Ihastuminen vailla järjen häivää

Kuinka ihmeessä aikuinen mies ei pääse tyhmästä ihastumisesta yli? Olin viime syksynä erään ulkomaalaisen naislaulajan keikalla ja menin juttelemaan hänen kanssaan keikan jälkeen kun olin aivan lumoutunut hänen äänestään. Tulimme hyvin juttuun ja pyysin häntä syömään. Hän on parisuhteessa minäkin tapailen erästä naista, mutta tämä laulajatar ei vaan lähde mielestäni. Olemme pitäneet yhteyttä feissarissa, soitelleet ja tavanneetkin pari kertaa eka tapaamisemme jälkeen.

Hän oli hljattain kiertueella Suomessa ja kävin hänen keikallaan yhdessä tapailemani naisen kanssa. Siitähän seurasi tietysti mustasukkaisuuspuuska, kun naiseni huomasi, että meidän välillä on jotain. Toki nainen vakuuteli, että olemme vain ystäviä, mutta elekieli ja katseet taisivat kertoa jotain muuta.

Mitään järkeä tässä ihastumisessa ei ole, mutta en vaan saa jäähdyteltyä tunteitani. En ole kokenut näin voimakasta ihastumista sitten teinivuosien. Yritän peitellä sitä, mutta aika vaikeaa se on.

Kuinka ihmeessä tällaisesta pääsee yli, jotta voin jatkaa elämääni normaalisti?

2

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks ihastunut nainen

Milloinkas ihastumisessa on jotain järkeä ollut ;)?? Niin kauan kun pidätte yhteyttä, niin ei ne tunteet helpota. Ainoa lääke taitaa olla kaiken yhteydenpidon katkaiseminen mutta taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty.

• Veit jalat suustani :) No järki ehkä palailee tyhjään päähäni joskus : Onhan tämä tunne kiva, mutta kun se kohdistuu nyt aivan väärään naiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4733
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3838
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      3298
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3071
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2904
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2568
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2023
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1903
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108