Hinta-laatusuhteeltaan paras autohuolto Oulussa?

jj122

Hei!

Pitäisi auto saada huoltoon ja tahtoisin tietää muiden kokemuksia Oululaisista autokorjaamoista. Itseä ehkä kiinnostaisi auto viedä Välivainion Bensikselle, kokemuksia? Ja kertokaa ehdotuksia!

11

3579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppomaalastaa

Jos haluat tyhjentää tilisi niin oiva paikka on oulun Wetteri

• mapposeelastaa

Samoin Pörhö tyhjentää lompakkosi hetkessä.

• VAGman.

Kyläpaja. Osaa vaihtaa renkaat ja öljyt, eipä juuri muuta.

• hanttahomma

Sehän riippuu ihan autosta mihin viedä. Vanhan romun saa halvallakin korjattua läheisillä nyrkkipajoilla.

• sujutan1

Toppilan autohuolto, reilukaveri ei mikään ahnemies.

• paras paikka

Järvenpään Hanskille Martinniemeen

• aatoilija2

Jukolankujalla Autokumilla olen autoani käyttänyt viimeiset vuodet huollatettavana. Hyvin on huollot menneet joka kerta ja hinta on ollut kohtuullista. En ole liikkeen omistaja enkä työntekijä ;)

• kiinnostusta on

palijoko jukolankujalle tuntiliksa on?

• sitroen.

Minä olen huoltanut itse. Aikaa menee, hyvä tulee, vituttaa, mutta itse työ ei maksa mitään.
      6 vuoden koulutuksella ja muutaman vuoden korjaamokokemuksella: sitroen.

• Tyytyväinen asiakas

Ainakin minä käytän just Välivainion bensistä. Tuntiveloitukseen ei vaikuta, vaikka veisi omat osat mukan. Mutta toisaalta AD-ketjusta osilla ja työllä on 24 kuukauden takuu. Eli sitä ajatellen niitä osia ei kannata itse viedä. Moottoriöljyt tms tietysti löytää aina jostain halvemmalla kuin korjaamosta.

• Oulun poika

Yks tuttu on ollut tyytyväinen Toppilan autohuoltoon. Hän on kilpailuttanut useamman autohuollon Oulussa ja Toppilan autohuolto on ollut halvi. Myöskin palvelu on kuulemma ollut ok. Tämmöinen palvelu on tulossa www.autojerry.fi. Tolla on kätsä kilpailuttaa korjaamoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe