ostin juuri 2 kuukausi sitten mopoauton tuusulasta...ensimmäisten kilometrien jälkeen ratista tai sen alueelta alkoi kuulua omituista ääntä...ensimmäisessä huollossa sanoimme asiasta ja myyjä väitti, että samaa ongelmaa on kaikissa!! kyseisen mallin mopoautoissa........Pitääkö muilla tälläistä ääntä...vastakkaaa kiltit oon epätoivoinen...
chatenet ch26 v2 mopoauto....kaikki joilla on nii kattokaa
ruusu15
4
3206
Vastaukset
- musa5
en ite oo huommannu omassa mautossa tuollaista
- mr.papi
Itellä ei siis tollasta mopoautoa ole, mutta jos siinä oikeasti joku vika on, niin tottakai se pitää korjata siitä huolimatta onko samanlaista vikaa muissa samanmallisissa mopoautoissa vaiko eikö. Toki voi olla, että se ääni ei tarkoita mitään vikaa, vaan esimerkiksi mahdollisesta ohjaustehostimesta(?) voi kuulua ääntä.
- Ch26v2
Okei! Ei tullu mieleenkään, kiitän
- Anonyymi
Mopoautoissa ei ole ohjaustehostinta mutta ääni voi kuulua hammastangosta joka on yhdistettynä renkaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618