Jokin tuhoaa ihmissuhteeni. Saa mieleni heittelehtimään. Ajaudun kauemmas ystävistäni ja ihmisestä josta välitän, tai ainakin luulin välittäväni paljon. Olin ennen sosiaalinen iloinen ja hieman alipainoinen, nyt yli 15-20kg painavempana mikään ei enää tunnu miltään, istun illat pitkät sisällä murehtien asioita. Toiden jälkeen istun sohvalle ja otan päiväunet. Herätessäni tunnen olevani nälkäinen ja menen kauppaan ostamaan sipsejä ja dippiä, syön kaiken. Syötyäni jälleen nuhkahdan. Illalla jos kavereita tulee kylään, siivoan sipsin murut ja muut roskat, yritän elää ja olla onnellinen muttei vain tunnu enää millekkään. Salaisuus ahdistaa.
Kaveripiirissä salilla käyminen on uusin villitys. Itse en uskalla edes ajatella paikkaa jossa täytyisi paljastaa ihrani, koko ajatus ahdistaa ja tuntuu niin saavuttavattomalta. Piiloudun suuriin vaatteisiin, yritän piilottaa kiloni katseilta ja kosketukselta.
Tällä viikolla taas 4kg. En osaa sanoa tarkkaa aikaa kauanko tätä on kestänyt, mutta muistan sen että viimekesänä, eli reilu vuosi sitten olin vielä paljon pienempi. Ajatus siitä että lihon ja lihon kokoajan enemmän ahdistaa.
Toivottavasti vain kuvittelen.
Ahmimishäiriö?
qqq2
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292138
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu231573Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691