Pirkkatori hoh hoijaa

Hyi fan

Kävinpä taas eräänä päivänää tässä moneen vuoteen Pirkkatorilla. Viimeksi kun kävin yrittivät kiskoa tonnikalapurkista 23e!! Luulisi että kassatätikin oisi siinä vaiheessa herännyt kun tonnikalapurkki ja pastaria-ateriapussi maksoivat yhteensä lähemmäs 25e. Mutta ei. Ja heitti nopeasti kuitinkin pois (yleensähän se annetaan asiakkaalle tietääkseni). Asiasta huomautettuani silloinen kassatäti korjasi virheensä hyvin kärttyisästi ja tiuskien. Moukka. Ja tässä nyt sitten taas sama asia. Kassa vetää 2 kertaa kalliimman hinnan kuin mitä kaupan telineessä luki. Ja kotiin päästyäni huomasin vielä että kalatuotteessa minkä ostin oli 3 päivää vanha päivämäärä. Näin juuri. Ei tarvi enää milloinkaan sinne räkälään mennä kyllä :( Ennenvanhaanhan ne myivät vanhentunutta jauhelihaa uudelleenpakattuna, mutta kuulin että asia olisi korjattu mutta ei näköjään. Vanhentunutta tavaraa ja kassakin vetää välistä.

31

3149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo Kärkikolmio

Kanattaisi sinunkin tarkemmin katsoa niitä hintoja, ettei lopu toimeentulotuki-rahat kesken ostoksilla. Luulisin myös että Pirkkatorilla ollaan melko iloisia tästä kirjoituksestasi, kunhan vain puhut totta sen suhteen ettet enää käy siellä. Tietysti on surullista ajatella niitä muiden kauppojen myyjiä, jotka joutuvat nyt katselemaan sinua ja kuuntelemaan harhaisia idioottimaisuuksiasi.

• Hyi fan

Kyllä, vien mieluimmin TYÖLLÄ ansaitsemani rahat vaikka sinunlaisesi plösön vihaamaan S-markettiin. Sieltä sentään saa kalliilla hyvää ja oikein merkattua tavaraa eikä mitään pskaa.

• vakkariasiakas

käyn ite viikoittain Pirkkiksellä ja olen huomannut saman asian et hintojen ja päivämäärien suhteen saa olla tarkkana, mut pakko se on siel käydä kunnei oo autookaan eikä parin tavaran takia jaksa lähtee Prismaan suunnistusretkel. Hyvät leipävalikoimat ja juotavavalikomat Pirkkiksel kyl on :) ja nätti blondi tytteli kassalla useestikkin ;)

• seedau

Ota navigaattori Prismaan mukaan, niin löydät kotiisi.

• syön&juon

Syön AINA Pirkkatorisa perunia.
      Päälle juon pilsua.

• kaupantäti

Nuoret kassatytöt ärsyttävät kysymyksellä "otatko kuitin" tottakai otan ja tarkistan heti kaupassa jos on jotain alennusjuttuja tai suuria hintoja.Itsekin "kaupantätinä"annan aina kuitin on sitten asiakkaan valinta ottaako sen vai ei.Mekin teemme virheitä,mutta kaikki on korjattavissa jos on kuitti.

• 1+1+1+1+1+...

Mulla taas Pirkkatorilla veloittivat liian vähän, onneksi huomasin itse ja pyysin korjausta.

• Välillä Salossa

Mikä vitun villitys täällä Salossa on kaikissa liikkeissä, kun ne aina olettavat ettei asiakas halua kuittia?
      Ei missään muualla kysytä kassalla: "Haluatko kuitin?". Kuitti vaan yksinkertaisesti annetaan. Jotain veronkiertoa vai kassan kusetusyrityksiä?

• 1+14

Ei ole veronkiertoa voin kertoo. jos sulle tarjotaan kuittia niin on jo maksutapahtumakin menny kassaan. siksi sitä kuittia tarjotaan erikseen kun muuten ne kuitit jää pyörii sinne sun tänne ku asiakkaat ei vaivaudu laittaa roskiin sitä! avarra maailmaas, ole hyvä!!!!

• sorbusman

Jopa alkossa hoetaan sitä samaa. Haluatko kuittia. Kyllä minä ainakin sen haluan. Jos ei sillä mitään muuta tee, niin voi ainakin katsoa viinistä arvostelun sen numeron perusteella, mikä siitä kuitista löytyy. Viinikirjoista kyseisen viinin löytää juurikin parhaiten sen numeron mukaan. Mutta jos sitä sorbusta vaan ostaa, niin mitäpä niitä arvosteluja etsimään. Tietäähän sen jokainen, että hyvää on.

• halojaaaa

Johtuiskohan se kuitin kysely siitä että eräät urpot saavat ihmeellisiä spastisia kohtauksia sitä kuittia ojennettaessa, kun ei sitä suutaan saa auki ja ystävällisesti ilmaise: Ei kuittia kiitos. Elämä on tunnetusti vaikeaa ja tuplasti vaikeampaa kun olet salolainen.

• Oh hoihaa

Niinhän se on!

• pirkkis

käyn paljon pirkkatoril,sopivan kokoinen kauppa ja kotimatkan varrella,,kaikki perustarpeet löytyy ja laatu ollut ok,mut se kassalla jonottaminen ottaa päähän,olen pari kertaa ovelta palannut takaisin kun jonon nähnyt,,
      myyjä yrittää viimeiseen saakka yksin hoitaa myyntiä ja sit kun jono vaan kasvaa niin lopulta aletaan huutaan "toinen kassa kiitos" ja sit odotetaan kaikki et tulis nyt se kassa..
      on kumma kun tuohon kassa toimintaan ei voi panostaa,siinä kun joku vielä alkaa veikkaus kuponkeja tarkistaa niin sepä sit ruuhka varma,eikö sitä toista kassaa voi huutaa heti,vai saako myyjät jotain bonusta mitä enempi hoitaa asiakkaita,,tuntuu siltä kun niin vaikeaa se toisen myyjän kutsuminen..
      huvitti kun kerran jonottettiin taas ja joku mies jonosta huusi kovalla äänellä toinen kassa kiitos..täytyykö tässä siirtyä omatoimiseen kassan kutsuun.

• pirkka-mies

pirkkis ihan ok kauppa, ulkomaalaisen näköinen myyjä heittää aina hyvää läppää ja on ystävällinen, älkää menkö ruuhka-aikaan niin vältyytte jonottamiselta

• pertti5

Suomalaista työvoimaa tarjolla, niin miksi mamu?

• kaikille tilaa on.
        pertti5 kirjoitti:

Suomalaista työvoimaa tarjolla, niin miksi mamu?

Sanoppa pertti5, miten maahanmuuttajien sitten pitäisi elää täällä suomessa. Jos he ovat vain kotona, niin sitten haukutaan että laiskana makailee ja syö verorahoja. Ja jos on töissä, niin siitäkin haukutaan, että maahanmuuttaja vie suomalaisten työpaikat. Näinhän juuri maahanmuuttajat sopeutuvat suomeen, kun saa olla työssä ja oppii suomenkieltä.

• seedau
        kaikille tilaa on. kirjoitti:

Sanoppa pertti5, miten maahanmuuttajien sitten pitäisi elää täällä suomessa. Jos he ovat vain kotona, niin sitten haukutaan että laiskana makailee ja syö verorahoja. Ja jos on töissä, niin siitäkin haukutaan, että maahanmuuttaja vie suomalaisten työpaikat. Näinhän juuri maahanmuuttajat sopeutuvat suomeen, kun saa olla työssä ja oppii suomenkieltä.

Vie suomalaisten nuorten vähäiset työpaikat ja tulevat yhteiskunnalle kalliiksi. Se joka niitä tänne Suomeen haluaa, niin heidän kuuluisi myös elättää ne.Kuka piru niitä tänne Suomeen oikein haalii? Heitähän voisi alkaa kotiuttamaan takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.

• ryyderman

Pirkkatorilta Itse olen parikin kertaa jättänyt ostoskorin tavaroineen ja häipynyt. Niin pirun pitkä jono ja ei toista kassaa. Luulisi, etä se on paikka johon kannattaisi satsata hiukan enemmän. Siinä kassallahan se tulos vasta tulee. Noh prismassakin sitä samaa touhua on ollut. Kolme kassaa auki ja jokaisessa pitkä jono. Olen sielläkin äänestänyt muutaman kerran jaloillani ja häipynyt jo ovelta. Kumma kun se kassatouhu laahaa joka paikassa. Onhan se tietty vaikeaa tajuta, että nyky ihmisellä ei tahdo olla aikaa seisoskella jonoissa, kuin venäjällä aikoinaan.

