ostin juuri 2 kuukausi sitten mopoauton tuusulasta...ensimmäisten kilometrien jälkeen ratista tai sen alueelta alkoi kuulua omituista ääntä...ensimmäisessä huollossa sanoimme asiasta ja myyjä väitti, että samaa ongelmaa on kaikissa!! kyseisen mallin mopoautoissa........Pitääkö muilla tälläistä ääntä...vastakkaaa kiltit oon epätoivoinen...
chatenet ch26 v2 mopoauto....kaikki joilla on nii kattokaa
ruusu15
4
3268
Vastaukset
- musa5
en ite oo huommannu omassa mautossa tuollaista
- mr.papi
Itellä ei siis tollasta mopoautoa ole, mutta jos siinä oikeasti joku vika on, niin tottakai se pitää korjata siitä huolimatta onko samanlaista vikaa muissa samanmallisissa mopoautoissa vaiko eikö. Toki voi olla, että se ääni ei tarkoita mitään vikaa, vaan esimerkiksi mahdollisesta ohjaustehostimesta(?) voi kuulua ääntä.
- Ch26v2
Okei! Ei tullu mieleenkään, kiitän
- Anonyymi
Mopoautoissa ei ole ohjaustehostinta mutta ääni voi kuulua hammastangosta joka on yhdistettynä renkaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965