Ilmastointi + audio-järjestelmän vaihto

volokki3

Terve. Eli kaksi kysymystä koskien mallia V70 awd 2.4T

Onko normaalia että ajon päätteeksi, auton ollessa sammuksissa, ilmastointi hurisee hetken aikaa itsekseen? Sammuu kuitenkin n. 10 min päästä. Tämä on tapahtunut siis yhden ainoan kerran, toistaiseksi, ja ilma oli melkoisen kuuma ja ilmastointi tietty päällä.

Toinen kysymys koskee volvo audio-järjestelmää. Autossa on monitoimiratti, josta mankan kanavia, kappaleita, ääntä - yms voidaan säädellä. MUTTA, koska järjestelmä toistaa ainoastaan tavallisia cd-levyjä, ei siis mp3-levyjä, ja jos haluaisin hankkia itselleni mp3-soittimen, mahtaako nuo ratin painikkeet toimia enää sen jälkeen? Onko ne jollakin tapaa kytketty VAIN JA AINOASTAAN tuohon volvon omaan mankkaan, vai toimiiko ne jossakin mp3-mankassa??

Kiitoksia etukäteen!

5

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinkin

Ensimmäiseen kysymykseen vastaten ilmastointi kuivaa itsensä mistä johtuu se hurina.
      Toiseksi jos laitat ulkopuolisen laitteen niin et voi enää Volvon audionapeilla sitä ohjata.

• vjchhj

Kiitoksia vastauksista. Ei siis hätää koskien ensimmäistä kysymystä

• V70 AWD 2,5T

Osta n.30eur mp3 soitin tupakansytyttimmeen, ja säädä radioon sen taajuus. Voit kuunnella alkuperäisellä radiolla mp3 musiikkia usb-muistitikulta tai sd-kortilta.

• volvo 00

Volvo V70 2000v audiojärjestelmä menee OFF asentoon eikä tapahdu muuta.
      Kiva ajaa kun ei radio ja CD toimi
      Missä vika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4403
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2661
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2625
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2299
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2055
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1764
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe