Nyt tahtoo naisii nuoltaviks ja panettaviks!
Nyt tekee mieli!
6
433
Vastaukset
- N, 20
Mua on panettanu aivan jumalattoman paljo viime päivinä. En oo kotona, ei oo mitään lelua millä tarpeeksi tyydytystä ittelleni tekisin.. Mies tarttis jostain löytää, mutta toisaalta satunnainen seksi ei oo kuulunu tapoihin.
Mutta voi luoja kun haluaisin läpi yön kestävän panosession.. Sen vois vaikka alottaa pienellä ajelulla kaupungin halki, voisin autossa tehdä kuskille pientä kiusaa jne. Voitais käydä jossain hiljaisella paikalla vähän kokeilemassa..
Sitten kotiin päästyä mentäis suoraan sänkyyn.. Ensin romanttista ja hiljaista, hellää työntymistä ulos ja sisään, seuraavaksi hullua eläimellistä jyystöä takaapäin, hiusten repimistä ja kiinni pitämistä...
Tarvitsen kipeästi seksiä. Haluan tuntea kyrvän syvällä sisässäni ja nauttia siitä kivusta kun sen jysäyttää voimalla pillun perukoille..- Ahh <3
Mä voin tulla hoitelee :)
- N, 20
Ahh <3 kirjoitti:
Mä voin tulla hoitelee :)
Kiehtova ajatus, harmi että olen nynny.
...märkänä tosin pelkästä ajatuksesta.... :D - Ahh <3
N, 20 kirjoitti:
Kiehtova ajatus, harmi että olen nynny.
...märkänä tosin pelkästä ajatuksesta.... :D:D Mistä päi ooot?
- N, 20
Ahh <3 kirjoitti:
:D Mistä päi ooot?
Satakunnasta.. Ite? :P
- Ahh<3
N, 20 kirjoitti:
Satakunnasta.. Ite? :P
jyväskylästä :D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530