Ilmastointi + audio-järjestelmän vaihto

volokki3

Terve. Eli kaksi kysymystä koskien mallia V70 awd 2.4T

Onko normaalia että ajon päätteeksi, auton ollessa sammuksissa, ilmastointi hurisee hetken aikaa itsekseen? Sammuu kuitenkin n. 10 min päästä. Tämä on tapahtunut siis yhden ainoan kerran, toistaiseksi, ja ilma oli melkoisen kuuma ja ilmastointi tietty päällä.

Toinen kysymys koskee volvo audio-järjestelmää. Autossa on monitoimiratti, josta mankan kanavia, kappaleita, ääntä - yms voidaan säädellä. MUTTA, koska järjestelmä toistaa ainoastaan tavallisia cd-levyjä, ei siis mp3-levyjä, ja jos haluaisin hankkia itselleni mp3-soittimen, mahtaako nuo ratin painikkeet toimia enää sen jälkeen? Onko ne jollakin tapaa kytketty VAIN JA AINOASTAAN tuohon volvon omaan mankkaan, vai toimiiko ne jossakin mp3-mankassa??

Kiitoksia etukäteen!

5

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinkin

      Ensimmäiseen kysymykseen vastaten ilmastointi kuivaa itsensä mistä johtuu se hurina.
      Toiseksi jos laitat ulkopuolisen laitteen niin et voi enää Volvon audionapeilla sitä ohjata.

    • vjchhj

      Kiitoksia vastauksista. Ei siis hätää koskien ensimmäistä kysymystä

    • V70 AWD 2,5T

      Osta n.30eur mp3 soitin tupakansytyttimmeen, ja säädä radioon sen taajuus. Voit kuunnella alkuperäisellä radiolla mp3 musiikkia usb-muistitikulta tai sd-kortilta.

    • volvo 00

      Volvo V70 2000v audiojärjestelmä menee OFF asentoon eikä tapahdu muuta.
      Kiva ajaa kun ei radio ja CD toimi
      Missä vika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe