssaan keikan jälkeen kun olin aivan lumoutunut hänen äänestään. Tulimme hyvin juttuun ja pyysin häntä syömään. Hän on parisuhteessa minäkin tapailen erästä naista, mutta tämä laulajatar ei vaan lähde mielestäni. Olemme pitäneet yhteyttä feissarissa, soitelleet ja tavanneetkin pari kertaa eka tapaamisemme jälkeen.

Hän oli hljattain kiertueella Suomessa ja kävin hänen keikallaan yhdessä tapailemani naisen kanssa. Siitähän seurasi tietysti mustasukkaisuuspuuska, kun naiseni huomasi, että meidän välillä on jotain. Toki nainen vakuuteli, että olemme vain ystäviä, mutta elekieli ja katseet taisivat kertoa jotain muuta.

Mitään järkeä tässä ihastumisessa ei ole, mutta en vaan saa jäähdyteltyä tunteitani. En ole kokenut näin voimakasta ihastumista sitten teinivuosien. Yritän peitellä sitä, mutta aika vaikeaa se on.

Kuinka ihmeessä tällaisesta pääsee yli, jotta voin jatkaa elämääni normaalisti?

2

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks ihastunut nainen

Milloinkas ihastumisessa on jotain järkeä ollut ;)?? Niin kauan kun pidätte yhteyttä, niin ei ne tunteet helpota. Ainoa lääke taitaa olla kaiken yhteydenpidon katkaiseminen mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty.

• Veit jalat suustani :) No järki ehkä palailee tyhjään päähäni joskus : Onhan tämä tunne kiva, mutta kun se kohdistuu nyt aivan väärään naiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3262
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3220
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2453
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2240
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2019
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1653
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1599
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1566
    Aihe