• Kiire,kiire,kiire

Kamalaa, kun on kiire. Siksikö on kiirettä, ettei osaa omaa ajanhallintaa ? Suurilla lentokentillä on joskus kiire, kun matkustajien on jatkolentoihin ehdittävä. Muualla en ole ihan oikeaa kiirettä kiirettä nähnyt.
        - Ambulanssilla on tietty joskus myös kiire.

• paukkulan sale

se kyllä monessa paikassa tökkii tuo kassa,tuntuu tosiaan oudolta kun kassahan sen rahan ottaa vastaan,itse kasvanut kauppias perheessä pohjanmaalla ja meillä pidettiin kyllä huoli että asiakas ei odottanut kassalla.
      itse olin tänään tuolla pirkkatorilla käymässä päivällä puoli yhden aikoihin,henkilökuntaa oli täyttämässä kyllä hyllyjä mut yksi tyttö kassalla,ja sitä jonoa taas piisas.
      olen itsekkin muutaman kerran lähtenyt ovelta takaisin ja jättänyt ostokset koriinkin kun jonoa vaan riittää.
      luulis tänä päivänä kauppiaalle raha kelpaavan,mut jospa sitä tulee niin hyvin yhdelläkin kassalla et ei haittaa vaikka osa asiakkaista lähteekin pois jonon nähtyä.
      onnea vaan kauppiaalle menestyksestä.

• vakiasiakas

karseeta marinaa.. apua. luulin jo että mulla on asiat huonosti mutta helpotti tämänkin "keskusteluketjun" luettuani! Pirkkis on kiva kauppa, mukavaa henkilökuntaa eikä tarvii kävellä kilometriä ruokaostoksilla. Jos jotain toivoo valikoimaan niin pyydä, kauppias järjestää kyllä! Niin, ja se kuntokävely osuus hoituu koiran kanssa..usein tulee "kaupantäti" iltalenkillä vastaan ja huikkaa iloisen moimoin.
      Tulee hyvä mieli ja parempi ruoka :)

• tröt

Taidat olla itse se kaupantäti. Ja joskus myös setä.

• Mietiskeliä

Pirkkatori ei siellä mielellään asiaansa toimita epäsiisti paha haju ahdas tunkainen.
      Kannattaa käyttää isojen liikeiden kauppoja CM,prisma,Sale ja Lidl tuotteet tuoreita paikat siivottuja ilmastointi toimii .

ja tässä nille jotka taas valittavat oikeen kirjoituksesta
      alhaalta saa ottaa pisteet ja pilkut ym välimerkit
      ..........,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!???????:::::::::::;;;;;;;;;;;;

• ISOT PUUTTU

Tarvittaisi vielä yksi iso alkukirjain.

• gftpfr868r66rt8

ai ei ilmastointia pirkkatoril,siellä kyl tosi hyvä ilmastointi,kannattis joskus käydä niin tietäisit,,on jopa välil liiankin viileää..

• joskus käyvä

Kävin tänään Pirkkatorilla.Nyt oli lattiat kiiltävät ja puhtaat ja käytävillä ei ollut tavaraa

• lukeeko?

Näköjään ne jotkut kauppiaatkin lukee tätä palstaa siis....tai oliko tavarantoimituspvä vasta tulossa?

• Ei oo helppoo

Asiakas on aina oikeassa, eikun kauppias? Kassatyöntekijöistä monessa paikassa pulaa nykypäivänä, jos ei jaksa jonossa muutamaa minuuttia seistä, niin sit ei varmaan tarviikaan mennä sinne kauppaan.

• Tykkään

Mukavaa henkilökuntaa siellä on mukaanluettuna se "ulkomaalaisen näköinen", joka on aina iloinen ja ystävällinen.

• ostelija4

Nuoret kassat/myyjät on Pirkkatorilla mukavia.

• töksistä

Tuo yksi neropatti kuittaa täydellisen tyhmyytensä laittamalla merkit alareunaan. Noh, ei se mitään auta. Kun ei osaa, niin ei osaa. Aina ei voi vedota siihen, että muut ovat ääliöitä. Jos ei osaa kirjoittaa, niin ei osaa. Pirkkatori on hyvä tuon rinnalla. Siivotaan tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      386
      5779
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      1001
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      914
    5. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      872
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      52
      872
    7. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      132
      872
    8. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      833
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      827
    Aihe