Olin ennen aika pullea johtuen huonoista elintavoista. Olin n.15 vuotiaaks tosi hoikka jonka jälkeen siiderit ja grilliruuat lihotti mua vuosi vuodelta ja 22 vuotiaana olin jo lievästi ylipainoinen. Aina ollut kasvoista kaunis ja saanut siitä kuullakkin. Naiset ja yleensä kaverit eivät kuitenkaan kadehtineet vaan kehui mun kasvoja jne. Pistin kuitenkin pari vuotta sitten elämäntavat remonttiin ja kiloja alkoi tippua. Kun olin laihtunut jonkun verran tuli kehuja ja kyseltiin miten onnistuin jne. Itse kuitenkin jatkoin projektia koska halusin todella timmin vartalon. Kun sen saavutin alkoi baareissa jne miehet kiinnostua enemmän. Saanut miehiltä kehuja upeesta kropasta, kysytään mitä treenaan jne..Oikeestaan ihan kyllästymiseen asti saanut kuulla juttuja :D Mutta nyt oon joutunut naisten vihan kohteeks. Mua haukutaan anorektikoks ja rumaks jne. Mun kaveripiiri on muuttunut aika lailla mutta välillä törmää vanhoihin tuttuihin ja vanha kaverini, naispuolinen siis, alkoi baarissa ääneen haukkua mua ja sanoi miehillekkin et kattokaa ny miten toi on muka kaunista?? Miehet kyl edelleenkin kehui. Ja tää haukkuja itse todella ylipainoinen. Jos en olisi koskaan luopunut liikunnasta olisin ollut aina hoikka, kai se sillon olis hyväksyttävää. Mutta kun on onnistunut laihduttamaan ja treenaamalla saanut timmin kropan niin on se niin väärin, naisten mielestä. Enkä näe muuta syytä kun kateuden. Mutta miksi? Tietysti itsekkin joskus kadehtien jotain naista katsoo mutta jos sanon, sanon sen kehuna esim: olispa mulla tommoset sääret tms..enkä käännä sitä haukuksi. Mikä naisia vaivaa kun ei voida iloita toisten saavutuksista :(
Naisten kateus toisia naisia kohtaan ???
timmiäinen
0
766
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346